Maj83

Andre med testdag i 34?

44 indlæg i dette emne

Vi har to drenge i forvejen, men de er fire og syv, så det er meget længe siden jeg har taget en graviditetstest :-)

Sender en masse :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oplevede i øvrigt i morges i badet at jeg kunne klemme en dråbe mælk ud af den ene brystvorte, og det er altså 4 år siden jeg holdt op med at amme! Ku det være et tidligt tegn?

Det kan man desværre ikke tolke i retning af en graviditet. Jeg har selv prøvet det flere gange og ved ikke hvad det betyder, men for mig har det ikke betydet at jeg var gravid i hvert fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Pukin :) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+1 er i den grad for tidligt ;) Det tidligste jeg har læst- og i øvrigt selv prøvet :blush var 3+3/3+4- og den var svagt positiv. Så mit råd er klart at vente så længe som muligt med at teste, når først du har testet startet bekymringerne; er det en BIO? Eller en snyder? Bliver den? Osv. Osv. Osv. Næste gang jeg skal teste, så har jeg lovet mig selv, at jeg ikke tester før mens er forventet :)

:goodluck til jer alle sammen :)

Og tillykke til jer med positiv test :bd

Du har helt ret! Jeg har været et test MONSTER denne gang! 10 test er det vist blevet til... Alle de tanker det har sat i gang, det har slet ikke været til at holde ud, så var testen lidt positiv, så var den negativ... Men jeg havde bare så mange symptomer at det eneste der manglede var den positive test...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oplevede i øvrigt i morges i badet at jeg kunne klemme en dråbe mælk ud af den ene brystvorte, og det er altså 4 år siden jeg holdt op med at amme! Ku det være et tidligt tegn?

Det har jeg også kunne, har læst mig til det ofte er et tidligt tegn når man er fler gangs gravid. Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også kunne, har læst mig til det ofte er et tidligt tegn når man er fler gangs gravid. Held og lykke :)

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Pukin :) :glad

Tak i lige måde :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne også teste positiv d. 18/8 - der kom en meget fin og tydelig streg så ingen tvivl der :D Alligevel bliver man bange for om man når at miste det her i de tidlige uger :S krydser så meget fingre for at det kommer til at gå godt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne også teste positiv d. 18/8 - der kom en meget fin og tydelig streg så ingen tvivl der :D Alligevel bliver man bange for om man når at miste det her i de tidlige uger :S krydser så meget fingre for at det kommer til at gå godt!!

Tillykke! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Putin og Cha90. Dejligt der er nogen det lykkedes for.

Jeg testede den 18 og den var negativ og menstruationen kom dagen efter to dage før tid. Så heller inden held denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået to fine streger :loveshower Jeg endte med at være fem dage over tid, før testen viste andet end bragende negativ! Her til morgen, hvor jeg testede igen, var stregen meget svag... Men jeg tror på den digitale test og har tid hos lægen om en uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne også teste positiv d. 18/8 - der kom en meget fin og tydelig streg så ingen tvivl der :D Alligevel bliver man bange for om man når at miste det her i de tidlige uger :S krydser så meget fingre for at det kommer til at gå godt!!

Tillykke!

Tillykke til Putin og Cha90. Dejligt der er nogen det lykkedes for.

Jeg testede den 18 og den var negativ og menstruationen kom dagen efter to dage før tid. Så heller inden held denne gang.

Sender en masse :bd og krydser fingre for to streger i næste cyklus!

Jeg har også fået to fine streger :loveshower Jeg endte med at være fem dage over tid, før testen viste andet end bragende negativ! Her til morgen, hvor jeg testede igen, var stregen meget svag... Men jeg tror på den digitale test og har tid hos lægen om en uge!

Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :) sender babystøv til jer med negative tests og håber på det lykkes for jer i næste måned! :)

Skal til læge i morgen og have det bekræftet, det bliver spændende! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til jer alle tre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :) sender babystøv til jer med negative tests og håber på det lykkes for jer i næste måned! :)

Skal til læge i morgen og have det bekræftet, det bliver spændende! :yay

Tillykke :)

Men forvent nu ikke for meget af det første lægebesøg - ved rigtig mange læger er det kun snak, hvis du har testet positivt, så stoler de på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja ok.. men sekretæren sagde, at de også bare ville teste til det første besøg og ja lige præcis snakke lidt om cyklus og sådan. Men bliver nu rart hvis den forhåbentlig også er positiv nede hos lægen, så man er helt sikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg mens, så jeg står over i denne omgang. Vender dog stærkt tilbage i næste cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg mens, så jeg står over i denne omgang. Vender dog stærkt tilbage i næste cyklus

Endnu engang tillykke til aller jer lykkeligt gravide

Held og lykke i næste cyklus. Jeg krydser fingre for to streger, og fortsætter med at sende en masse :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER