Posted August 11, 2013 Hej alle på BK. Er der nogle der kender nogel butikker hvor man kan købe ventebukser i store størrelser (48). Jeg har fundet mange steder på nettet men det skal være en fysisk butik da jeg meget gerne vik prøve dem. Har fundet min størrelse i H&M men selve buskebenet er slimline og det kan mine lår ikke komme ned i. jeg sørger cowboybusker og andre pæne bukser Håber i kan hjælpe. Stina Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2013 Jeg opgav selv at finde pæne bukser i butikker, men håber du er heldigere. Hvis det er, så har jeg et par helt nye bukser jeg aldrig fik lagt op som jeg sælger billigt? Har ikke fået lagt dem på nettet endnu, da jeg ville sætte det hele på samlet når baby kommer ud... Men sig til, så kan jeg evt sende billeder og måle dem til dig. (null) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2013 Nu kan jeg ikke se hvor du bor ( er på mobil), men jeg købte min hos C&A i Flensborg. Der var rigeligt at vælge imellem. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2013 Undskyld - glemte jeg helt at skrive. Bor På midt sjælland. Så hele sjælland er tilgængelig for mig. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 16, 2013 jeg har med held bestilt bukser fra www.sipp.dk Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 16, 2013 Venteleggins er svaret på alt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 17, 2013 Venteleggins er svaret på alt! Helt enig :) Var virkelig glad for dem fra H&M, har ikke tal på hvor mange par jeg købte (og sled op, godt de ikke koster en formue ;) ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 18, 2013 Jeg har i Zizzi fundet de fedeste bukser med en dejlig bred elastik i livet, den kan med lethed trækkes op over "dunken", og fungerer ligesom graviditetsbukser. Jeg har købt mine bukser herinde og går stort set ikke i andet. De er sådan lidt baggy-pants, og god plads til lårene også. Og jeg er selv stor med store lår, og det var jeg også før jeg blev gravid. Håber du kan finde nogle bukser der passer dig :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2013 Jeg fandt en butik i Aalborg og kan ikke forestille mig at der ikke er op til flere butikker på sjælland :unsure Men kan godt se at når man søger, dukker de ikke op i hobetal <_< Share this post Link to post Share on other sites