Himalaya

Mig og min f****** forståelse for andre

8 indlæg i dette emne

Tråden er slettet af opstarter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg er i den grad enig; det er bare noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt!

Jeg er sikker på du er en sød og klog og kærlig og dygtig pige - men hvis jeg var dig, ville jeg LIGE NU begynde at arbejde med mig selv og min ret til at være i verden på en ordentlig måde; altså terapi eller kurser - feks. et sted som her Mit link!

Og så vær i øvrigt lidt sød ved dig selv!! Når man handler på en måde der ikke er hensigtsmæssig, er det jo ikke fordi man går rundt og tænker; "nu vil jeg gøre noget rigtig dumt", men fordi man har LÆRT en måde at behandle sig selv på som ikke er skide smart. I dit tilfælde at du skal sætte andre før dig selv i ekstrem grad - det er ikke godt for dig!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EJ hvor er det bare bisset!!!

Jeg kan GODT forstå du er skuffet.... Men helt ærligt... Jeg ville være MINDST lige så skuffet over familien, der har "rådet" dig til at "give ham chancen for at slippe af med dig" Hvad er det da for et råd? Og holdning?

Er der nu ikke længere plads til mødre på arbejdsmarkedet??

Og har familien sagt noget om hvad de selv ville gøre i sådan en situation?? Ville de også "springe til" og "slippe af med" den medarbejder??

Eller ville de beholde vedkommende? Og i givet fald.. hvorfor synes de så de burde have "chancen for at slippe af.... osv."?

Ej, bliver da lidt harm over at høre sådan noget... sorry...

Men som sagt kan jeg godt forstå du er sur og skuffet! :(

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er i den grad enig; det er bare noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt!

Jeg er sikker på du er en sød og klog og kærlig og dygtig pige - men hvis jeg var dig, ville jeg LIGE NU begynde at arbejde med mig selv og min ret til at være i verden på en ordentlig måde; altså terapi eller kurser - feks. et sted som her Mit link!

Og så vær i øvrigt lidt sød ved dig selv!! Når man handler på en måde der ikke er hensigtsmæssig, er det jo ikke fordi man går rundt og tænker; "nu vil jeg gøre noget rigtig dumt", men fordi man har LÆRT en måde at behandle sig selv på som ikke er skide smart. I dit tilfælde at du skal sætte andre før dig selv i ekstrem grad - det er ikke godt for dig!! :kram2

Nå men tak for det. Her sidder jeg og slår mig oven i hovedet for min god ved andre følelse, og så foreslår du sgu at jeg skal i terapi.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ikke en god ting at behandle sig selv dårligt, kære Himalaya!! Lige meget hvad, så har du reelt set gjort nogen en tjeneste ud fra en forestilling om, at det gjorde DEM gladere, men uden at undersøge om de ville blive lykkeligere mennesker af at du gjorde noget der var dårligt for dig.

Og JA, jeg vil sige at hvis det - som jeg læser det ud fra det du skriver - er noget du kender godt, så mener jeg personligt at du har brug for at lære at behandle dig selv bedre!

Ved ikke om det hjælper at blive mopset på mig (be my guest, du kan sikkert regne ud du ikke er den første ;)) men måske kunne du overveje et øjeblik om der er noget om snakken; hvis IKKE det er noget du kender og som er tilbagevendende i dit liv, kan du jo bare sige "F*** dig, gamle dame" og være ligeglad.. Men hvis det er noget der reelt er svært for dig, så synes jeg du skulle overveje om der ikke er en måde DU kan være mere kærlig overfor dig selv!!

Med KÆRLIG hilsen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget enig med Olding og det med terapi...... er det ikke noget som de fleste af os burde have en gang i mellem?

Jeg tror nu ikke du behøver direkte terapi, men det hjælper ALTID at arbejde med sig selv og blive klogere på sin gode sider og ikke mindst de uhensigtsmæssige sider.

Jeg kan sagtens forstå din baggrund for at sige det til din chef, så "han kan slippe for dig", men du må jo have haft nogle kvalifikationer da du blev ansat og jeg tror ikke de er blevet mindre, så et eller andet sted giver du ham ret til at fyre dig, fordi du er mor og en ansvarlig een af slagsen som bliver hjemme hos sine børn når de er syge.

Jeg håber du finder en arbejdsplads hvor der er større forståelse for familielivet og at du ikke sætter dig selv så "lavt" næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt ked af at sige det, men er enig med Olding :)

Jeg har selv været der i dine sko og har været ALT for god af mig, fordi jeg bare så gerne vil have alle skal have det godt og ingen skal være kede af det.. Nu ved jeg ikke hvilken alder du har ?? Men for mit vedkommende var det da jeg var noget yngre end jeg er i dag.. Jeg har lært at sige til mig selv at jeg desværre ikke kan redde alle i verden, hvor end jeg gerne ville..

Om du skal i terapi kan jeg jo på ingen måder sige og ej heller om det er en god ide´:) Jeg har aldrig gået i terapi, men har arbejdet med mig selv igennem nogle år..

Det er rigtig ærgeligt for jer, at jeres økonomi halter grundet det her, men jeg håber naturligvis i kommer godt igennem det, trods alt.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja sådan er jeg også opdraget. Min far siger altid. De vil nok gøre alt for at komme af med dig! Fordi jeg af og til mister et foster og er syg to dage og lidt mere.

Men ved du hvad. Det er en menneskeret at få børn, verdenen går i stå hvis man ikke får børnene og han har jo selv ansat dig. Så glæd du dig selv og nyd det og behold det job

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER