Barbamama

5:2 tråden :)

283 indlæg i dette emne

Smoothie og suppe-cleanse er skudt i gang her. Jeg skal liiiige vænne mig til det, men det er gået ok. Jeg er bare temmelig sulten lige nu. Har fået grønt lys for ærtesuppe, så det glæder jeg mig til at skulle have en af dagene.

Jeg er også spændt på at høre hvad de sagde i Go'morgen DK:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smoothie og suppe-cleanse er skudt i gang her. Jeg skal liiiige vænne mig til det, men det er gået ok. Jeg er bare temmelig sulten lige nu. Har fået grønt lys for ærtesuppe, så det glæder jeg mig til at skulle have en af dagene.

Jeg er også spændt på at høre hvad de sagde i Go'morgen DK:)

Hvor lang tid er det, du skal være på den kur? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm har en fornemmelse af at have overspist selvom jeg skulle faste idag :unsure

Ifølge shapeup burde jeg kun have fået 499 kalorier, men jeg føler bare at jeg har "tygget" meget. Har jeg mon overset noget, eller kan det godt passe når en god del af dagens kost trods alt var spidskål, ruccola og frostgrønt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid er det, du skal være på den kur? :)

Til på tirsdag. Så one Down, six to go. Men vægten er da gået lidt ned her til morgen. Måske er det bare almindelige udsving, men 400 g siger jeg gerne ja til:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, LilleMi :balloons

Og ja, godt at du spiste lidt ekstra Susanne :kram2

Jeg glæder mig til at SPISE idag! :D Men føler mig faktisk ikke så sulten som jeg havde troet... Har det faktisk godt :super Var dog NOGET sølle igår. Dumme sukkerafhængighed :prik

Mange tak :balloons

Åh kender alt til sukkerafhængighed <_<

Jeg holder første fastedag i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :balloons

Åh kender alt til sukkerafhængighed <_<

Jeg holder første fastedag i dag...

Uh, spændende Maria! Glæder mig til at høre hvordan det går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til på tirsdag. Så one Down, six to go. Men vægten er da gået lidt ned her til morgen. Måske er det bare almindelige udsving, men 400 g siger jeg gerne ja til:)

400 gram er da skønt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :balloons

Åh kender alt til sukkerafhængighed <_<

Jeg holder første fastedag i dag...

:kram Det er hårdt med det skide sukker :prik Håber du får en god fastedag :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige flashe min frokost igår til inspiration :)

25 g spidskål

11 g ruccola

98 g tomat

20 g hytteost

11 g serano skinke

= en ok mættende og velsmagende frokost til beskedne 110 kcal :)

http://imgur.com/X6cDt7P

Ps. Jeg havde også 3 nøje afmålte gram parmesan ost på, men det kunne jeg alligevel ikke smage, så det vil jeg egentlig ikke anbefale ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, spændende Maria! Glæder mig til at høre hvordan det går :)

:kram Det er hårdt med det skide sukker :prik Håber du får en god fastedag :balloons

Takker :)

Indtil videre er planen at springe morgenmaden over. Spise en skive rugbrød til frokost og så spise en lille portion kylling m. salat til aftensmad. Mon det er for meget? :unsure

Jeg må hellere tjekke shape up ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God fastedag til jer andre - Det er Susanne og LilleMi, der er med, ikke? :)

Hov havde ikke set denne her.

Jeg droppede fasten i går, fordi jeg skulle på heldagsbesøg hos min mormor og morfar. Tror de ville blive lidt skuffede, hvis ikke jeg spiste ;)

Derfor kører jeg på i dag i stedet for :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker :)

Indtil videre er planen at springe morgenmaden over. Spise en skive rugbrød til frokost og så spise en lille portion kylling m. salat til aftensmad. Mon det er for meget? :unsure

Jeg må hellere tjekke shape up ;)

Det lyder fint. Jeg spiste morgen og aften og det er jo ikke total faste - man må godt spise lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder fint. Jeg spiste morgen og aften og det er jo ikke total faste - man må godt spise lidt :)

Super :)

Jeg vil gerne smide 5 kg. Er spændt på at få prøvet det af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cleanse dag to. Stadig lidt sulten og allerede lidt træt af suppe - måske fordi man ikke kan spise det hurtigt og så bliver jeg utålmodig, og DET er måske værd at tænke over. Men jeg har det godt, og modificerede morgensmoothien lidt i morges, så nu har jeg fundet MIN version, som jeg glæder mig til at drikke hver morgen.

Håber fasten går godt LilleMi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder spændende med smoothien Fister :)

Jamen det går godt. Har kun spist en lille frokost indtil videre. Kan godt mærke at jeg er sulten nu og glæder mig meget til aftensmad ;)

Jeg skal have kyllingesalat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så er dagens madindtag forbi. Har spist 300 kalorier til frokost og 200 til aftensmad for 1 time siden.

Kan godt mærke at jeg mangler noget i min mave nu. Men det trøster virkelig at vide at man ikke skal igennem samme kalorieræs igen i morgen :)

Er der andre der bruger shape up? Ifølge den har jeg faktisk forbrændt 250 kalorier på 45 min. gåtur og 15 min. cykling. Meeeen synes nu godt nok det lyder af meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så er dagens madindtag forbi. Har spist 300 kalorier til frokost og 200 til aftensmad for 1 time siden.

Kan godt mærke at jeg mangler noget i min mave nu. Men det trøster virkelig at vide at man ikke skal igennem samme kalorieræs igen i morgen :)

Er der andre der bruger shape up? Ifølge den har jeg faktisk forbrændt 250 kalorier på 45 min. gåtur og 15 min. cykling. Meeeen synes nu godt nok det lyder af meget.

Sådan, hvor er du sej! :yay

Jeg synes nu 250 kcal lyder ganske fornuftigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan, hvor er du sej! :yay

Jeg synes nu 250 kcal lyder ganske fornuftigt :)

:ditto jeg bruger endomondo og i følge den forbrænder man tæt på det den siger i shape up! Nogle gange mere, nogle gange mindre! Jeg bruger begge apps som pejlemærke, motion rundes ned, mad indtag rundes op så går det nok ikke helt galt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan, hvor er du sej! :yay

Jeg synes nu 250 kcal lyder ganske fornuftigt :)

Takker :)

Tænkte bare at den måske var lidt for optimistisk ;)

Edit: Hvordan er din fastedag gået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker :)

Tænkte bare at den måske var lidt for optimistisk ;)

Edit: Hvordan er din fastedag gået?

Jeg har ikke fastet i dag. Jeg er vist nødt til at nøjes med een stor ændring af gangen, så jeg giver lige LCHF lov til at fylde. Og så er jeg alene med Anna fra i dag til søndag, så det var ikke lige i dag jeg skulle være kortluntet ;)

Jeg genoptager helt sikkert fasten, hvis jeg kommer i perioder hvor jeg kan mærke jeg liiiige skal passe på. Håbet er dog, at LCHF sørger for jeg sjældent kommer dertil mere (håbet er endnu lysegrønt! :rolleyes).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fastet i dag. Jeg er vist nødt til at nøjes med een stor ændring af gangen, så jeg giver lige LCHF lov til at fylde. Og så er jeg alene med Anna fra i dag til søndag, så det var ikke lige i dag jeg skulle være kortluntet ;)

Jeg genoptager helt sikkert fasten, hvis jeg kommer i perioder hvor jeg kan mærke jeg liiiige skal passe på. Håbet er dog, at LCHF sørger for jeg sjældent kommer dertil mere (håbet er endnu lysegrønt! :rolleyes).

Ah okay. Så du er gået over til LCHF i stedet for?

Nu havde du ellers lige fået os andre med ;) Ej jeg forstår dig godt. At kombinere begge dele er nu også lidt voldsomt. Og at faste når man er alene, det ville jeg heller ikke orke.

Men du har jo også sådan nogle lange flotte ben i forvejen :whistling ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah okay. Så du er gået over til LCHF i stedet for?

Nu havde du ellers lige fået os andre med ;) Ej jeg forstår dig godt. At kombinere begge dele er nu også lidt voldsomt. Og at faste når man er alene, det ville jeg heller ikke orke.

Men du har jo også sådan nogle lange flotte ben i forvejen :whistling ;)

Ja, jeg har spist LCHF i 6 døgn nu og sikke en forskel! :o Jeg havde jo tænkt at gøre begge del, men det kan jeg mærke er en dårlig idé. Når jeg fra den ene dag til den anden fjerner alle rene kulhydratkilder, så kan jeg godt forstå hvis min krop bliver lidt forvirret over at blive sultet samtidig :P

Ja, jeg har fået Jer andre med, men jeg synes også stadig det er virkelig smart! Men hvis jeg i stedet kan spise som det passer mig, have det godt og ikke have behov for at faste for at kunne nyde, så gør jeg hellere det ;)

Haha - hvad har mine lange ben med det at gøre?! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har spist LCHF i 6 døgn nu og sikke en forskel! :o Jeg havde jo tænkt at gøre begge del, men det kan jeg mærke er en dårlig idé. Når jeg fra den ene dag til den anden fjerner alle rene kulhydratkilder, så kan jeg godt forstå hvis min krop bliver lidt forvirret over at blive sultet samtidig :P

Ja, jeg har fået Jer andre med, men jeg synes også stadig det er virkelig smart! Men hvis jeg i stedet kan spise som det passer mig, have det godt og ikke have behov for at faste for at kunne nyde, så gør jeg hellere det ;)

Haha - hvad har mine lange ben med det at gøre?! :D

Det er så sejt at du kan køre LCHF. Det ville jeg aldrig kunne, tror jeg :unsure

Jeg mener bare at du sikkert ikke behøver at tabe dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så sejt at du kan køre LCHF. Det ville jeg aldrig kunne, tror jeg :unsure

Jeg mener bare at du sikkert ikke behøver at tabe dig ;)

Det troede jeg heller ikke jeg kunne! Men det er overraskende nemt - jeg har ikke lyst til brød og ris :blink Der er masser af lækre alternativer og man kan lavet noget virkelig lækker og velsmagende mad med al det smør og fløde :D

Det er jo lige præcis det der er issuet - jeg skal KUN tabe mig på maven. Alle andre steder er jeg meget slank og langlemmet (jeg har også usandsynligt lange tynde arme, men de får sjovt nok ikke den samme opmærksomhed :D). Jeg har drømt om en flad mave i 15 år og har prøvet ALT muligt, men intet hjalp. Jeg tror (stadig) på, at LCHF kan være mit mirakel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det troede jeg heller ikke jeg kunne! Men det er overraskende nemt - jeg har ikke lyst til brød og ris :blink Der er masser af lækre alternativer og man kan lavet noget virkelig lækker og velsmagende mad med al det smør og fløde :D

Det er jo lige præcis det der er issuet - jeg skal KUN tabe mig på maven. Alle andre steder er jeg meget slank og langlemmet (jeg har også usandsynligt lange tynde arme, men de får sjovt nok ikke den samme opmærksomhed :D). Jeg har drømt om en flad mave i 15 år og har prøvet ALT muligt, men intet hjalp. Jeg tror (stadig) på, at LCHF kan være mit mirakel :)

Bare klø på :box

Der må da også findes nogle øvelser specielt til mavedellen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER