Guest M's mor

Hvad er jeres arbejde?

57 indlæg i dette emne

Ja det er jeg lidt nysgerrig efter at vide :)

Jeg står jo desværre i den situation at jeg måske når året er omme ikke kan beholde mit drømme job da der ikke er nok børn. Og så skal jeg jo have fundet noget andet.

Og det er godt nok svært. Jeg ved hvad jeg ikke vil.

I butik og passe ældre. Ville også sige børnehave og Sfo. Men jeg elsker børn så kan jeg ikke få lov at arbejde med den aldersgrupper jeg har nu så må jeg jo finde en alternativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er pædagog, og arbejder med socialbelastede børn og deres familier

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pædagog, og arbejder med socialbelastede børn og deres familier

Er det ikke nogen gange lidt psykisk hårdt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er socialpædagog og arbejder med voksne med nedsat funktionsevne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sygeplejerske på en hjerteafdeling. Det fede ved at være sygeplejerske er i min optik, at mulighederne er stort set ubegrænsede! Der er så mange forskellige felter, at man kan forme det meget efter smag og behag.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih i har nogle spændende Jobs.

Men tror manden får hjerte stop hvis jeg spørger om jeg må gå i gang med uddannelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg statsautoriseret ejendomsmægler og sidder i en stilling som sagskoordinator...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bioanalytiker og arbejder med at tag blodprøver for så analysere dem eller gøre blod klar til transfusion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ejer et rejseburo med hovedsaede i Bolivia og vi arrangerer rejser til Bolivia, Chile, Peru og Argentina.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet socialrådgiver. Jeg har arbejdet med voksen handicap, udsatte børn og unge, sygedagpenge og fleksjob og førtidspension.

Jeg har dog nu valgt, at sige farvel til jobbet og er blevet selvvalgt hjemmegående.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser Jura, så det "tæller" måske ikke med. Men synes da du skal have uddannelse med i tankerne, hvis du ikke har nogen. Se det som en investering ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en professionsbachelor i Ernæring og Sundhed og arbejder som kostvejleder i et sundhedscenter .. Har individuelle samtaler samt underviser hold i sund kost og har også praktisk madlavning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er Gruppeleder for inkasso-afdelingen i et boligselskab.

Jeg er uddannet kontorassistent og har derudover en HD(O).

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit job pt er at passe mit syge barn. Men det får man så ikke penge for dér hvor jeg bor- endnu i hvert fald.

Ellers er jeg normalt revisor og har flere uddannelser bag mig. Jeg er desværre en af dem, der ikke rigtig ved hvad jeg vil :P

Hvis jeg ikke var tvunget til at gå hjemme, kunne jeg tænke mig at læse igen- måske. Og så er det absolut sidste gang. 5. gang er måske lykkens gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er social og sundhedsassistent. Jeg arbejder på det bosted for unge i alderen 13-23 som har psykiske diagnoser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeej, er det kun mig, der får lyst til at uddanne mig til alt muligt, når jeg ser alle disse spændende jobs? :D

Nå, er nu godt tilfreds med den uddannelse, jeg har valgt også ;) Jeg læser psykologi og skulle dermed gerne være psykolog om ca 10 måneder :)

Vil i øvrigt stemme i med Pumpkins med at se uddannelse som en investering, selvom jeg også godt kan se at det er svært at komme i gang, når man har barn og hus osv.

Håber du finder et job, du bliver glad for :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en professionsbachelor i Ernæring og Sundhed og arbejder som kostvejleder i et sundhedscenter .. Har individuelle samtaler samt underviser hold i sund kost og har også praktisk madlavning :)

Det gør jeg forhåbentligt om 1,5 år, hehe. Jeg studerer nemlig "Ernæring og sundhed"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er Folkeskolelærer, men fra d.28/8 starter jeg på en kandidatuddannelse i pædagogisk sociologi. Så ender jeg forhåbentlig med at blive seminarielærer engang.

Min kæreste er da heller ikke ellevild over 2 år på su, men han ved det betyder meget for mig, så han støtter op om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i gang med pædagog uddannelsen inden jeg gik på barsel. Og så var jeg jo så heldig at kunne starte op som privat dp.

Vi havde snak om jeg skulle tilbage til den uddannelse men økonomisk jan vi ikke klare den når jeg er i praktik. Får mindre end jeg gør nu og samtidig har vi en institutions plads der skulle betales. Og så kan jeg bare mærke den uddannelse slet ikke tiltrækker mig mere. Var kørt så surt i det. Jeg kunne ikke få praktikker pladser sådan okay tæt på bopæl, og dem man kunne vælge imellem var primært børnehave og den aldersgruppe var ikke den der jeg brænder for at arbejde med.

Vi har haft oppe og vende hvad jeg så kunne blive men det ved vi heller ikke. Jo forslag som frisør, men det tager fire år, og kræver jeg kan finde en som vil betale voksen elev løn gennem praktikken og skole.

Så har jeg tænkt på pau. Og grundet jeg har noget fra pædagog studiet og jeg har nogle praktikker så kan jeg få noget merit hvis jeg går på skolen i Randers. Grenå kunne ikke tilbyde det da de kun en gang om året har opstart på denne uddannelse så jeg ville skulle ud i praktikant tage fag jeg har haft der. Jeg spurgte så i Randers men de vælger primært de elever der bor i Randers ergo vil jeg sikkert ikke komme ind der :(

Kan bare mærke at det at skulle på skole bænken lige nu ikke frister. Men håber en gang Grenå kommer til at tilbyde pau med merit og så tager jeg den så jeg har noget. Men håber at jeg vil kunne arbejde som dp for det er der mit hjerte er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er Folkeskolelærer, men fra d.28/8 starter jeg på en kandidatuddannelse i pædagogisk sociologi. Så ender jeg forhåbentlig med at blive seminarielærer engang.

Min kæreste er da heller ikke ellevild over 2 år på su, men han ved det betyder meget for mig, så han støtter op om det.

Su kunne vi godt klare men i praktikkerne er det løn. Som er lav og vi vil ikke kunne betale alle regninger eller leve så det lader sig ikke gøre her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er talepædagog (audiologopæd) og har indtil nu primært arbejdet med børn, både på almenområdet og med børn med autisme og/ eller generelle indlæringsvanskeligheder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er commercial project manager

Med andre ord, jeg laver financielle budgetter, projekterne overholder ellers falder der brænde ned.

Så simpel er det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg forhåbentligt om 1,5 år, hehe. Jeg studerer nemlig "Ernæring og sundhed"

Håber for dig at du finder job, det er bare vildt svært at få foden inden for, da vi er for mange til de få jobs der er... Min stilling er kun midlertidig, men det er da en start.... Når det er sagt elsker jeg bare det erhverv og den kontakt man har med folk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om to år er jeg færdig som kontorassistent. Ikke umiddelbart mit drømmejob, men jeg ser det som en god grundsten for at kunne bygge videre, således at jeg finder min vej - Erhvervsmæssigt er der uanede muligheder, så længe man bare ser det og sparker røv samtidig :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er dagplejer lidt endnu..... men pr. 1. januar, står jeg uden job, med mindre jeg kan finde noget inden! ;)

Jeg har ingen uddannelse, så det er også med i mine overvejelser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER