Rådyr

Hvordan føles en orgasme!?

35 indlæg i dette emne

Jeg har været sammen med min mand et par år. Jeg elsker ham højt - men er lidt i tvivl om det er gået hen og blevet på venneplan. Når han ikke er tilstede, savner jeg ham, men når vi er sammen, er gnisten der ikke rigtig mere. Er lidt i tvivl om det er på grund af vores sexliv? Det fungere desværre ikke. Han tænder mig ikke. Lige meget hvor meget jeg prøver, så syntes jeg bare ikke det er dejligt.

Er det mig den er gal med?

Jeg tror aldrig jeg har prøvet at få en orgasme? Hvordan føles sådan en? Hvordan får I andre en? Vil du prøve at beskrive det for mig?

Ærlig talt, så formår han dårlig nok at gøre mig våd. Han prøver virkelig at tilfredstille mig, men jeg keder mig. Det er slet ikke dejligt. Jeg bliver nødt til at lade som om det er dejligt, for jeg vil virkelig ikke såre ham. Vi har talt om det før, og han bliver rigtig ked af det. Men når han slikker mig. Rør ved mig eller lignende, det er bare slet ikke frækt. Han bliver selv meget ophidset og når vi så har sex, så går der 10 sekunder - og så kommer han :(

Jeg er helt ude og skide, og det må da være mig den er gal med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været sammen med min mand et par år. Jeg elsker ham højt - men er lidt i tvivl om det er gået hen og blevet på venneplan. Når han ikke er tilstede, savner jeg ham, men når vi er sammen, er gnisten der ikke rigtig mere. Er lidt i tvivl om det er på grund af vores sexliv? Det fungere desværre ikke. Han tænder mig ikke. Lige meget hvor meget jeg prøver, så syntes jeg bare ikke det er dejligt.

Er det mig den er gal med?

Jeg tror aldrig jeg har prøvet at få en orgasme? Hvordan føles sådan en? Hvordan får I andre en? Vil du prøve at beskrive det for mig?

Ærlig talt, så formår han dårlig nok at gøre mig våd. Han prøver virkelig at tilfredstille mig, men jeg keder mig. Det er slet ikke dejligt. Jeg bliver nødt til at lade som om det er dejligt, for jeg vil virkelig ikke såre ham. Vi har talt om det før, og han bliver rigtig ked af det. Men når han slikker mig. Rør ved mig eller lignende, det er bare slet ikke frækt. Han bliver selv meget ophidset og når vi så har sex, så går der 10 sekunder - og så kommer han :(

Jeg er helt ude og skide, og det må da være mig den er gal med?

Det du skal gøre er at øve dig på dig selv, så du selv er istand til at nyde det med dig selv. Så bliver det også lettere med din kærste/mand

Der findes forskellige orgasmer.

1. klitoris orgasme, når man nulrer klitoris, så kildrer det og på et tidspunkt kilder det så meget, at kroppen ikke kan holde til at blive kildet mere og så går den over i en slags totalt spændthed, som så dør ud.

2. skedeorgasme, minder nok mere om mandens udløsning. Skeden trækker sig sammen og udvider sig, og lige pludselig, er den spændt og kan ikke klare mere.

Jeg ved ikke om det var en god nok forklaring og måske er der flere typer, men dem kender jeg ikke.

Men jeg ville anbefale dig at øve dig på dig selv. Og når du så er sammen med manden, så fjern fokuseringen fra ham. 10 sek. er ikke meget. Måske skal han ikke slikke dig. Når klitoris bliver for våd, kan det være svært at mærke noget i den og dermed sværere at få orgasme. Han kan stikke en finger op, imens du nulrer dig selv. Det er bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også, når nu du faktisk ikke ved, om du har haft en orgasme, at du skal starte fra "scratch" og øve dig alene. På den måde lærer du din krop at kende og det kan betyde meget i jeres sexliv, for hvis du selv kender din krop, er det nemmere at bede manden gøre det rigtige.

Og så kunne I måske også prøve at bruge legetøj? Det kan godt virke grænseoverskridende, men det virker for mange. Og det behøver ikke være en kæmpe, roterende vibrator med blink og jeg skal komme efter dig! Jeg kan anbefale en Laya Spot fra Funfactory, den stimulerer klitoris og er nem at bruge. Vi bruger den ofte samtidig med samlejet og det giver bare så meget mere! Den kan købes på nettet.

Men i første omgang, så leg med dig selv, evt. Med vibrator og se om det hjælper dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med de andre..

Jeg vil faktisk anbefale dig at starte helt fra bunden. Med et spejl mellem benene. Kig på dit køn. Undersøg det, både udvendig og indvendigt. Jo mere du rører og undersøger, jo bedre lærer du dig selv at kende.

Du skal finde ud af hvad DU skal gøre, for at du synes det er dejligt. Og det gør du kun ved at undersøge dig selv. Og først når du selv finder ud af hvordan og hvor du skal røre, for at det er dejligt, kan du vise din mand det.

Og så gælder det om at være afslappet. For jo mere du tænker over situationen, som den er nu, jo mere vil du påvirke dig selv negativt.

Altså hvis du fx tænker "Jeg gider ikke, for det er alligevel ikke dejligt", jamen så vil du, måske ubevidst, ikke kunne nyde det. Altså du påvirker dig selv negativt.

Hvis du ikke kender din krop, hvordan vil du så forvente at din mand gør? Kun du ved hvad du tænder på og hvor der skal nusses. Din mand kan ikke gætte sig til det. Ergo er du nødt til selv at finde dine lystpunkter, før du kan guide din mand :)

Men først og fremmest; Undersøg dit køn. Gå ikke efter en orgasme de første mange gange, for der er stor chance for at du bliver skuffet. Du skal lære dig selv at kende, så du kan slappe af. Først når du slapper 100% af, kan du forsøge at jagte orgasmen. Klitorisorgasmen er nok den nemmeste og letteste orgasme at starte med. Men prøv dig frem. :)

Der findes mange forskellige orgasmer, og de føles ikke ens for alle.

Du kan læse mere her: Sexualitet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv haft det på samme måde som dig engang... og det er deprimerende for en selv, for man føler ikke man bidrager med noget til sexlivet og parforldet for den sags skyld.. <_<

som de andre siger, så start fra bunden af... det jeg gjorde dengang, var også at fokusere på vi lavede, for havde en mærkelig mani med at tænke på alle mulige andre ting end lige sexen... det hjalp mig rigtig meget...

så håber virkelig at det lykkedes for jer en dag, for der er en fantatisk følelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når der nu er 4 ud af 174 - der har dristet sig til at være ærlige og svare på dine intime spørgsmål - så ville jeg ønske du kom med en respons, om hvordan det går? Har du forsøgt at øve alene? Hvordan er det gået?

Jeg kan sagtens forstå dig, det er dælmer ikke det værd at blive tændt og rigtig lægge sig til rette for at nyde en go omgang sex - som vi kvinder gennemsnitteligt skal bruge 20 minutter på for at komme - og så kommer manden efter 10 sek....

Ai det er jo ligesom at få udleveret en million kroner og så det bare matadorpenge....hvem gider det?!? Tror det er rigtig vigtigt at du siger det til din mand, på en sød måde at det nager dig at han kommer så hurtigt. Jeg synes i sammen skal

søge på nettet om øvelser i at "holde sig" - så kvinden også kan få noget ud af det. Jeg har set i diverse sexual programmer at det er hammersvært for kvinden at komme uden at masere sig selv. Så frem med nallerne :) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min kæreste han gør alt hvad der står i han magt, for at jeg kommer underforspillet... :P

det er yderst sjældent jeg kommer under selve akten, men får stadig nydelse ud af det, det er jo dejligt... :seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, sikke da et spørgsmål at starte ud med :)..

Jeg vil sige at det tog mig 1½ år før jeg var tryg nok til at kunne få en orgasme med min mand.. Jeg frygtede de værste ting, at jeg tissede i sengen, at jeg pruttede på ham ;) Men det hele gik jo fint, og jeg vil sige du er ikke i tvivl når du først oplever det.. Jeg er lidt personlig så kan ikke få mig til at forklare hvordan det sker, når jeg ikke kender dig.. Men som sagt, så er du ikke i tvivl når det sker..

Hvis din mand ikke tænder dig, hvorfor er du så sammen med ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 20 før jeg oplevede min første orgasme og det var ved `legetøj´. Det har simpelthen ikke været muligt for mig at få mig selv til at komme, eller andre at få mig til at komme.

En magic wand (se her) er et af de mest fantastiske og kæreste stykke legetøj jeg har i dag! 2 minutter uden umiddelbar forspil og så er den der bare :badgirl :blush

Men generelt, tag hinanden i hånden og prøv at tage i en sexshop.. Der er så utroligt mange ting man kan gøre for at peppe det hele lidt op! Bare det at tage sexen udenfor soveværelset og gøre det på spisebordet i stedet for halv klædt på! - det kan gøre rigtig meget, og kan gøre jer begge mere ophidsede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 20 før jeg oplevede min første orgasme og det var ved `legetøj´. Det har simpelthen ikke været muligt for mig at få mig selv til at komme, eller andre at få mig til at komme.

En magic wand (se her) er et af de mest fantastiske og kæreste stykke legetøj jeg har i dag! 2 minutter uden umiddelbar forspil og så er den der bare :badgirl :blush

Men generelt, tag hinanden i hånden og prøv at tage i en sexshop.. Der er så utroligt mange ting man kan gøre for at peppe det hele lidt op! Bare det at tage sexen udenfor soveværelset og gøre det på spisebordet i stedet for halv klædt på! - det kan gøre rigtig meget, og kan gøre jer begge mere ophidsede!

ej nu bliver jeg jo helt nysgerrig og skal med det samme ind og se dit link :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 20 før jeg oplevede min første orgasme og det var ved `legetøj´. Det har simpelthen ikke været muligt for mig at få mig selv til at komme, eller andre at få mig til at komme.

En magic wand (se her) er et af de mest fantastiske og kæreste stykke legetøj jeg har i dag! 2 minutter uden umiddelbar forspil og så er den der bare :badgirl :blush

Men generelt, tag hinanden i hånden og prøv at tage i en sexshop.. Der er så utroligt mange ting man kan gøre for at peppe det hele lidt op! Bare det at tage sexen udenfor soveværelset og gøre det på spisebordet i stedet for halv klædt på! - det kan gøre rigtig meget, og kan gøre jer begge mere ophidsede!

Ej det link skulle jeg da også tjekke - jeg er 29 og stadig ikke oplevet det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger, i skal bruge hånden ved samleje....eller manden skal bruge hånden på jer :) og så skal i give los...glem flad mave og rengøring, vær sexgudinden og nyd jeres mand! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger, i skal bruge hånden ved samleje....eller manden skal bruge hånden på jer :) og så skal i give los...glem flad mave og rengøring, vær sexgudinden og nyd jeres mand! :)

:sc

(jeg kan heller ikke komme udelukkende ved samleje - der skal også en hånd (for det meste min egen) eller en tunge (hans ;)) til :blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:sc

(jeg kan heller ikke komme udelukkende ved samleje - der skal også en hånd (for det meste min egen) eller en tunge (hans ;)) til :blush )

Ja det skal der også til her før det kommer... men så kan jeg så også give den gas...

Er der nogen som har prøvet sprøjteorgasme... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det skal der også til her før det kommer... men så kan jeg så også give den gas...

Er der nogen som har prøvet sprøjteorgasme... :)

Ja :glad Og efter manden fandt teknikken, og punktet, kan jeg næsten ikke kommer på andre måder.. Det er med sluserne åbne hver gang :lolhit Lige meget om han slikker, finger ellermed p*kken, så bliver det en våd orgasme. Men sprøjter ikke flere meter hver gang selvfølgelig. Nogle er der mere "tryk" på end andre :) Men vi har altid underlag på nu, just in case, for tvivler ret kraftigt på at jeg gider ligge i den våde plet bagefter ;) Det er sg oz lidt svært at få en 190x210 topmadras ind i en 5 kg vaskemaskine :lolhit

Har endnu aldrig haft en orgasme hvor det var nødvendigt for manden (eller mig selv) at stimulere under samlejet (udover med p*kken). Kan sagtens komme alligevel, men det lyder til at jeg er heldig på det område?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart hvis jeg ikke rigtig "gider" at "vente" på orgasmen, går jeg selv lidt ud af det.

Jeg presser mit underliv op imod ham (imens han er oppe i mig) og glider min klit op af ham imens han støder i takt med mine bevægelser - lykkes det ikke i missionær så prøver vi med mig ovenpå, hvor det både kan lade sig gøre imens jeg sidder oppe og er helt nede ved ham - oftest lader ham mig dog komme inden vi overhovedet er igang :loveshower og er meget insisterende på at jeg ihvertfald som minimum skal komme 2 gange under samleje :P høhø.. god gevinst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(jeg kan heller ikke komme udelukkende ved samleje - der skal også en hånd (for det meste min egen) eller en tunge (hans ;)) til :blush )

Sådan er det også her dog er det altid manden der få mig til at komme og han gør meget for at sikre at jeg kommer ;) Men det er dog ikke hver gang vi har sex, at jeg kommer... Hmmm... måske man skulle prøve sådan en sexshop med manden, så vi kunne udvide vores horisonter :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :glad Og efter manden fandt teknikken, og punktet, kan jeg næsten ikke kommer på andre måder.. Det er med sluserne åbne hver gang :lolhit Lige meget om han slikker, finger ellermed p*kken, så bliver det en våd orgasme. Men sprøjter ikke flere meter hver gang selvfølgelig. Nogle er der mere "tryk" på end andre :) Men vi har altid underlag på nu, just in case, for tvivler ret kraftigt på at jeg gider ligge i den våde plet bagefter ;) Det er sg oz lidt svært at få en 190x210 topmadras ind i en 5 kg vaskemaskine :lolhit

Har endnu aldrig haft en orgasme hvor det var nødvendigt for manden (eller mig selv) at stimulere under samlejet (udover med p*kken). Kan sagtens komme alligevel, men det lyder til at jeg er heldig på det område?

Okay...Det er ikke hver gang jeg får en sprøjteorgasme, men det lykkedes rimelig ofte... En god måde er hvis jeg rider ham omvendt...

Kæresten prøver ihærdigt på at det skal lykkedes ham hver gang at jeg skal jeg have sådan en orgasme, men det kan jeg altså ikke... DESVÆRRE :)

Jeg kan godt forstå i ligger med underlag, for som du siger, så er det sku ikke nemt at på vasket sådan en stor topmadras :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay...Det er ikke hver gang jeg får en sprøjteorgasme, men det lykkedes rimelig ofte... En god måde er hvis jeg rider ham omvendt...

Kæresten prøver ihærdigt på at det skal lykkedes ham hver gang at jeg skal jeg have sådan en orgasme, men det kan jeg altså ikke... DESVÆRRE :)

Jeg kan godt forstå i ligger med underlag, for som du siger, så er det sku ikke nemt at på vasket sådan en stor topmadras :)

hehe.. Ja den er ikke lige til at krølle sammen og smide ind i vaskeren..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:sc

(jeg kan heller ikke komme udelukkende ved samleje - der skal også en hånd (for det meste min egen) eller en tunge (hans ;)) til :blush )

Hehehe... ja jeg håber da det er hans tunge og ikke din, for ellers må du have en mega lang tunge hvis du kan tilfredsstille dig selv (eller også kender du et punkt på håndleddet jeg ikke kender til *fnis*)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe... ja jeg håber da det er hans tunge og ikke din, for ellers må du have en mega lang tunge hvis du kan tilfredsstille dig selv (eller også kender du et punkt på håndleddet jeg ikke kender til *fnis*)

:lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig. Bortset fra, at det skal være den originale (dyre) - ikke den der uden ledning!

Jeg har en billig udgave (trådløs, med lyserøde sommerfugle på :D YAY) Og den er ganske udemærket! :D Som skrevet: Mit kæreste eje! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et ganske interessant emne at tage op!

Manden og jeg havde den bedste sex EVER efter jeg smed præventionen, ja jeg skriver havde, for nu syntes jeg ikke det er specielt dejligt, da det føles underligt, som om han støder på noget deroppe, efter jeg er blevet gravid <_<

Vi har dog talt om lidt legetøj, bare for sjov skyld, men indtil videre er det blevet ved snakken :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun mig der undres over et så "tungt" emne som første indlæg på BK, og ingen præsentation eller yderligere indlæg efterfølgende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER