Forunderligt

Diarre

4 indlæg i dette emne

Lilly har nu diarre på 3. døgn, hun har haft lidt feber on/off og lader ellers til at ha det ok, hun spiser og er kun lidt mere pjevs end normalt. I nat måtte jeg op og skifte 3 prut bleer, og her kl 13 kunne jeg skifte en ble med tydeligvis indhold af æbler hun havde spist ved 10 tiden, så det kommer rimelig hurtigt igennem.

Jeg er i tvivl om hvorfor hun har diarre, ingen af os andre er syge, men hun har bl.a spist jord i haven her forleden, haps en mundfuld inden jeg nåede at fange hende. Kan det være det, og er der så noget jeg skal være obs på?

Og er der noget jeg kan give hende som er særlig godt, prøver med havregrød og bananstykker og flaske med halv mælk halv vand og hun spiser løs. Men hun vil jo gerne ha alt muligt som vi også spiser.

Gode råd modtages gerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har desværre ingen gode råd, men vil blot fortælle, at jeg kender en, der havde diarre i en måned og fik 8 tænder i perioden :o

Blot, hvis du ikke havde overvejet tænder. God bedring med hende hvert fald.!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af væske, Reven æble, Hvidt brød og banan fik jeg at vide af vagtlægen da jeg havde diarre i 1 uge og stadig havde det skidt efter 3 uger.

Men lad hende spise det i andre får, men selvfølgelig ikke stærk mad, pærer og svesker ;) så længe hun spiser skal hun nok klare sig igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er enig med Kami - Karla havde diarre i 3-4 dage, og så brød hendes 2 første tænder igennem inden for samme uge.

Lad hende spise lige hvad hun har lyst til, og giv gerne noget æblejuice. Når hun har diarre kan hun godt miste en del mineraler, og så er æblejuice god til at give lidt igen :)

God bedring med hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER