Robinson

Pusleplads...

28 indlæg i dette emne

Jeg er også på badeværelses-holdet. Som du selv skriver, har de en tildens til at tisse over det hele :) og sådan en ordentlig gang afføring er altså heller ikke altid at spøge med. Jeg ville, med min bakterieforskrækkelse, syntes at det var lidt for meget af det gode at håndtere andre steder end på badeværelset.

Vi har alt hans tøj i vores soveværelse, så hvis vi har glemt at ligge noget frem ved puslebordet, ligger jeg ham bare i bleen midt i vores seng. Så ender vi som regel også lige med at tage 5 min med tumleleg, når vi nu er i sengen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle jeres besvarelser :)

Kan se at der er lige så mange "meninger" som der er mødre hihi... jeg tror vi ender med at starte på værelset.. det kræver ikke alverden at flytte det til badeværelset hvis der skulle blive brug for det :)

Det er de "små detaljer" der gør at jeg tænker at badeværelset ikke har de fordele jeg havde ønsket, så vil hellere holde det samme sted :)

Og det der med at huske tøj osv... jeg glemmer det !? jeg er simpelthen så dårlig til sådan noget ... :) Men måske når jeg ikke ammer mere og bleen begynder rigtig at lugte så flytter vi det?!...

Vores badeværelses bord er også kun ca 50 cm dyb... så det er kun lige knapt at puslehynden kan ligge der :) Og mht. vand så er der mellemrum mellem bordet med hynde og den med vask, så jeg ville skulle strække mig efter det alligevel... Tja... det små detaljer :P

Vi er heldigvis så priviligeret med pladsen at vi kan flytte om hvis vi fortryder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres besvarelser :)

Kan se at der er lige så mange "meninger" som der er mødre hihi... jeg tror vi ender med at starte på værelset.. det kræver ikke alverden at flytte det til badeværelset hvis der skulle blive brug for det :)

Det er de "små detaljer" der gør at jeg tænker at badeværelset ikke har de fordele jeg havde ønsket, så vil hellere holde det samme sted :)

Og det der med at huske tøj osv... jeg glemmer det !? jeg er simpelthen så dårlig til sådan noget ... :) Men måske når jeg ikke ammer mere og bleen begynder rigtig at lugte så flytter vi det?!...

Vores badeværelses bord er også kun ca 50 cm dyb... så det er kun lige knapt at puslehynden kan ligge der :) Og mht. vand så er der mellemrum mellem bordet med hynde og den med vask, så jeg ville skulle strække mig efter det alligevel... Tja... det små detaljer :P

Vi er heldigvis så priviligeret med pladsen at vi kan flytte om hvis vi fortryder :)

Jeg tror bare du skal gøre det du mener er smartest, det er ikke til at sige noget som helst om hvad der fungerer når barnet først er kommet. Vi havde fx et spædbarn med ekstrem sart numse, og måtte droppe skumklude og vådservietter og skifte til baby pads.

Vi har puslebord på badeværelset og tøj i et skab på mandens kontor, værelse i kælderen ved siden af vores soveværelset og legehjørne i stuen - fordi det er det der fungerer bedst for os i vores lejlighed. Vi har skifter og byttet og byttet tilbage og rokeret flere gange. Så det kommer i nok også til og fred være med det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER