Maj83

Andre med testdag i 34?

44 indlæg i dette emne

Ja, næste mens er her forventet 21. august og vi har et års bryllupsdag 18. august, så det kunne være fantastisk, hvis det lykkedes i denne cyklus.

Andre der skal teste i uge 34?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal teste onsdag den 14. august...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ærlig talt ikke rigtig finde ud af hvornår jeg skal teste. Tror jeg er ved at få ÆL. Har fået to semi positive ÆL test idag (på trods af meget vanddrikkeri), og har æggehvideslim så måske kommer det imorgen eller overmorgen. Men så er det altså syv dage senere end min ÆL beregner app har beregnet jeg sku ha ÆL. Skal jeg regne testdagen fra ÆL eller fra sidste mens første dag? Hjælp!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ærlig talt ikke rigtig finde ud af hvornår jeg skal teste. Tror jeg er ved at få ÆL. Har fået to semi positive ÆL test idag (på trods af meget vanddrikkeri), og har æggehvideslim så måske kommer det imorgen eller overmorgen. Men så er det altså syv dage senere end min ÆL beregner app har beregnet jeg sku ha ÆL. Skal jeg regne testdagen fra ÆL eller fra sidste mens første dag? Hjælp!

Dine ÆL-tests kan ikke være semi-positive - bare så vi får det på det rene. De er først positive, når teststregen er ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen ;)

Du regner testdag fra dagen for ÆL, dvs. ca. 14 dage efter ÆL plejer de fleste at teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortsætter med at tage ÆL test imorgen for at se om stregen bliver tydeligere. Den var næsten lige så tydelig som kontrol stregen og de andre dage var der ingenting, og sammenholdt med æggehvideslimen læser jeg det i det, at der er ved at ske noget. Kan være jeg tager fejl, har ikke meget erfaring med det her. :-)

Men 14 dage efter ÆL er noteret som test dag:-) Den kender jeg så ikke helt endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fik jeg en 100% positiv ÆL test, så regner med at ÆL er imorgen med test dag 24/8. Hvis jeg ikke har fået mens imellemtiden kommer jeg nok til at teste lidt før, da jeg egentlig forventer mens den 17.

Døjer lidt med en blærebetændelse, som jeg får antibiotika for. Tror I det kan påvirke evnen til at blive gravid? Medicinen virker i hvert fald, og jeg satser på at have det godt nok i aften til at kunne hoppe på manden :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, jeg får æl i morgen, så jeg regner med at teste i uge 34 :)

edit: fik ikke æl endnu alligevel, så tester nok først i uge 35

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regner med at teste d. 23., hvis mens ikke er kommet. Skal nemlig til familiefest d. 24/8, så vil meget gerne ha besked inden da, så jeg kan vide, om jeg skal holde mig fra de våde varer eller ej :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag mandag d. 19. august. Held og lykke alle sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er der altså bare lang tid til uge 34. Hvor kom den her utålmodighed lige fra???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er der altså bare lang tid til uge 34. Hvor kom den her utålmodighed lige fra???

Det hører desværre med! Jeg må indrømme jeg er verdens mest utålmodige menneske iforvejen, så syntes denne ventetid er laaaaang ;)

Jeg har iøvrigt testdag den 18/8. Men har taget nogle teste der er svagt positive men desværre også nogle der er helt negative :( så jeg burde vente med at teste til næste uge, hvis ikke der er sket noget inden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også ventetiden er helt forfærdelig! Og så skal jeg endda vente i HELE 5 uger!! :( ØV! Ved godt der er nogle, der har meget længere cyklus end mig, men for mig føles de her 5 uger bare uendelige....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hører desværre med! Jeg må indrømme jeg er verdens mest utålmodige menneske iforvejen, så syntes denne ventetid er laaaaang ;)

Jeg har iøvrigt testdag den 18/8. Men har taget nogle teste der er svagt positive men desværre også nogle der er helt negative :( så jeg burde vente med at teste til næste uge, hvis ikke der er sket noget inden

Lyder alligevel spændende med de svagt positive tests. Der kunne måske godt være noget :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også ventetiden er helt forfærdelig! Og så skal jeg endda vente i HELE 5 uger!! :( ØV! Ved godt der er nogle, der har meget længere cyklus end mig, men for mig føles de her 5 uger bare uendelige....

Hmmm, kan da godt se at jeg i denne situation bør være glad for min ret korte cyklus på nogengange 22-23 dage. Så skal jeg i det mindste ikke vente så længe på næste gang, hvis der ikke er gevinst denne gang. Har dog syntes det var pænt træls i perioder, som om jeg nærmest har mens hele tiden, når mine menstruationer nogle gange kan vare i op til 8-9 dage og jeg bløder MEGET. Vil rigtig gerne slippe for dét i 9 måneder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt ny herinde, da vi ikke er gået i gang med PB endnu, men går i gang til næste ÆL. Det er bare SÅ stort! :yay

Så det er super spændende og lærerigt at kunne følge med i, hvordan det går jer andre herinde. Nu har jeg da også fået styr på, hvornår jeg skal teste i september. :)

Pøj pøj til jer alle i næste uge og masser af :bd her fra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, kan da godt se at jeg i denne situation bør være glad for min ret korte cyklus på nogengange 22-23 dage. Så skal jeg i det mindste ikke vente så længe på næste gang, hvis der ikke er gevinst denne gang. Har dog syntes det var pænt træls i perioder, som om jeg nærmest har mens hele tiden, når mine menstruationer nogle gange kan vare i op til 8-9 dage og jeg bløder MEGET. Vil rigtig gerne slippe for dét i 9 måneder!

Ja der er fordele og ulemper ved begge dele :) Men ja, det bliver godt nok dejligt at slippe for mens i 9mdr :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede positiv i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Hvor langt er du så?

Jeg tog en snydetest idag, men er kun 3+1, så det er nok for tidligt. Ingen tegn på mens dog, så jeg håber stadig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, 4+0. Held og lykke! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel nok spænende! Er det din første?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Hvor langt er du så?

Jeg tog en snydetest idag, men er kun 3+1, så det er nok for tidligt. Ingen tegn på mens dog, så jeg håber stadig.

3+1 er i den grad for tidligt ;) Det tidligste jeg har læst- og i øvrigt selv prøvet :blush var 3+3/3+4- og den var svagt positiv. Så mit råd er klart at vente så længe som muligt med at teste, når først du har testet startet bekymringerne; er det en BIO? Eller en snyder? Bliver den? Osv. Osv. Osv. Næste gang jeg skal teste, så har jeg lovet mig selv, at jeg ikke tester før mens er forventet :)

:goodluck til jer alle sammen :)

Og tillykke til jer med positiv test :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel nok spænende! Er det din første?

Ja. Hvad med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+1 er i den grad for tidligt ;) Det tidligste jeg har læst- og i øvrigt selv prøvet :blush var 3+3/3+4- og den var svagt positiv. Så mit råd er klart at vente så længe som muligt med at teste, når først du har testet startet bekymringerne; er det en BIO? Eller en snyder? Bliver den? Osv. Osv. Osv. Næste gang jeg skal teste, så har jeg lovet mig selv, at jeg ikke tester før mens er forventet :)

:goodluck til jer alle sammen :)

Og tillykke til jer med positiv test :bd

Jeg ved du har ret. Er bare mega utålmodig i denne omgang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Hvad med jer?

Vi har to drenge i forvejen, men de er fire og syv, så det er meget længe siden jeg har taget en graviditetstest :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oplevede i øvrigt i morges i badet at jeg kunne klemme en dråbe mælk ud af den ene brystvorte, og det er altså 4 år siden jeg holdt op med at amme! Ku det være et tidligt tegn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER