TroldeMor

Dagens Træning

286 indlæg i dette emne

Tænkte om det ikke kunne være lidt sjovt med sådan en helt generel trænings-update tråd.... Hvordan har du trænet i dag?

Personligt synes jeg jo det er fantastisk at få lidt skulderklap når man har trænet, for det motiverer til at gøre det igen, og man får lov at være lidt stolt af sig selv. Jeg er ikke tosset med at flashe min træning på facebook, for det kan så nemt blive lidt "se mig" agtigt, men i sådan en tråd her, kunne man jo med god samvittighed "prale" lidt, eller hvert fald have lov at være stolt over det man har opnået :)

Og alle former for træning gælder selvfølgelig, selv de små ting :)

Det kan også være en kilde til inspiration og motivation at se hvad andre laver, og bare man husker på at alle ikke er på samme niveau, så er det jo fantastisk at dele de gode vaner :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er fx. lidt stolt af at jeg har interval-trænet i 30 min i dag..... Det blev til ialt 1050 m løb og 2,4 km gang. Ikke den helt store omgang, men ret meget for mig, som aldrig har løbet i mit liv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide! (Sådan har jeg det også med facebook + der altid er nogen der fx løber maraton eller dyrker en eller anden mega cool sport som man forestiller sig sidder og fnyser bag skærmen når ens 5 km cykling kommer op på deres strøm :rolleyes)

Jeg har i alt cyklet 13,6 km i dag :yay (2,3+2,3+4,5+4,5)

Min træning er godt nok hovedsageligt transport men det tæller vel alt sammen :D

Er overrasket over hvor god min kondi er ved at være. Jeg var ved at dø efter 2 km cykling lige inden og gennem hele graviditeten, i dag gik det bare så godt, bakkerne gjorde mig Intet og jeg snøvlede på ingen måde af sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé! :yay

Jeg har taget 30 min på cross traineren/skimaskinen, 15 min cykling plus 4 min roning - og så selvfølgelig 15 min cykling til fitnessdk og 15 min tilbage. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide! (Sådan har jeg det også med facebook + der altid er nogen der fx løber maraton eller dyrker en eller anden mega cool sport som man forestiller sig sidder og fnyser bag skærmen når ens 5 km cykling kommer op på deres strøm :rolleyes)

Jeg har i alt cyklet 13,6 km i dag :yay (2,3+2,3+4,5+4,5)

Min træning er godt nok hovedsageligt transport men det tæller vel alt sammen :D

Er overrasket over hvor god min kondi er ved at være. Jeg var ved at dø efter 2 km cykling lige inden og gennem hele graviditeten, i dag gik det bare så godt, bakkerne gjorde mig Intet og jeg snøvlede på ingen måde af sted.

SEJT! Og selvfølgelig gælder det lige så meget, selv om det "bare" er transport!! Er også selv overrasket over hvor meget min form har forbedret sig på det sidste.... Sidst jeg forsøgte at løbe (spontant, under en gåtur) var jeg ved at falde død om efter 100 meter :D Men i dag gik det rigtig godt, og det er var en fed fornemmelse at man faktisk kunne følge med intervallerne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé! :yay

Jeg har taget 30 min på cross traineren/skimaskinen, 15 min cykling plus 4 min roning - og så selvfølgelig 15 min cykling til fitnessdk og 15 min tilbage. :D

Fedt :respekt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé :sc

Jeg har været ude og løbe/gå 5,3 km i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har løbet/gået tre km i dag - første gang i laaaaang tid :D Men manden forærede mig et par løbetights for nylig, så måtte jo hellere prøve dem. (Lidt af en hentydning, i øvrigt :P Haha)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SUPER tråd!

den kommer jeg helt sikkert til at bruge! Har dog ikke trænet noget af betydning i dag, 3børn ved siden af en barnevogn = meget langsom gang!

men sejt gået, til dem som har!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har løbet/gået tre km i dag - første gang i laaaaang tid :D Men manden forærede mig et par løbetights for nylig, så måtte jo hellere prøve dem. (Lidt af en hentydning, i øvrigt :P Haha)

Griner!!!! Jeg kender en enkelt, hvis kæreste på et tidspunkt begyndte at gemme nutella-bøtten... Hmm..;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tæller lagn-gymnastik med som træning ;-D

Nogen der ved hvor meget man forbrænder ved det eller hvordan jeg kan regne det ud. ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 1 på shred-level 3 = 25 min puls/styrke (og slap nu af, hvor jeg sveder! :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i seje piger :loveshower

Har lige klaret dagens intervaltræning, 30 min løb/gang.... Det føles altså skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har shredded i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tæller lagn-gymnastik med som træning ;-D

Nogen der ved hvor meget man forbrænder ved det eller hvordan jeg kan regne det ud. ?

Lige under 100 kalorier mener jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stress en slags træning? Sveder som en hest over at blive klar til polterabend imorgen.

Ellers har jeg cyklet 4,6 km og er nu på gåben ned efter Mie hvilket også giver 4,6 km

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7km på cykel med Anna bagpå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutter på crosstraineren før jeg blev kaldt hjem til sur/sulten baby:) Well, bedre end ingenting:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået 18 km i dyrehaven.. Vi kom på afveje, men det er der jo ingen der behover vide ;-) når detså er sagt var det en helt fantastisk tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag blev det til 30 min på cross traineren/skimaskine, 15 min på motionscykel, 5 min roning og styrketræning af ryg og arme.. og så selvfølgelig cykelturen frem og tilbage til træningscenteret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er godt nok Gårsdagens træning, men er nødt til at skrive det alligevel:

Jeg var til første ugentlige mandagstræning i går og det var hjernedødt! Instruktøren var den ledeste (mest spændstige :rolleyes) neger, jeg længe har mødt!

Han piskede os igennem 50min intensiv cardio/styrke-træning, så man enten konstant havde en muskel der var syret til eller hev efter vejret :o

Jeg har ikke sjippet ås meget siden jeg var 14 år! :D

Jeg er ret øm i dag, så det skal nok blive sjovt i morgen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok Gårsdagens træning, men er nødt til at skrive det alligevel:

Jeg var til første ugentlige mandagstræning i går og det var hjernedødt! Instruktøren var den ledeste (mest spændstige :rolleyes) neger, jeg længe har mødt!

Han piskede os igennem 50min intensiv cardio/styrke-træning, så man enten konstant havde en muskel der var syret til eller hev efter vejret:o

Jeg har ikke sjippet ås meget siden jeg var 14 år! :D

Jeg er ret øm i dag, så det skal nok blive sjovt i morgen :P

Haha.. det lyder da bare godt! Du kommer da til at humpe rundt imorgen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået løbet idag :yay Overvejer at tage løbetøjet med i sommerhus i weekenden også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok Gårsdagens træning, men er nødt til at skrive det alligevel:

Jeg var til første ugentlige mandagstræning i går og det var hjernedødt! Instruktøren var den ledeste (mest spændstige :rolleyes) neger, jeg længe har mødt!

Han piskede os igennem 50min intensiv cardio/styrke-træning, så man enten konstant havde en muskel der var syret til eller hev efter vejret :o

Jeg har ikke sjippet ås meget siden jeg var 14 år! :D

Jeg er ret øm i dag, så det skal nok blive sjovt i morgen :P

Sikke en omgang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER