Guest

Hvor køber jeg kosttilskud (godt men billigt)?

4 indlæg i dette emne

Jeg er ved at planlægge en detox kur (trænger virkelig) så skal havr fat i nogle kosttilskud der kan hjælpe mig på vej.

Jeg skal have købt:

Marie tidsel

Probiotika (bio gaia har før virket fint på mig)

Chlorella pulver

Fiske olie (hvilket mærke vil i øvrigt anbefale?)

Jeg har før købt det i helse kosten men for dælan det er dyrt som et ondt år, så håber nogen kan hjælpe mig med at finde et sted der er bare LIDT billigere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg koeber gerne hos

www.jala-helsekost.dk

www,med24.dk

www.naturoghelse.dk

De leverer allesammen meget hurtigt, som i dag til dag-agtigt! Jeg mener at jala er billigt i Dk ogsaa fordi man faar d-vitamin eller andet ved koeb over xx kroner. Men jeg er jo ikke altid lige i DK, naar jeg skal have fyldt op herhjemme, saa der er de to sidste mere fordelagtige for mig med porto til udlandet.

- og saa bruger jeg auravita.co.uk, hvor jeg koeber probiotika fra Bio-kult, som er multi-strain og resistent overfor mavesyre osv... Det er ikke det, man hoerer mest om, men det er et godt produkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og koeber forresten Nordic Naturals fiskeolie, evt., hveranden dag i en snaever vending. Hellere det end harsk eller ukontrolleret olie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt omnimin, nordic naturals omega-3 og zink hos naturoghelse.dk - der er meget prisforskel hvis man tjekker forskellige sider.

Sammenlignet med f.eks. helseplus.dk sparede jeg 125 kr og jala-helsekost.dk var ca. 80 kr dyrere.

Forleden købte jeg dog madvarer hos helseplus.dk og sammenlignet med helsehelse.dk og nogle andre ("bestilte det samme hos 5 forskellige sider og så hvad det løb op i) så var der 200 krs forskel.. Så det kan virkelig betale sig at sammenligne nogle sider (der findes jo efterhånden så mange).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER