Guest M's mor

Hvad er jeres arbejde?

57 indlæg i dette emne

Jeg ved godt hvad du snakker om :D Arbejder selv i medicinal virksomhed (som udviklingskemiker) og har tæt arbejde med QP'er :) (er igang med at skrive registreringsfile lige nu på vores nye produkt)

He he, fedt med en det ved hvad jeg taler om :) Folk ser oftest sjove ud i hoved når jeg siger hvad jeg laver :lol Det tog gså min mor 2 år at lære at sige jeg læste molekylærbiologi, og tror aldrig hun forstod hvad det gik ud på :P

Hvilke firma arbejder du for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg studerer samfundsvidenskabelig bachelor på RUC

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået nyt job og er nu Treasury Dealer i Coop Danmark. Jeg afdækker risiko i valuta (og tager også lidt spekulative positioner, men det er meget nyt for mig og jeg får stadig hjertebanken af det :D) og el og så skal jeg forsøge at lave noget analyse på likviditetsflow og optimering af cash flow :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sygeplejerske og arbejder på en medicinsk gastoenterologisk afdeling, hvilket betyder at patienterne døjer med sygdomme primært i mave-tarmsystemet, leveren og nyrerne. Da jeg startede på uddannelsen var jeg ret usikker på om det var noget for mig, fordi man virkelig overskrider en masse personlige grænser både for mig som sygeplejerske men også for patienterne. Men det er virkelig et fedt job. Som en anden også har skrevet tidligere i tråden, så åbner uddannelsen virkelig op for helt vildt mange muligheder. Man kan vælge "bare" at være basissygeplejerske, hvor man har sin gang på f.eks. et sygehusafsnit, et ambulatorium, skadestuen, et traumecenter, hjemmeplejen eller psykiatrien. Man kan tage en såkaldt specialuddannelse, som enten anæstesi-, intensiv-, psykiatrisk-, sundheds- eller hygiejnesygeplejerske. Man kan tage et hav af efteruddannelser inden for alle mulige emner. Man kan læse videre på diplom-, master-, kandidat- eller sågar ph.D.niveau.. Der er så utroligt mange muligheder, at det næsten ikke er til at overskue. Og det er fedt, for så er der noget for enhver smag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he, fedt med en det ved hvad jeg taler om :) Folk ser oftest sjove ud i hoved når jeg siger hvad jeg laver :lol Det tog gså min mor 2 år at lære at sige jeg læste molekylærbiologi, og tror aldrig hun forstod hvad det gik ud på :P

Hvilke firma arbejder du for?

Jeg har sendt dig en PM :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået nyt job og er nu Treasury Dealer i Coop Danmark. Jeg afdækker risiko i valuta (og tager også lidt spekulative positioner, men det er meget nyt for mig og jeg får stadig hjertebanken af det :D) og el og så skal jeg forsøge at lave noget analyse på likviditetsflow og optimering af cash flow :)

Det lyder altså ret blæret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder altså ret blæret ;)

Haha - sejt, at der er nogen der synes det! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER