Robinson

Maven skifter størrelse konstant!!

11 indlæg i dette emne

Hej piger .... (jeg kan ikke lave linjeskift, derfor bliver det lige ud i en kører) :) Er der andre der har prøvet det her med at maven skifter størrelse?? jeg havde det selvfølgelig helt i starten, når jeg var oppustet... men jeg syntes da godt snart at den må begynde at se bare lidt gravid ud hele tiden?!... Vi oplevede en MA sidste graviditet i uge 8... så det gør at jeg hele tiden tænker hmm... gad vide om den er derinde?!... De dage jeg har været i svømmehallen er det lige som om at den "hopper ud på plads" ... men efter at have været synlig gravid i et par dage bliver den mindre igen??.... Vedlægger lige 2 billeder som eksempel... de kommer lige i hver deres post grundet størrelsen... :) Det første er 16+3 hvor den artede sig fint... og nr. 2 er 16+5, i dag hvor den nærmest er væk igen?!.... er der nogen der har prøvet det?? .... begynder at syntes det er lige hårdt nok for psyken! :)

post-5687-0-99815600-1376728593_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sådan ser den så ud i dag 2 dage senere.... det burde jo ligesom være omvendt :P

post-5687-0-23383900-1376728614_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke du skal bekymre dig om noget.

Synes også jeg oplever at min mave skifter i størrelse, og kan da også blive bekymret. Men du er så langt nu at der ikke er grund til bekymring. Tænker størrelsen kan have at gøre m luft i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i uge 15

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg knap 30 uger henne, og min mave skifter stadig størrelse! Tror det kommer an på hvordan de små ligger derinde.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer helt an på hvordan den lille ligger derinde.. Den kan skubbe en del "rundt" på tingene, så maven kan virkelig skifte størrelse.. Når du kommer længere hen, vil du også opleve at den bliver skæv fx... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at det har noget med både babys stilling og evt. hvad jeg har spist osv at gøre :)

Vi har heldigvis scanning på mandag! <3 trænger bare til at se at alt er som det skal være!.. Og så glæder jeg mig til at maven ser gravid ud hele tiden, så ikke jeg skal gå og gruble som en gal ;)

Men tak for jeres søde svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis barnet ligger på tværs fylder det en del mere, end hvis det ligger langs rygraden fx. Så maven kan godt variere en hel del i størrelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til kønsscanning i dag :) det var bare SÅ dejligt...

Vi venter en skøn og aktiv lille dreng <3 yay!... vi er bare så glade! Og scannings sygeplejersken forsikrede mig om at min mave var helt præcis som den skulle være :)

Så nu kan vi ånde lettede op! virkelig dejligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved at det her er en gammel tråd. Men jeg er så bekymret hele tiden, fordi min mave er kæmpe stor, hård, og rund og så lige pludselig skifter den størrelse og bliver mere blød og mindre. Jeg venter tvillinger og er i uge 15.Jeg har en del komplikationer gennem graviditeten, så det er dejligt at læse at det her er normalt!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

prinsesse det er helt normalt ja, det er din krop der øver sig hele graviditeten igennem. Så længe det ikke gør ondt når maven liver hård, så er det fint :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER