JGeo

Symptomer efter p-pille stop

5 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg er stoppet med mine p-piller, og skal snart til at have min første rigtige menstruation.

Jeg kunne godt tænke at høre om jeres erfaringer, med hvordan jeres krop reagerede , da I stoppede med at tage P-piller.

Jeg har i snart en uge følt, at nu kommer min menstruation snart, men den er ikke kommet endnu (26 dage siden min 1. blødningsdag i sidste blødning)

Mine symptomer:

- Ondt i hver en lille muskel i kroppen

- Hovedpine

- Fedtet og uren hud i ansigtet

Ser frem til at høre om jeres erfaringer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, må jeg være rigtig irriterende og sige absolut ingen symptomer overhovedet! Jo, min cyklus var blevet kortere. (Fra 35 til 27 dage.) Men tror det er ufattelig forskelligt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også ofte hovedpine og utrolig uren hud den første måned efter P-pillestop. Min cyklus varede i 39 dage.

Det er heldigvis forsvundet her i 2. cyklus, og så er jeg spændt på om den er lige så lang som den 1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også lige stoppet og går og venter på min 1. naturlige mens, som jeg håber kommer i næste uge så min cyklus ikke bliver alt for lang, men nu må vi se :)

Ang. symptomer så har jeg haft lidt hovedpine nogle dage, men ved ikke om det kan tilskrives p-pille stoppet. Jeg havde helt vildt ondt omkring cd 19, og det tolker jeg lidt som ægløsning.. Men ud over det så synes jeg ikke at min krop har reageret ret meget på det.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stoppede med p-piller den 5.juni og fik derefter min p-pillestyrede mens, og afventer så stadig den første almindelige... Er på dag 76. Forhåbentlig den snart kommer :-) Af symptomer på p-pillestop har jeg haft virkelig uren hud nedenunder ørene, lidt på kunderne og omkring halsen samt skuldre og ryg... Det er sådan nogle helt små knopper, som jeg ellers aldrig har haft før, og heller ikke ingen p-pillestart for ca. 10 år siden. Ellers har jeg til tider haft nogle voldsomme mavesmerter og til tider utilpashed, men ellers ikke. Okay, det lyder måske lidt voldsomt, når man skriver det her, men det er ellers ikke noget jeg er mærket af i dagligdagen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER