Solvej99

Slettes

439 indlæg i dette emne

Åh det er da også et uheldigt tidspunkt at skulle lave nr. 2 på!

Vi kører præmie. Lidt tilfældigt er det blevet til en saltstang (Silke Elia har aldrig fået slik og kan ikke lide chokolade), og det var lige det vi havde og der der kunne få hende til at sætte sig på potten til at starte med. Og tror det er fint. For hun sidder virkelig ihærdigt flere gange og forsøger at tisse, så hun kan få den saltstang :D

Men ved jo fra mit job i institution, at det kan være noget vanskeligere at lave nr. 2 på potte/toilet.

Jeg har pakket masser af trusser (morgen dagens projekt er at købe mange flere!), strømper (jeps - hun hader at gå i sandaler uden strømper), nederdele og shorts.

Men det skal heldigvis blive rigtig varmt igen, så dagplejen snakkede om bare at hende og den anden 3-årige bare kunne rende rundt i trusser og t-shirt.

 

He he, saltstang :) Noah har desvaerre faaet lidt slik, men ok... Nu havde jeg lige M&M's peanuts, saa det er fint. Det havde brug for lidt forstaerkning til nr 2, saa nu er der en fin seddel til stickers og saa skal jeg lige omkring en lille butik med smaa koeretoejer. 

 

Det er skaegt, som han er "mand".... sidder gerne laenge  :D

 

Det er saa fint, hvis de er to om at blive blefri, men maaske anden 3-aarig allerede var det? Min svigerinde er hoppet paa samme nu, saa Noah og faetter kan spejle sig i hinanden :) 

 

Stensikkert en rar ting med varme ;) 

 

Det kommer jo helt bag paa en, hvor mange stykker af hver beklaedningsdel, der kan vaere lidt mere end nice to have... Noah er heller ikke vild med bare taeer i sandaler. Det var helt klart kritisk de foerste par dage. Jeg tror saa, man ikke skal blive for skraasikker som foraeldre og stadig opmuntre og stoette i flere uger efter blefri start. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he, saltstang :) Noah har desvaerre faaet lidt slik, men ok... Nu havde jeg lige M&M's peanuts, saa det er fint. Det havde brug for lidt forstaerkning til nr 2, saa nu er der en fin seddel til stickers og saa skal jeg lige omkring en lille butik med smaa koeretoejer.

Det er skaegt, som han er "mand".... sidder gerne laenge :D

Det er saa fint, hvis de er to om at blive blefri, men maaske anden 3-aarig allerede var det? Min svigerinde er hoppet paa samme nu, saa Noah og faetter kan spejle sig i hinanden :)

Stensikkert en rar ting med varme ;)

Det kommer jo helt bag paa en, hvor mange stykker af hver beklaedningsdel, der kan vaere lidt mere end nice to have... Noah er heller ikke vild med bare taeer i sandaler. Det var helt klart kritisk de foerste par dage. Jeg tror saa, man ikke skal blive for skraasikker som foraeldre og stadig opmuntre og stoette i flere uger efter blefri start.

Silke Elia har Ikke vist interesse for slik endnu, så det venter vi med. Chokolade har hun smagt på is, men ikke et hit ;) Tror også vi må have noget til nr.2. Havde faktisk planlagt at lave en kuffert med en masse små ting i, hun så måtte vælge noget fra. Men projektet blev pludselig starter før beregnet. Nu må vi se.

Nej, han er heller ikke blefri (han blev 3 for en uge siden), så så fint de kan øve sammen. I dag var Silke Elia' Kusine på 3,3 år på besøg, som heller ikk er blefri, og de hyggede sig vældig med det. Så der er bestemt motiverende, at de er 2.

Ja, synes pludselig Silke Elia' Fine lager af tøj, er meget begrænset :O

Og helt enig i det sidste! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har Ikke vist interesse for slik endnu, så det venter vi med. Chokolade har hun smagt på is, men ikke et hit ;) Tror også vi må have noget til nr.2. Havde faktisk planlagt at lave en kuffert med en masse små ting i, hun så måtte vælge noget fra. Men projektet blev pludselig starter før beregnet. Nu må vi se.

Nej, han er heller ikke blefri (han blev 3 for en uge siden), så så fint de kan øve sammen. I dag var Silke Elia' Kusine på 3,3 år på besøg, som heller ikk er blefri, og de hyggede sig vældig med det. Så der er bestemt motiverende, at de er 2.

Ja, synes pludselig Silke Elia' Fine lager af tøj, er meget begrænset :o

Og helt enig i det sidste! :)

 

Noah har lidt for meget interesse i slik... men det er ikke hjemmefra! Is er han ikke saa vild med, saa det er rart og han spiser heldigvis alt det frugt og groent... men SUK! 

 

Jeg syntes ogsaa lige, jeg havde koebt flere shorts etc. men nej.... Nu tror jeg dog, vi er med igen og saa har jeg bestilt lidt Katvig undertoej(bløøødt) og shorts og skal til byen imorgen eller noget. 

 

Dejligt at vi kan erfaringsudveksle lidt   :super  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha - jeg synes det er lidt svært! Hvor meget må man presse?

Altså Mie sidder på toilet og elsker det - der kommer bare INTET og 5 min efter bleen er kommet på "nu tisser jeg i min ble" og det gør hun.

Hun har helt styr på lukke mekanismen - og er klar over hvordan det føles. Men på toilet kan hun ikke "give slip".

Jeg ville ønske at der så bare kom tis i toilettet!!!

Hun ved at hvis der kommer tis må hun få en vingummi - det hjælper bare HAT!

Bare jeg nævner at hun kan gå uden ble springer tårerne frem!

Råd???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha - jeg synes det er lidt svært! Hvor meget må man presse?

Altså Mie sidder på toilet og elsker det - der kommer bare INTET og 5 min efter bleen er kommet på "nu tisser jeg i min ble" og det gør hun.

Hun har helt styr på lukke mekanismen - og er klar over hvordan det føles. Men på toilet kan hun ikke "give slip".

Jeg ville ønske at der så bare kom tis i toilettet!!!

Hun ved at hvis der kommer tis må hun få en vingummi - det hjælper bare HAT!

Bare jeg nævner at hun kan gå uden ble springer tårerne frem!

Råd???

Jeg ville bare vente og fortsætte med at have hende på toilettet, når hun synes det er sjovt. :) Men jeg er også sådan en, der hellere vil have et 4-årig blebarn end at bruge præmier, så jeg ved ikke, om du kan bruge det til så meget :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare vente og fortsætte med at have hende på toilettet, når hun synes det er sjovt. :) Men jeg er også sådan en, der hellere vil have et 4-årig blebarn end at bruge præmier, så jeg ved ikke, om du kan bruge det til så meget :chin:

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare vente og fortsætte med at have hende på toilettet, når hun synes det er sjovt. :) Men jeg er også sådan en, der hellere vil have et 4-årig blebarn end at bruge præmier, så jeg ved ikke, om du kan bruge det til så meget :chin:

Jeg er bare der hvor jeg VED hun er klar. For mig har det en stor værdi at hun selv kan og får den tilfredsstillelse det er at være selvhjulpen. Det har større værdi end min ærgelse over haribo pædagogikken.

Jeg ser det som en gave at hun lærer selvstændigheden og for mig er det ikke ligegyldigt om hun bliver 4 år når nu hun har kontrol og ved hvad der foregår allerede før hun er 3 år. Jeg forventer ikke en "blefri på 14 dage" løsning, men en fremgang. Så vi inden oktober har en blefri pige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare der hvor jeg VED hun er klar. For mig har det en stor værdi at hun selv kan og får den tilfredsstillelse det er at være selvhjulpen. Det har større værdi end min ærgelse over haribo pædagogikken.

Jeg ser det som en gave at hun lærer selvstændigheden og for mig er det ikke ligegyldigt om hun bliver 4 år når nu hun har kontrol og ved hvad der foregår allerede før hun er 3 år. Jeg forventer ikke en "blefri på 14 dage" løsning, men en fremgang. Så vi inden oktober har en blefri pige!

Og ikke et ondt ord om det, sådan kan man jo se forskelligt på tingene :balloons :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjattisser jeres også? Charlie er suuuper god til at mærke at han skal tisse, men han tisser 10-15 gange om dagen.. Undre mig lidt over det :) Tænker det måske er noget tilvænning fordi at de jo bare kan sjattisse i bleen....!? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjattisser jeres også? Charlie er suuuper god til at mærke at han skal tisse, men han tisser 10-15 gange om dagen.. Undre mig lidt over det :) Tænker det måske er noget tilvænning fordi at de jo bare kan sjattisse i bleen....!? :)

 

Karla tisser også i sjatter.. 

 

Vi starter også projekt blefri så småt. Hun får lov til at rende med numsen bar her i sommervarmen, og så håber jeg at det går rimelig af sig selv. Hun vil gerne sidde på toilettet, og gør det hver gang hun bliver skiftet, men hun skal have ble på med det samme bagefter. Når hun har været i bad kan hun dog sagtens rende uden ble længe. Jeg håber at hun kan blive tryg ved at rende med numsen bar, og så længe det er udendørs sker der jo intet ved at hun tisser på græsset - hun kan godt blive forskrækket og ked af at spilde, og den ene gang hun har tisset uden ble på, blev hun ked af, at have "spildt" (vi gjorde ikke noget nummer ud af det, men sagde bare "pyt, det tørrer vi op".)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare der hvor jeg VED hun er klar. For mig har det en stor værdi at hun selv kan og får den tilfredsstillelse det er at være selvhjulpen. Det har større værdi end min ærgelse over haribo pædagogikken.

Jeg ser det som en gave at hun lærer selvstændigheden og for mig er det ikke ligegyldigt om hun bliver 4 år når nu hun har kontrol og ved hvad der foregår allerede før hun er 3 år. Jeg forventer ikke en "blefri på 14 dage" løsning, men en fremgang. Så vi inden oktober har en blefri pige!

 

Har I ikke en potte? Man vaeòger jo selv, men jeg synes potte er en fin lille opfindelse og kanp saa overvaeldende for saadan et lille menneske. Og rart med potteindsats, der goer det nemt at goere den rent ;)

 

Noah vaelger selv, om han vil paa potte eller toilet, men fordelen ved en potte er IMO, at man kan saette sig til at tisse etc sammen med lille barn, der spejler sig direkte i situationen. I VS er der toilet, men det er meget lille og faktisk taet paa Babybjoern pottestolens stoerrelse. M og Noah sidder gerne sammen derude i mandelangtid, ha ha! Jeg er jo ikke saadan en "lokums-sidder", saa jeg faar hurtigt overstaaet mit, mens Noah ogsaa goer det ret hurtigt, naar vi er paa toilet sammen. Jeg sidder ellers paa skammel foran ham og offentligt holder jeg ham og sidder paa hug i boernehoejde og giver ham et nys. Det skal gerne vaere rart at sidde begge steder. 

 

Det var bare et lille pip om potte-fordelen... Men uanset - det skal nok komme  :kiss

 

Med hensyn til premier, saa er det kun for at faa ham til at lave poelle i potten. Jeg har ikke oplevet modstand mod at tisse, tvaertimod, saa ved ikke, om jeg ville overveje at bruge det saadan helt generelt. MEN - det ER noget andet for dem at lave poelle end at tisse, og det er IMO ogsaa noget HELT andet at pille toej af, der er tisset i, end det er at pille toej af, der er poellet i. Jeg synes det er mega ulaekkert og tarveligt, saa det vil jeg gerne have ud af verden meget hurtigt. Det er umuligt at skjule min irritation 100 % :blush  Hvis en praemie hjaelper ham paa vej og hjaelper paa at skabe en rigtig god steming omkring det at lave stort, saa er det rigtig dejligt for mig OG Noah - win win. Og vi fik stor ros for vores lille blefri pode idag, da jeg hentede ham i VS. Hun synes, det er en fin ide med en bonus-praemie og han maa vaere i harmoni, siden han er taet paa uheldsfri paa blot en uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Proev evt. at google pottytraining in 3 days :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie vil ikke potten - "min numse er for tyk" så hun mener lillesøster skal have den :p

Hun vil heller ikke holdes hvis vi er på andre toiletter hvor der ikke er toilet stol "jeg kan SELV mor!!! Jeg er en STOR pige".

Og hun VIL gerne på toilet! Gør det så ofte hun kan komme i tanke om og kan hun selv gå derud, tage underbukser og ble af og kravle op, ja så er lykken gjort :lol

Jeg tror det handler om at give slip på tis!

Hun er med os på toilet og har set os begge tisse - far er liiiidt lettere at se der sker noget ved end mor :p men hun er nysgerrig og spørger og snakker og konstaterer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Proev evt. at google pottytraining in 3 days :)

Har jeg før gjort men jeg kan ikke forudse om jeg har 3 dages overskud :( og Mie vil ikke gå uden bleen hvilket jo ligesom er halvdelen af konceptet. Så skulle jeg i hvert fald presse på og det er der jeg bliver usikker!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeg før gjort men jeg kan ikke forudse om jeg har 3 dages overskud :( og Mie vil ikke gå uden bleen hvilket jo ligesom er halvdelen af konceptet. Så skulle jeg i hvert fald presse på og det er der jeg bliver usikker!!!

 

 

 

 

Mie vil ikke potten - "min numse er for tyk" så hun mener lillesøster skal have den :P

Hun vil heller ikke holdes hvis vi er på andre toiletter hvor der ikke er toilet stol "jeg kan SELV mor!!! Jeg er en STOR pige".

Og hun VIL gerne på toilet! Gør det så ofte hun kan komme i tanke om og kan hun selv gå derud, tage underbukser og ble af og kravle op, ja så er lykken gjort :lol

Jeg tror det handler om at give slip på tis!

Hun er med os på toilet og har set os begge tisse - far er liiiidt lettere at se der sker noget ved end mor :P men hun er nysgerrig og spørger og snakker og konstaterer.

 

Hmm, det ville jeg ogsaa blive.... Noah har haft en snert af "neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, jeg vil ikke have (sove)bleen af" om eftermiddagen. Der har jeg saa trukket mig ganske kort, men saa har jeg taget den af, for det har vi faktisk altid gjort og hvorfor skulle det nu vaere anderledes? 

 

Nu brainstormer jeg lige, saa kan du selv sortere ;) 

 

- Jeg har gjort STUUURT, sturt nummer ud af, at mor holder en fest, naar der kommer noget (nu stort) i potten. Vi har snakket om det med bleen og 3 aar og Noah sagde saa selv en dag, at naar han havde foedselsdag og blev 3 aar, saa skulle han ikke bruge ble mere.

 

- Jeg har koebt boxershorts med brandbiler - maaske hun selv kan vaere med til at vaelge fine trusser? Laeste om en, hvis pige var vild med Dora The Explorer og saa fik hun trusser med Dora(som hun skulle passe paa med at tisse paa, ha ha).

 

- Har du nogle boeger om det, som I laeser/kigger i sammen? Noget der faenger - har laest at den Pottytrain-bog skulle vaere god, men det faar vi se ;) 

 

- Har du proevet at google pottytraining og se paa alle de glade boern, der sidder der og tisser?  :balloon

 
- Hvilken potte har I? Der er forskel paa "komforten", tror jeg bestemt. :lolhit
Fisher Price laver ogsaa nogle, der ligner smaa toiletter. Det ville jeg ikke vaere bleg for at invistere i, hvis Noah ikke ville hverken dit eller dat... Nu er han glad for sin Babybjoern og det virker komfortabelt nok at sidde der. Jeg har som sagt ogsaa koebt en alm. Babybjoern potte til at tage med paa ferie og til det andet badevaerelse. Ellers tjek dem lige ud: https://www.google.it/search?q=Fisher+Price+potte&espv=2&biw=1366&bih=643&site=webhp&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=tpeWVe72McH9yQOe37_ACw&ved=0CCgQsAQ
 
 
 
Jeg taenker, at du med lidt flere proaktive tiltag maaske kan "saette hende op til succes"... Uden at vide det med sikkerhed...  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeg før gjort men jeg kan ikke forudse om jeg har 3 dages overskud :( og Mie vil ikke gå uden bleen hvilket jo ligesom er halvdelen af konceptet. Så skulle jeg i hvert fald presse på og det er der jeg bliver usikker!!!

 

Hvad med efter bad? Karla er heller ikke meget for at vi tager den af efter skiftning, men kan sagtens gå et stykke tid uden ble, hvis det er efter bad..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med efter bad? Karla er heller ikke meget for at vi tager den af efter skiftning, men kan sagtens gå et stykke tid uden ble, hvis det er efter bad..

Tjah det kan komme an på en prøve :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS. Jeg har ogsaa afholdt mig fra at goere Noah blefri paa 3 dage, fordi jeg netop ikke havde fornemmelsen af at 3 dage saa intensivt dedikerede virkede attraktivt for mig - aka for doven, saadan bundaerligt talt. Nu blev det en variation heraf og det er saa gaaet virkelig fint. 

 

Startede fredag eftermiddag ved et tilfaelde og saa koerte vi igennem weekenden med kun natble og ble paa under lur. En kort koeretur til og fra supermarkedet blev det skam til soendag formiddag og saa taenkte vi, at det var ok at proeve blefri VS mandag. Det gik jo godt, saa det...  :) Udover de poeller der :puke

 

Stadig natble og ble under lur, men den sidste har vaeret toer de sidste 2 dage og natbleen er mindre vaad, wuuhuuuuuu  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, det ville jeg ogsaa blive.... Noah har haft en snert af "neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, jeg vil ikke have (sove)bleen af" om eftermiddagen. Der har jeg saa trukket mig ganske kort, men saa har jeg taget den af, for det har vi faktisk altid gjort og hvorfor skulle det nu vaere anderledes?

Nu brainstormer jeg lige, saa kan du selv sortere ;)

- Jeg har gjort STUUURT, sturt nummer ud af, at mor holder en fest, naar der kommer noget (nu stort) i potten. Vi har snakket om det med bleen og 3 aar og Noah sagde saa selv en dag, at naar han havde foedselsdag og blev 3 aar, saa skulle han ikke bruge ble mere.

- Jeg har koebt boxershorts med brandbiler - maaske hun selv kan vaere med til at vaelge fine trusser? Laeste om en, hvis pige var vild med Dora The Explorer og saa fik hun trusser med Dora(som hun skulle passe paa med at tisse paa, ha ha).

- Har du nogle boeger om det, som I laeser/kigger i sammen? Noget der faenger - har laest at den Pottytrain-bog skulle vaere god, men det faar vi se ;)

- Har du proevet at google pottytraining og se paa alle de glade boern, der sidder der og tisser? :balloon

- Hvilken potte har I? Der er forskel paa "komforten", tror jeg bestemt. :lolhit

Fisher Price laver ogsaa nogle, der ligner smaa toiletter. Det ville jeg ikke vaere bleg for at invistere i, hvis Noah ikke ville hverken dit eller dat... Nu er han glad for sin Babybjoern og det virker komfortabelt nok at sidde der. Jeg har som sagt ogsaa koebt en alm. Babybjoern potte til at tage med paa ferie og til det andet badevaerelse. Ellers tjek dem lige ud: https://www.google.it/search?q=Fisher+Price+potte&espv=2&biw=1366&bih=643&site=webhp&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=tpeWVe72McH9yQOe37_ACw&ved=0CCgQsAQ

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=20-0BGP35

http://lillepus.dk/babyudstyr/pusle-pleje/fisher-price-potte-mareh%C3%B8ne-detail

http://lekmer.dk/barn-og-baby/helbred-o-pleje/potter-skamler-o-toiletsader/fisher-price-ducky-fun-3-in-1-potty

Jeg taenker, at du med lidt flere proaktive tiltag maaske kan "saette hende op til succes"... Uden at vide det med sikkerhed... :unsure

Jeg er ikke så hooked på at gå tilbage til potte når hun godt kan lide toilettet. Potten var en STOR fiasko og endte med at køre helt skæv så det ville nok gøre alting rigtig træls.

Ideen med smarte underbukser er en fantastisk ide - især fordi hun trænger til nye alligevel :lol

Og en bog om at tisse på toilettet :super

Det vil jeg kigge på imorgen!

Og tak for langt svar :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS. Jeg har ogsaa afholdt mig fra at goere Noah blefri paa 3 dage, fordi jeg netop ikke havde fornemmelsen af at 3 dage saa intensivt dedikerede virkede attraktivt for mig - aka for doven, saadan bundaerligt talt. Nu blev det en variation heraf og det er saa gaaet virkelig fint.

Startede fredag eftermiddag ved et tilfaelde og saa koerte vi igennem weekenden med kun natble og ble paa under lur. En kort koeretur til og fra supermarkedet blev det skam til soendag formiddag og saa taenkte vi, at det var ok at proeve blefri VS mandag. Det gik jo godt, saa det... :) Udover de poeller der :puke

Stadig natble og ble under lur, men den sidste har vaeret toer de sidste 2 dage og natbleen er mindre vaad, wuuhuuuuuu :glad

What ever Works ik? ;) hele vejen rundt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt ny forsyning prinsessetrusser i h&m i dag. Hun elsker dem :loveshower

Hun havde ingen uheld i morges og blev kørt i dagpleje uden ble (7 minutter i bil). Hun havde så 2 uheld derovre, og ville så gerne have ble på igen. Fair nok! Bleen fra lur var tør - det har den faktisk været i en måneds tid. Så tisser hun ca. En halv time efter hun er stået op (og har spist/drukket).

Hjemme har vi også haft uheld, men hun lavede faktisk både stort og småt på potten her til aften :yay

Vi fortsætter ivrigt i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke så hooked på at gå tilbage til potte når hun godt kan lide toilettet. Potten var en STOR fiasko og endte med at køre helt skæv så det ville nok gøre alting rigtig træls.

Ideen med smarte underbukser er en fantastisk ide - især fordi hun trænger til nye alligevel :lol

Og en bog om at tisse på toilettet :super

Det vil jeg kigge på imorgen!

Og tak for langt svar :kiss

 

Ok, hvis potten var saa skidt en omgang! Men det var ogsaa mere, hvis det nu kunne vaere en loesning med en af de der "pottetoiletter" med prinsessekrone og det hele...Noah synes godt om Toget Thomas potten, men den koeber jeg altsaa ikke  :P

Den kan I jo vende tilbage til, hvis det virker aktuelt, anyway.... 

 

Bare fedt, at du kan bruge lidt af det - saa haaber jeg, det kan motivere hende lidt. Det maa ogsaa vaere frustrerende, naar hun nu sidder der, altsaa...  :kiss

 

What ever Works ik? ;) hele vejen rundt!

 

Helt og aldeles ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt ny forsyning prinsessetrusser i h&m i dag. Hun elsker dem :loveshower

Hun havde ingen uheld i morges og blev kørt i dagpleje uden ble (7 minutter i bil). Hun havde så 2 uheld derovre, og ville så gerne have ble på igen. Fair nok! Bleen fra lur var tør - det har den faktisk været i en måneds tid. Så tisser hun ca. En halv time efter hun er stået op (og har spist/drukket).

Hjemme har vi også haft uheld, men hun lavede faktisk både stort og småt på potten her til aften :yay

Vi fortsætter ivrigt i morgen :)

 

Det er da ogsaa flot! Og fedt at hun har lavet baade og i potten  :yay

 

Jeg synes det er svaert med lur, saa nu har han bare soveble paa. . Noahs er ogsaa toer, men altsaa, tror det er ok og bedre end at lade ham vaagne af at have tisset i sengen. Faktisk har han lige vaeret oppe at tisse, selvom han havde natble paa. Det akn man jo ikke sige er noget pjat, saa af med den, tisse og paa igen... 

 

Det skal nok blive godt for jer ogsaa, lyder det til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt ny forsyning prinsessetrusser i h&m i dag. Hun elsker dem :loveshower

Hun havde ingen uheld i morges og blev kørt i dagpleje uden ble (7 minutter i bil). Hun havde så 2 uheld derovre, og ville så gerne have ble på igen. Fair nok! Bleen fra lur var tør - det har den faktisk været i en måneds tid. Så tisser hun ca. En halv time efter hun er stået op (og har spist/drukket).

Hjemme har vi også haft uheld, men hun lavede faktisk både stort og småt på potten her til aften :yay

Vi fortsætter ivrigt i morgen :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ogsaa flot! Og fedt at hun har lavet baade og i potten :yay

Jeg synes det er svaert med lur, saa nu har han bare soveble paa. . Noahs er ogsaa toer, men altsaa, tror det er ok og bedre end at lade ham vaagne af at have tisset i sengen. Faktisk har han lige vaeret oppe at tisse, selvom han havde natble paa. Det akn man jo ikke sige er noget pjat, saa af med den, tisse og paa igen...

Det skal nok blive godt for jer ogsaa, lyder det til :)

Ja hun var meget fascineret, da den første pølle kom ud. Og forstår hende egentlig også godt :D og så kunne hun slet ikke mere.

Silke Elia får også ble på til lur indtil hun er helt renlig, tror jeg. Hun sover stadig i barnevogn herhjemme, så vil nødigt skulle gøre den ren ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER