TroldeMor

Projekt Baby 2013/2014/2015? Opdateret August!

220 indlæg i dette emne

Det er som om at når der snakkes om familieforøgelse i forskellige underforums, bliver Forårs-baby 2015 nævnt temlig ofte.

Jeg tænkte om det ikke kunne være sjovt at få lidt samling på, hvem det er der planlægger (eller overvejer) at starte PB op i løbet af næste år? Det behøver ikke at være sikkert, eller nærmere planlagt... Men måske man har en idé om hvornår der muligvis kunne gå hen og blive lidt ekstra "action" i ægtesengen

Kan da starte med at informere om at vi selv går med planer om at starte op på PB 3 sidst på sommeren 2014

Hvem er mere med?

LISTEN: (den forsigtige og uforpligtende )

Efterår/Vinter 2013/2014: ønskebebs :gravid , Susanne, Nitzen1987 :gravid, J og D :gravid , Ria :gravid , Lone Engel :gravid , Capall, Tumlepigen :gravid, Havbaek, Malouski :gravid , Mette A :gravid

Forår 2014: SaraLK :gravid , Camillat, Majs , marieelley

Sommer 2014: stephi-pigen, tille, Sofiee, babybaby, TroldeMor :gravid , Barbamama, , Kawon

Sensommer 2014: Fru SP, M's Mor, Bebsnr2ønskes

Efterår/Vinter 2014: LilleMi, Annette S, Påskesen :gravid , Charlotte og Sofia

Vinter/Forår 2015: Fru-Nielsen, Pada, Zicla, Betty87

Sensommer 2015: Vinnus, JustMe

Vinter 2015: Vanni

Og så er der lidt usikkerhed omkring det præcise starttidspunkt for Pumpkins ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi snakker også PB i 2014 (dog først sidst på året) :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PB2 sommer/efterår 2014 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PB2 påbegyndes efter 29/5 2014 hvis og så fremt at jeg:

1) får Anders overtalt

2) får arbejde inden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PB2 starter vi op på efterår 2014, når Ida er fuldt to.

Medmindre jeg lige har fået arbejde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

P-pillerne er smidt- men vi går nu nogle måneder i møde, hvor det ikke gør noget, hvis der ikke sker noget ;) Så vi går ikke decideret efter en graviditet; men gør heller ikke noget for ikke at blive gravide :) Planen har hele tiden været opstart for PB2 omkring årsskiftet 2013/14 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligesom dig Troldemor så vil jeg gerne begynde at prøve i sommeren 2014, så vi får et barn forår/sommer 2015 :)

Mangler bare at få kæresten med på den <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lige nu drømmer jeg om en september 2014-baby, men det er jo lig med PB-start snart og det kræver, at vores boligsituation ændrer sig positivt meget snart.... :unsure

Og at vi er meget heldige lige at ramme dén cyklus ;)

Håber i det mindste det så kan blive i 2015... (selvom jeg er halvgammel)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakker om PB begynder efter næste sommer, så vi tænker forårs/sommer baby 2015, når E er 2,5-ish...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som det ser ud nu er vi også med på at blive under dynen næste sommer så vi får os en lille forårs 2015 baby :) Så er der 2 år imellem.

Vi kan nærmest allerede ikke vente ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har planer om at starte PB2 omkring juni 2014 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu drømmer jeg om en september 2014-baby, men det er jo lig med PB-start snart og det kræver, at vores boligsituation ændrer sig positivt meget snart.... :unsure

Og at vi er meget heldige lige at ramme dén cyklus ;)

Håber i det mindste det så kan blive i 2015... (selvom jeg er halvgammel)

Altså hvor gammel er du da? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakker om at starte PB2 op, først på sommeren ´14, det tog 6mdr at blive gravid sidst, så det må vi også lige have med i tankerne.Men det ville være fedt at det kunne ramme med at jeg kunne gå på barsel, når Luna skal starte i BH når hun er 2,10 år. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske vi også er med på efterår 14, med at påbegynde PB2.. men nu må vi se... hvordan vores liv udvikler sig...men jeg vil gerne have de ca 3 år imellem. og Silas bliver 1år i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakkede lige om det for alvor i går :7himmel

Vi prøver selv (uden gyn) i december-januar (-> september-oktober-barn 2014). Hvis det ikke lykkes, så går vi til gynækologen i sommeren 2014 og håber på at hun kan hjælpe os med at lave en februar-april 2015- baby. Det vil sige vi håber stærkt på at være gravide om et år - det er jo helt håndgribeligt og gør mig virkelig glad :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakkede lige om det for alvor i går :7himmel

Vi prøver selv (uden gyn) i december-januar (-> september-oktober-barn 2014). Hvis det ikke lykkes, så går vi til gynækologen i sommeren 2014 og håber på at hun kan hjælpe os med at lave en februar-april 2015- baby. Det vil sige vi håber stærkt på at være gravide om et år - det er jo helt håndgribeligt og gør mig virkelig glad :wub

Åh, Susanne. Hvor er det skønt at høre :yay :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

P-pillerne er smidt- men vi går nu nogle måneder i møde, hvor det ikke gør noget, hvis der ikke sker noget ;) Så vi går ikke decideret efter en graviditet; men gør heller ikke noget for ikke at blive gravide :) Planen har hele tiden været opstart for PB2 omkring årsskiftet 2013/14 :)

:ditto her er det bare spiralen der bliver fjernet i morgen :) Og så sk*der jeg hul i alt hvad der hedder fertil periode og ÆL. Vi :hump når vi har lyst og bliver jeg :gravid er barnet velkomment :) hvis ikke der er sket noget inden udgangen af november, begynder vi at arbejde for sagen ;) med ÆL-tests og skemalagt sex :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh... Jeg er lidt misundelig på jer... Men Lillemanden er ikke engang et år så vi må hellere holde os i ave lidt endnu. Vil helst have at der er min 2 år imellem.... :)

Hov kan da egentlig se at vi i så fald kan gå igang allerede om et halvt års tid?

Har ikke engang fået mens endnu, så det virker nu alligevel lidt close ;)

Måske er det meget godt at vi kvinder ikke kan kontrollere alt!!! Det kommer når det kommer her hos os må konklusionen blive.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vi så nok stadig et år bag jer andre ;) vi snakker om forår/sommer 2016 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vi så nok stadig et år bag jer andre ;) vi snakker om forår/sommer 2016 :)

Uh vidste ikke I var friske på flere endnu. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går og drømmer lidt men syns egentlig ikke vi er klar til en til. Og ved ikke om vi blir det eller vi ender med at beslutte os for at vi har nok. Men HVIS vi sku ha en sidste lille sku det nok være i 2. halvdel af 2014 eller 1. halvdel af 2015 tænker jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvis bare vi skulle have flere herhjemme.. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto her er det bare spiralen der bliver fjernet i morgen :) Og så sk*der jeg hul i alt hvad der hedder fertil periode og ÆL. Vi :hump når vi har lyst og bliver jeg :gravid er barnet velkomment :) hvis ikke der er sket noget inden udgangen af november, begynder vi at arbejde for sagen ;) med ÆL-tests og skemalagt sex :D

:D Også tilføjer jeg en :ditto - det er præcis hvad vi også har talt om herhjemme :D Tænk hvis det kunne lykkedes uden man skal holde styr på det ene og det andet - og insistere på sex hver 2. Dag dag fordi NU er det snart - og efterfølgende NU er det NU!! :P :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh vidste ikke I var friske på flere endnu. :glad

Altså hvis det stod til K så skulle vi have mindst! 2 mere :P

Jeg synes en mere er helt fint. ;)

Men der skal så helt klart købes anden bil når det er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER