Guest

Jaaaa.. Nu er vi en mødregruppe :)

8 indlæg i dette emne

Så er vi blevet en mødregruppe :glad :loveshower :wee

Hvordan går det med jeres babyer? Her er Vega 5 dage gammel og sundhedsplejersken kommer på besøg i morgen! Bliver så spændende.,

Synes selv det går godt, amningen er svær, især sidst på aftenen/først på natten, men ellers er resten af døgnet super fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her går det rigtig godt.. Valdemar er 4uger i dsg..

Han er sød og nem og vi er ved at havde en rimelig stabil rytme :)

Amningen går rigtig godt her, vi sloges med luksus problemer, den lille akid kløjs lidt i mælken fordi trykket er for højt ;)

Han bliver lidt sur over prutterne, men ellers græder han rigtig nævneværdigt.

Han vokser som ukrudt og jeg er forbløffet over hvor hurtigt tiden går ;)

Håber i alle har det dejligt og nyder den

nye tilværelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Mikkel bliver 5 uger på mandag, så det varer ikke længe før han tager det første tigerspring (hvis han da ikke er godt igang?) Han er en sød og nem lille dreng, der dog har lidt mavekneb som desværre lidt ofte gør han temmelig ulykkelig. Det gør jo så at han bliver lidt omklamrende og søger trøst/bryst hele tiden. Men mor og far må væbne sig med tålmodighed, det første spring er forhåbentlig snart overstået. Amningen har ikke rigtig fungeret fra starten, da jeg ikke producerer nok mælk, så han får MME som supplement. Jeg har været nødt til at skrive ned, hvornår han får bryst og hvor meget MME han får, fordi jeg havde slet ikke styr på hvor meget han fik. Men han tager da på, så han må da få det han har brug for. Sidst vi var hos SP var i sidste uge, der vejede han 4200 gr og målte 56 cm. Jeg har planer om at tage til åbent hus hos SP i dag for lige at få ham vejet og målt igen. Han skal jo helst ikke tabe sig, ellers må vi lave en ny strategi. Er lidt spændt på hvad de siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chanel er 6 dage i dag. Sover godt, begyndt at spise godt (flaske) så alt er bare skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har født Clara her d. 13-07-13 og er 1måned og 2 dage idag vor tiden dog går hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vega er nu 13 dage gammel! Det er slet ikke til at forstå. Sundhedsplejersken var her for 2,gang i dag. Hun har taget 500 gram på siden fødslen! :D

Så jeg har vist mælk nok!

Det går fint med os, kan godt mærke det har været hårdt med alle barselsbesøgene, og at vi har brug for nogle "fridage" nu. For Vega sover mere roligt de dage vi ikke har besøg - og vi får også mere søvn i løbet af de dage, vi ikke har besøg.

Elsker min datter og elsker at være mor :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Gabriella er 7 uger på lørdag, og jeg synes det går så stærkt..

vi var til 5 ugers tjek idag (lidt sent :rolleyes) og alt er som det skal være med os begge to :) jeg tror vi har haft besøg en af lille tiger, men den er vist på vej væk igen heldigvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER