SaraLK

SaraLK - nu skal det være!

369 indlæg i dette emne

Åhh ha! Min samvittighed er total i bund og min motivation er pist!

Jeg er dog efterhånden nået til det punkt, hvor jeg virkelig gerne vil stoppe med det røg.... Men rygraden svigter, hvis Mads ikke følger trop!

og så er jeg led og ked af min krop! :(

 

:kram kender det alt for godt, og så kæmper jeg jo kun med vægten.

 

Men du er jo på vej, du har oprettet en tråd, for at holde motivationen og få støtte.

 

Hvad med at sætte nogle små delmål:

Jeg har delmål med 2 kg intervaller, for så er der ikke så langt til næste succesoplevelse. OG hvert lille skridt på vejen tæller.

Start med nogle små ændringer og før du ser dig om så er de blevet til gode vaner.

 

Op med humøret, jeg er sikker på at det nok skal lykkedes.

 

Masser af hep herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram kender det alt for godt, og så kæmper jeg jo kun med vægten.

Men du er jo på vej, du har oprettet en tråd, for at holde motivationen og få støtte.

Hvad med at sætte nogle små delmål:

Jeg har delmål med 2 kg intervaller, for så er der ikke så langt til næste succesoplevelse. OG hvert lille skridt på vejen tæller.

Start med nogle små ændringer og før du ser dig om så er de blevet til gode vaner.

Op med humøret, jeg er sikker på at det nok skal lykkedes.

Masser af hep herfra!

tror faktisk du har ret i at det er en go idé med delmål!

Jeg er nemlig sådan indrettet at det hele kun kan gå for langsomt og tænker kun i det store hele.... "jeg vil være røgfri og tabe 10kg" (og helst i går!)

og så giver jeg op! - måske ikke så underligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så runder vi 2014... Året hvor der kommer til at ske radikale ændringer i mit liv!

NU! Skal der ske noget! Når smøgpakken er tom.... Så er det slut med røg! - men dampes må der! :)

når vi har det på plads, så skal der ske noget med vægten og centimeterne!

jeg er lidt lun på 5:2, men skal ha undersøgt noget mere i den jeg sætter i gang. Indtil da, vil jeg skære ned på sukker og fedt... Og skrue op for frugt og grønt!

min badevægt mangler Self. Batterier, så det må jeg lige få fikset i morgen, så jeg kan få skrevet det her i min tråd. :)

men først hedder det rygestop! - der er ca. 12 cigaretter tilbage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep :glad

Jeg brugte 5:2 i et stykke tid. :) Det var frygteligt på den allerførste fastedag, men ellers var jeg rigtig glad for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes fandme selv jeg har været sej i dag!

jeg røg min allersidste smøg i morges... Og siden har jeg kun brugt min E-smøg... Vi tog den største test i dag...., at tage op til svigerne (svigerfar er STORryger)og jeg hold fast i kun at bruge min E-smøg!!!!

der var STORKRISE lige omkring aftensmaden... Men jeg har klaret det! :yay

kan dog godt mærke at jeg nærmest er umættelig i dag! - så godt det først er på mandag, min vægt tæller :)(taberdysten)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er så sej at tage kampen op imod røgen :)

masser af hep herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, Tille! :kram2

det er hårdt! Men hold kæft det føles godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skide godt Sara. Hæng i, det bliver lettere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Det håber og satser jeg stærkt på at det bliver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! Det er fandme sejt! :super

Kæmpe kram og hep fra en tidligere ryger (som røg nytårs aften og eeeeelskede det :blush)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Fru Nielsen! :)

Nu er første dag næsten slut!

Er meget spændt på, hvordan min trang er i morgen.... Forhåbentligt er den blevet mindre og nemmere at holde ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep hep! Jeg er også ex-ryger og ved hvor uendeligt svært det er. For mig var nikotin plastre GULD.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog de trangen, Stephi-pigen?

helt seriøst så har jeg lidt svært ved de produkter der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten i dag.

lørdag d. 4. Januar. 91,1 kg.

føj, hvor er det et grimt tal!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej med det rygestop :respekt

Og den vægt skal du nok få bugt med søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde!

jeg synes faktisk ikke det er så slemt i dag! - min mand lider! Men jeg håber for ham at hans trang til røg, snart stilner af! :)

jeg er SÅ glad for min beslutning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep med rygestoppet! :glad Selvom jeg aldrig har røget, er jeg ikke i tvivl om, at det ikke er noget man "bare lige" stopper med, så jeg synes det er mega sejt, at du tager kampen! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Jeg føler mig ret sej :P

og nej det har krævet en del forberedelse af mit lille hoved inden! Men er glad for at jeg har taget beslutningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de hjalp virkelig meget! Jeg prøvede også diverse "cigeret" erstatninger (altså nogle man suger på) og de gjorde det faktisk værre for mig. Jeg brugte nogle rimelig stærke plastre og så med mindre og mindre dosis og kun på få uger var jeg helt ude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du prøver kan du med fordel købe de stærkeste og så klippe dem i 2, det er billigst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er prisen på de plastre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke huske det, men de er vist ret dyre :/ men billigere end smøger da 1 plaster dækker over 1 dagsforbrug af røg. Og hvis du klipper de stærke over, så hjælper det jo væsentligt. (Kommer jo an på hvilke mærke og hvor meget du røg)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay! Vil have det i baghovedet, hvis jeg synes det bliver for svært!

PT. Har jeg det ok med min E-smøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt huske hvor svært det rygestop var! Og jeg havde ikke engang forberedt mig :o Blev indlagt med astma-anfald - vidste ikke jeg havde astma, og har ikke røget siden (det er nu 8 år siden).

Jeg stoppede fra den ene dag til den anden uden at bruge nogle erstatningspræparater, men på sygehuset sagde de, at hvis mine abstinenser blev for voldsomme var det ok hvis jeg røg en halv smøg. Det trøstede mig, og gjorde at jeg kunne klare det når det var allerværst. For jeg vidste at jeg "bare" kunne ryge en halv, hvis det var fuldstændig ulideligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt huske hvor svært det rygestop var! Og jeg havde ikke engang forberedt mig :o Blev indlagt med astma-anfald - vidste ikke jeg havde astma, og har ikke røget siden (det er nu 8 år siden).

Jeg stoppede fra den ene dag til den anden uden at bruge nogle erstatningspræparater, men på sygehuset sagde de, at hvis mine abstinenser blev for voldsomme var det ok hvis jeg røg en halv smøg. Det trøstede mig, og gjorde at jeg kunne klare det når det var allerværst. For jeg vidste at jeg "bare" kunne ryge en halv, hvis det var fuldstændig ulideligt :)

Nu har jeg det desværre sådan, at hvis jeg har cigaretter hjemme, så kan jeg ikke lade dem være!

Så den duer ikke her.... Jeg har det faktisk også forbløffende godt og let ved at lade være!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER