Kirstine Gabrielle

Ventetiden!

4 indlæg i dette emne

Er der andre end mig, der begynder at være lidt træt af at vente?

Min jordmoder, som er rigtig sød, siger at det er helt normalt, når man er andengangsfødende. Med Sigrid, der nød jeg hver dag, så vidt jeg husker, også selvom jeg fik diskus prolaps og havde mange smerter. Nød at læse om hvordan hun voksede og om hvad der skete med mig i følge bøgerne, hvad jeg skulle forberede mig på, købe puslebord osv.

Nu vil jeg bare gerne have min baby i mine arme og være familie sammen med min delig familie, Sigrid, Claus, Dagmar (baby) og jeg! Og der er lissom 4 måneder endnu.....

Jeg nyder også denne gang de små og efterhånden ret store blob, spark og bevægen sig rundt. Og er er sket så meget andet i mit liv lige inden graviditet, ny kæreste der er flyttet ind sammen med 2 katte,så nu har vi fire). Og under graviditeten, Sigrid er begyndt i skole, hun er begyndt at overnatte en enkelt nat hos sin far (hun og jeg flyttede på krisecenetr i 6 uger pga.ham, så alt for spændende hvordan det går med dem alene sammen, men det går pt.godt), så er jeg stoppet på uddannelse, leder efter job (svært når man er i 6 måned og ledig efter sygemelding med stress), så er der kommunikationskursus med min eks, adr, føj vil ikke, men jo det bliver da lærerigt og det er jo vigtigt at vi lærer at samarbejede omkring Sigrid, så lad os begynde med at vi kan tal til hinanden.... Sidste retsmøde ang.forædlremyndighed til oktober, hvor der også lige er 6 fødseldage bla.Sigrid og min mor. I morgen begynder jeg som frivillig i Blå kors genbrugsbutik, der må jeg arbejde 4 timer om ugen, når jeg er ledig- wuhuuuuu. Men hva fa....jeg kommer hjemmefra og laver noget andet end at træne, støvsuge og nusse katte. ( Og alt det andet selvfølgelig). MEN, nu er der så mulighed for at komme til at arbejde! Som vikar, fast de næste 3 måneder, i en fakta eller netto eller lign. 37 timer om ugen, pyyyyhhhh, det forestiller jeg mig bliver viiiildt hårdt, men det skal prøves. Nå men det var lige noget jeg havde brug for at få ud :hophop

Knus og kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først, hold nu op nogle skønne navne jeres piger får. Er helt vild med specielt Dagmar, hvis ikke det var fordi, jeg var så glad for vores navne og i forvejen har et ekstra, så var det klart en option!

Er ked af at høre om dine udfordringer med arbejdsløshed. Men det lyder da positivt både med muligheden for at arbejde frivilligt og især med vikarstillingen. Det er da bare med at kaste dig ud i det :)

Ventetiden kender jeg til. Den er lang! Nu er der 100 dage i dag til vores senest kommer og hold op jeg synes det er længe, selvom det nu er vores de første. Vi holder pause med indkøb og hvis de så kommer før tid, så må vi sende nogle andre ud efter det. For jeg orker ikke at tage stilling til flere ting nu. Indtil nu har vi ellers hygget os ret meget med det, og selvom jeg ikke ligefrem har en drømmegraviditet og ikke behøver få flere, så er det nu fantastisk at være gravid og opleve alt det kroppen kan og hele den kæmpe udvikling derinde :) Jeg nyder at lave lidt hver dag, svømmer, cykler, er med min kæreste på arbejde og hjælpe lidt ind i mellem og sådan småsysler. Jeg holder ikke til så meget, men nyder det jeg kan :) Tror det er vigtigt bare at nyde hverdagen indtil, fremfor hele tiden at tænke at nu er der pause indtil efter fødslen. For livet er jo ikke kun ventetiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig også UTROLIGT meget til at se og holde det skønne liv der vokser sig stærkere dag for dag, men jeg nyder og værdsætter virkelig også at det er med mig hele tiden og at jeg kan beskytte det fordi det er hos mig hele tiden :loveshower Udover det har jeg så travlt med studiet og lægge en plan for min fremtid at jeg synes tiden flyver afsted-endda alt for hurtigt!!! Det skal så også siges at takket være Gud har jeg haft absolut ingen gener gennem hele graviditeten og tror aldrig jeg har følt mig så stærk og smuk som jeg gør siden jeg er blevet gravid :bd

Undskyld hvis jeg lyder helt hippie-agtig-glad :D

Kirstine jeg synes du lyder som en stærk kvinde med det du skal takle og vil gerne kommentere at selvom det selvfølgelig er vigtigt at fokusere på det kommende liv og din store datter samt de økonomiske aspekter så håber jeg også du husker at passe godt på dig selv og huske "Kirstine" :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :) Rigtig deligt :D

Og jo, jeg skal huske mig selv ;) Så derfor vil jeg sætte mig ned og skrive hvad jeg har lyst til i dag, i morgen, en anden dag. Og så se hvad jeg kan gøre :)

Og vinterbaby2013 - hippie er skønt!

Heldigvis er tiden jo gået lidt siden jeg skrev og jeg har været til jordmoder igen, er tilmeldt fødselsdforberedelse - kun for gravide, Tidlig indsats, har kontakt til min "gamle" rådgiver i Familiehuset, lægen på hospitalet undersøger om der kan komme komplikationer ved fødsel pga.operationer for byld efter sidste graviditet og jeg har været på 2 ud af 3 kursusdage i Forældresamarbejde, PREP, sammen med min eks. eller det vil sige, jeg kunne lige så godt være kommet alene, for han er VRED og vil IKKE tale med mig og kan ikke se hvorfor vi skal være der, selvom det NETOP er et af de emner de gentager hver gang! Men! Det er jo sådan jeg kender ham, så.....

Og vejret er ikke så varmt mere! Jeg nyder at gå rundt i top og nederdel, mens andre går med langærmede bluser :D

Knus til os alle <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER