Barbamama

5:2 tråden :)

283 indlæg i dette emne

Du må gerne faste på dag 1 (f.eks mandag), spise på dag 2 (tirsdag) og så faste igen på dag 3 (onsdag). Du må bare ikke faste to dage i træk, f. Eks både mandag og tirsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder godt, tak for hjælpen... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt, tak for hjælpen... ;-)

Selv tak :) Skal du være med? :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe gad vide hvor meget fasten kan "bære" at jeg spiser. Der røg både pizza, flødekage, slik og sodavand med igår :badgirl Men aftalen er jo altså at jeg godt må ^_^ (og jeg har ikke planer om, at det skal være en vane ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe gad vide hvor meget fasten kan "bære" at jeg spiser. Der røg både pizza, flødekage, slik og sodavand med igår :badgirl Men aftalen er jo altså at jeg godt må ^_^ (og jeg har ikke planer om, at det skal være en vane ;))

Det gad jeg også godt vide :D

Er der ikke snart én, der køber bogen? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gad jeg også godt vide :D

Er der ikke snart én, der køber bogen? :whistling

Jeg gør ikke, tandlægen, kiropraktoren og Lilly har lige i fællesskab ruineret mig :rolleyes Kan den mon findes på biblioteket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gad jeg også godt vide :D

Er der ikke snart én, der køber bogen? :whistling

Jeg har bestilt denne bog: http://www.plusbog.d...-9788740010572/

Skal venter spændt på at den kommer med posten, så jeg kan komme i gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rent cleanse-sidespring.

Jeg endte med at tabe 3 kilo og 15 cm (bryst - talje - lår) på den uge der er gået. Og det er fantastisk. Hold op hvor har jeg lært meget nyt.

Jeg mangler derfor kun 3,5 kg til min absolutte drømmevægt. Nøj, der var langt derned efter graviditeten.

Jeg faster fra næste uge;) see you there!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv tak :) Skal du være med? :glad

Det er meningen;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er fastedag 3 skudt i gang :box

Vejede mig lige her til morgen og har faktisk kun taget 200 g på efter mine 2 almindelige dage. Det er jeg overrasket over. Troede egentlig det ville være mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rent cleanse-sidespring.

Jeg endte med at tabe 3 kilo og 15 cm (bryst - talje - lår) på den uge der er gået. Og det er fantastisk. Hold op hvor har jeg lært meget nyt.

Jeg mangler derfor kun 3,5 kg til min absolutte drømmevægt. Nøj, der var langt derned efter graviditeten.

Jeg faster fra næste uge;) see you there!

Hvor er det bare sejt!!! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop i dag købt ris-papir til friske forårsruller, gulerødder og sweet chili sauce. Min tanke er så imorgen at købe rejer. Så tænker jeg, at hvis jeg laver sådan nogle, så er det vel for pokker begrænset hvor mange kalorier der kan være i et frisk forårsrulle bestående af agurk, gulerod, rejer og et stykke rispapir, samt lidt sweet chili sauce :lol Må hellere lige få tjekket shape up og set hvor mange kalorier der er i hvad - men altså!!! Må også hellere få købt nogle tomater i løbet af weekenden samt tjekket sidste anvendelsesdato på mine æg, så jeg kan prøve at lave noget spejlæg / tomat-noget til morgenmad på mine fastedage i næste uge. (Imorgen skal jeg i mødregruppe om formiddagen - så min formiddagsmad imorgen bliver forhåbentligt "bare" en masse frugt....

Så kunne jeg jo evt lave sådan nogle forårsruller som en slags forret til imorgen aften, og så simpelthen bare spise det, og give manden og barnet millionbøf fra igår??? Jeg ser muligheder...

Mmm forårsruller :sandie Det lyder godt og kan sikkert laves ret kaloriefattigt ja :) Men god idé at tjekke det med shapeup - man kan hurtigt blive overrasket ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meningen;-)

Velkommen om bord! :glad Hvornår starter du? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er fastedag 3 skudt i gang :box

Vejede mig lige her til morgen og har faktisk kun taget 200 g på efter mine 2 almindelige dage. Det er jeg overrasket over. Troede egentlig det ville være mere :)

Det er da herligt :yay Jeg har slet ikke taget på siden sidste fastedag var overstået, jeg er i 0 :o Og jeg har altså fået meget junk, synes jeg :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også i gang med en ny fastedag idag :box

Startede dagen med tykmælk og banan. Det gør jeg ikke igen. :rolleyes Det mætter slet ikke så godt som skyr men smager IMO lige så dårligt :lolhit Så jeg glæder mig til min mikro salat med skinke senere :D

Jeg tilføjer i øvrigt lidt til fasten idag. Inspireret af Fisters cleansekur og med en opskrift på udrensningskur fra min dp vil jeg prøve en lille miniudrensning ved siden af faste. Det er en ret simpel opskrift, der lyder på

2 liter vand

1 økocitron i skiver

1 skrællet agurk i skiver

1 spsk revet ingefær

12 mynteblade

Trækker 6 timer i køleskab og drik så, og spis som du ellers ville gøre :)

Jeg har lige lavet en halv portion (større kander har jeg ikke) og så laver jeg en halv mere senere :) Regner med at drikke det hver dag i et par dage, måske en uge. Jeg ved ikke lige hvad det svarer til i kcal, men jeg spiser jo ikke de faste dele, så jeg overvejer lidt om jeg bare skal droppe at regne det med, eller om jeg skal trække 10-20 kcal fra til det :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak, regner med at starten fasten på fredag, så på fredag starter jeg;-) Så kan jeg spise det jeg vil i weekenden;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey. Go fastedag piger:) og tak for inspiration til lækkert vand barbamama.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god fastedag til jer der er igang! :-) jeg regner med at faste i morgen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er 2. Fastedag gået i gang og jeg husker væsken :-) indtil nu har jeg drukket3 store glas vand, men render så også hele tiden på toilettet :lol

Det var godt ;)

Jeg har indtil videre kun spist for 30 kcal æble.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at Du husker at drikke, JustMe :super Jeg kan varmt anbefale det vand, det smager virkelig godt :yay

LilleMi, er du ikke ved at dø af sult? :blink

Jeg er igang med en kæmpe salat til bare 150 kcal. Hurra for spidskål og hjertesalat :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at Du husker at drikke, JustMe :super Jeg kan varmt anbefale det vand, det smager virkelig godt :yay

LilleMi, er du ikke ved at dø af sult? :blink

Jeg er igang med en kæmpe salat til bare 150 kcal. Hurra for spidskål og hjertesalat :D

Nej det var jeg faktisk ikke.

Men selvom jeg spiste frokost, der mættede så har jeg bare haft det rigtig skidt her til eftermiddag :(

Føler mig ikke sulten, men føler mig sløret og "dopet" på en eller anden måde. Så overvejer lige nu at afblæse fasten for resten af dagen og tage den helt med ro :unsure

Det skyldes måske også at jeg har været på arbejde i dag, hvor jeg cyklede både ud og hjem. Har slet ikke haft det sådan her de andre fastedage :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det var jeg faktisk ikke.

Men selvom jeg spiste frokost, der mættede så har jeg bare haft det rigtig skidt her til eftermiddag :(

Føler mig ikke sulten, men føler mig sløret og "dopet" på en eller anden måde. Så overvejer lige nu at afblæse fasten for resten af dagen og tage den helt med ro :unsure

Det skyldes måske også at jeg har været på arbejde i dag, hvor jeg cyklede både ud og hjem. Har slet ikke haft det sådan her de andre fastedage :unsure

Det lyder ikke rart :kram Kan du ikke snuppe en smule mere mad tilsvarende hvad du har forbrændt på cykelturen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde kalorier til 4 forårsruller og sammen med ca 0,6 liter vand føler jeg mig faktisk forholdsvis mæt :yay

Skønt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og kæmper med at drikke det sidste af mit vand. Det er jo meningen at jeg skal drikke to liter og jeg har vel ca en halv tilbage men min mave er bare fuuuuuld :(

(Er dog ret sikker på, at der ville være plads til en ribbenssandwich, hvis det havde været aktuelt :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke rart :kram Kan du ikke snuppe en smule mere mad tilsvarende hvad du har forbrændt på cykelturen? :)

Jo sådan kunne man jo godt se på det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER