tazdiginez

Hvis du nu kunne bytte manden ud...

105 indlæg i dette emne

Altså... Nu er jeg jo ægte 80'er pige, så jeg MÅ nævnte den monster lækre Johnny... (Efternavn vidst ikke nødvendigt)

img-sx-top-johnny-depp_114456134947.jpg

Og ellers kan fx Orlando Bloom eller Hugh Jackman også godt bruges i en snæver vending... :p

42353_ori.jpg

hughjackman4.jpg

Tror måske lidt at jeg er til ældre mænd hvis jeg skal skifte manden ud :lol Ikke gamle mænd, men jeg gider ikke drengerøve :lol

Haha, det er så også mine favorit mænd :p du mangler bare en vis George

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt pjattet med The Rock (Dwayne Johnson)

MI2BqdN.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shemar moore, helt klart, elsker at se på ham

post-6469-0-36027500-1389864685_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså.... blev jeg tvunget til at bytte, så viile jeg bytte ham her

 

post-74-0-00597800-1389866277_thumb.jpg

 

 

ud med ham her ;)

 

post-74-0-83042100-1389866314_thumb.jpg

 

 

But i don't see the point :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha ej okay, du har vist valgt rigtigt :D Han ser sgu også sød ud, din mand :blush

 

Største forskel er at den ene synger som en engel... (og det er IKKE min mand :P ) Og tak... eller hvad man siger.... Synes jo selv han er noget så dejlig :blush :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han absolut skulle skiftes kunne det blive til Paul Freeman (sanger), men kun hvis han lover at synge godnatsang hver aften...

yTxKhuq.jpg

Af de mere kendte har jeg altid haft en svaghed for drengerøvene, så som Matt Damon, Mark Owen og Leo-drengen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... sjov tråd! 

Hmm... min konklusion: Jeg vil ha dem ALLE!!!  :haha 

 

:ditto hubba hubba :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha... :blush... Ryan Reynolds!

ryan-reynolds-after-blade-trinity-and-amRyan-Reynolds-ryan-reynolds-683861_800_6

Den båd er jeg også med i :D 

Jakob ved det også ;) Og hans valg er Scarlett Johannsson.. Så det har vi helt på plads herhjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den båd er jeg også med i :D 

Jakob ved det også ;) Og hans valg er Scarlett Johannsson.. Så det har vi helt på plads herhjemme ;)

Sådan - ikke så meget snak om det! :D Jeg kan godt forstå han vælger hende. Jeg synes godt om fyre, der synes godt om Scarlett - hun er sgu da et af de mest naturligt smukke indslag i Hollywood! Du kan sige til Jakob, at jeg har serveret te for Scarlett i Nyhavn for knap 10 år siden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan - ikke så meget snak om det! :D Jeg kan godt forstå han vælger hende. Jeg synes godt om fyre, der synes godt om Scarlett - hun er sgu da et af de mest naturligt smukke indslag i Hollywood! Du kan sige til Jakob, at jeg har serveret te for Scarlett i Nyhavn for knap 10 år siden ;)

Hun er sgu mega hot stuff :loveshower Jeg kan godt forstå, at mænd synes hun er læks! Anders er også pjattet med hende - "men hun har intet på dig skat"... Ha, løgner :lolhit But I'll take it!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er sgu mega hot stuff :loveshower Jeg kan godt forstå, at mænd synes hun er læks! Anders er også pjattet med hende - "men hun har intet på dig skat"... Ha, løgner :lolhit But I'll take it!

hsha.. det er der siger J også.. og jeg tænker bare "yeah right!! :P"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuhhh der er dælme mange hotte mænd derude, som jeg har et crush på :wub Af topkandidater kan nævnes Alexander Skarsgaard fra "True Blood"- serien:Alexander-Skarsg-rd-alexander-skarsgard- Og Jared Leto fra "30 seconds to mars":jared-leto-elephants-facebook.jpg1c3187607d_63833920_o2.jpg Og så kan jeg også være med på Jax Teller fra Sons of Anarchy-serien :D: jax-teller-shirtless-promo.jpg

Mmmmmmmums :) mit Jared Leto-crush stammer helt tilbage fra serien My So-called Life med ham og Claire Danes i deres gennembrudsroller :) Men der er nu mange lækre (primært mørkhårede) mænd derude (siger hende der giftede sig med en lyshåret mand) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan - ikke så meget snak om det! :D Jeg kan godt forstå han vælger hende. Jeg synes godt om fyre, der synes godt om Scarlett - hun er sgu da et af de mest naturligt smukke indslag i Hollywood! Du kan sige til Jakob, at jeg har serveret te for Scarlett i Nyhavn for knap 10 år siden ;)

Før eller efter hendes nose job? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før eller efter hendes nose job? ;)

Begge dele. Jeg hentyder mest til kroppen med bare en smule kvindelige former :) Og så har hun det smukkeste hår og de mest perfekte læber!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvaaa :D Skal denne hotte tråd ikke findes frem igen?

 

Tom Hiddleston!

 

hiddlestontom2013bwpic1.jpg

Chris Hemsworth 

chris_hemsworth___thor_6_by_thortheaveng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh :D god tråd :P

Hvis jeg absolut skulle bytte så skulle det nok være med Hugh Jackman, Chris Hemsworth eller Robert Downey Jr. Mums :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taz er ikke den eneste med et fangirl-crush...

Ligesiden jeg var til Hollywood undead-koncert har jeg savlet over ham her:

 

danny_comparison_by_ncisgirl240-d47xx62.

Her er han så med konen... suk

 

tumblr_m8ie15IoY81rnn5aso1_500.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ham der Chris Hemsworth egentlig i familie med Ian Hemsworth? (Gayle fra Hunger Games...) :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ham der Chris Hemsworth egentlig i familie med Ian Hemsworth? (Gayle fra Hunger Games...) :help

Mener de er brødre??? Måske.. ❓❓

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener de er brødre??? Måske.. ❓❓

De er brødre! Faktisk var det Ian, der først havde fået rollen som Thor, men så kom Chris lige forbi :) De er vist 5 brødre med vældig gode gener :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er brødre! Faktisk var det Ian, der først havde fået rollen som Thor, men så kom Chris lige forbi :) De er vist 5 brødre med vældig gode gener :p

5 mænd der alle ligner Thor? Hmm.. Det kunne man da godt få en fed fantasi ud af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 mænd der alle ligner Thor? Hmm.. Det kunne man da godt få en fed fantasi ud af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Den accent :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er 3 brødre og alle 3 skuespillere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER