Guest

Feber, Blister, mega savl, og diarre, nogen der har prøvet det??

8 indlæg i dette emne

Silas startede sidste fredag med ikke at ville spise noget fredag eftermiddag, jeg opdagede så at hans mund var fuld af små blister, og at han fyldte en hagesmække med vand(savl) i løbet af meget kort tid... lørdag blev det værre og vi kunne ikke få andet i ham end tyndt flydende og koldt mad.. Lørdag begyndte feberen.... Søndag var han temmelig sløv, så vi ringede til vagtlægen, som ville se ham... men vi fik beskeden bare en virus... så kørte hjem igen..

Nu er der gået en uge, han er stadig temmelig selektiv omkring hvad han vil spise, men blisterne ser ud til at være gået i sig selv.. til gængæld har han så fået diarre, og han har stadig feber...

Vi var til 1 års undersøgelde, uden vaccine i onsdags, hvor egen læge bekræftede at det nok var virus eller tænder...

Han har fået tænder i løbet af uden, jeg kan mærker spidserne på en kindtand lige kommet igennem tandkødet..

Er der nogen at jer der har prøvet det?? og kan fortælle mig hvor længe det kommer til at stå på endnu?? MIn mor har haft ham hele ugen, da hun havde ferie, og vi andre kunne på den måde passe vores arbejder... min mor har tilbudt sig igen i næste uge.. men jeg har det så skidt med at hun bruger hele ferien på at passe sygt barnebarn.. jeg har det også skidt med at skulle holde fri fra mit NYE arbejde fordi han bliver ved med at være syg.. Min mand er også lige startet NYT arbejde... så det er virklig ikke sjovt.. og vi skal til Bryllup på bornholm næste weekend...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi du hvad hånd, mund og fod syge er?

Det har August haft og det lyder som det.

Der gik nogle uger med ham så var han frisk

Men det er synd det lige ramler med tænder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi du hvad hånd, mund og fod syge er?

Det har August haft og det lyder som det.

Der gik nogle uger med ham så var han frisk

Men det er synd det lige ramler med tænder.

Jeg har tænkt lidt på det, men skulle de der så ikke også komme på hænder og fødder?? der har intet været på dem..

NU kan jeg i øvrigt tilføje at både min mand og jeg, har ondt i vores mund nu... med blister på tungen og hudløshed på indersiden af læberne... AV.. jeg kan godt forstå min lille skat har haft ondt i munden...

Heldigvis virker det som om han er meget tæt på frisk idag.. ikke mere feber.. og han har endelig spist en bolle til middag... diarren er også på vej væk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte også først hånd, fod og mund syge. Man behøver ikke få blære alle steder.

Men da I har været hos doktoren, så undrer det mig, hvis lægen ikke har foreslået det!

Har haft hånd, fod og mundsyge som voksen. Det er ikke sjovt - håber jeres lille har det bedre ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har det meget bedre, feberfri og i godt humør igen... SÅ han må siges at være blevet næsten rask nu :)

nu Mangler vi så bare at mig, min mand og min mor, også får det godt igen.. vi har ikke feber, men er blevet slemt ramt i munden... :( Kan godt forstå han har haft det skidt i hverfald...

Vi har været både ved vagtlæge og egen læge, og ingen af dem har nævnt mund, hånd og fod syge... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre :)

God bedring til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre :)

God bedring til jer

Ja det er nemlig dejligt, og mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har det meget bedre, feberfri og i godt humør igen... SÅ han må siges at være blevet næsten rask nu :)

nu Mangler vi så bare at mig, min mand og min mor, også får det godt igen.. vi har ikke feber, men er blevet slemt ramt i munden... :( Kan godt forstå han har haft det skidt i hverfald...

Vi har været både ved vagtlæge og egen læge, og ingen af dem har nævnt mund, hånd og fod syge... :(

Dejligt den lille er blevet rask :-)

Håber I alle snart har det godt igen - sjældent har jeg været så syg, som da jeg havde hånd, fod og mundsyge. Det er ikke for sjov. Men når den lille er rask, er der ko håb for ud for bedring til jer alle :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER