Pandamoren

Økologisk termotøj

9 indlæg i dette emne

Jeg skal købe termotøj til Anna (1 år)

Det skal være økologisk. Jeg har kigget på Celavi og Caretec. Farverne er bare ikke lige mig.

Men findes der andre mærker?

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Katvig havde sidste efterår/vinter noget rigtig fint termotøj. Når jeg googler rundt kan jeg ikke finde noget - men jeg ved at efterårs kollektionen er på vej ud i butikkerne, så måske det kommer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg synes altså virkelig også bare at alt det termotøj jeg har set, er GRIMT! :(

Er du kommet noget nærmere i din søgning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg synes altså virkelig også bare at alt det termotøj jeg har set, er GRIMT! :(

Er du kommet noget nærmere i din søgning?

Hej Kamilla.

Jeg er ikke kommet nærmere. Jeg har set en lysegrå - men det er en heldragt og ikke todelt. ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad med uld? Io Bio har et saet med jakke og buks, som er i det graa uld, jeg koebte ulddragt i til Noah. Det koeber jeg til Noah i aar istedet for ulddragten. PM mig, hvis du skal have et med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med uld? Io Bio har et saet med jakke og buks, som er i det graa uld, jeg koebte ulddragt i til Noah. Det koeber jeg til Noah i aar istedet for ulddragten. PM mig, hvis du skal have et med!

Nej uld duer ikke lige til det her formål, da de også leger i sand uden regntøj over, og så skal det være vandafvisende. Men ellers mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg faldt lige over denne her :) Fandt du egentlig noget dengang, eller måtte du ofre enten økologi eller æstetik? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har købt Wheat, ved jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER