Stinak

Hvornår strammede bukserne?

24 indlæg i dette emne

Hej alle.

Min mave er ikke rigtigt vokset endnu da jeg kun er 10+4 men jeg nyder at knappe op for bukserne,

eller skifte til nogle andre når jeg komme hjem, da jeg syntes jeg bliver øm i maven/livmoderen.

Hvornår begyndte i at gå i graviditets bukser eller løsere bukser?

Kh. Stina :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan faktisk ikke præcist huske det, men da jeg nåede til NF i uge 12 havde jeg i hvert fald opgivet mine strammeste bukser.

Tror der gik yderelige 2-3 uger før jeg helt droppede cowboybukser og anskaffede mig mit første ventepar.

Nu i uge 27+0 har jeg stort set kun leggins og kjole eller slappe af tøj på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere eller mindre med det samme.. Jeg kunne slet ikke holde ud, at der var noget der strammede på maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne klare mig indtil uge 13+ med en elastik i knappen og knaphullet også skiftedet jeg til ventebukser det bedste jeg fik gjort fuck det var skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere eller mindre fra dag 1. Jeg blev enormt oppustet og ligeså snart jeg fandt ud af, det var fordi, jeg var gravid, var jeg ude og købe ventebukser. Det var skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring uge 9 var jeg ude at købe graviditetsbukser og hoppede i dem med det samme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere eller mindre med det samme.. Jeg kunne slet ikke holde ud, at der var noget der strammede på maven.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring uge 15 mener jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere eller mindre med det samme.. Jeg kunne slet ikke holde ud, at der var noget der strammede på maven.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring uge 13-14 gik jeg over til ventebukser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang i uge 15 denne gang i uge 17

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begyndte med ventebukser i uge 16-17, men havde tyvstartet med elastik i knappen en uges tid inden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle besvarelserne.

Blev bare i tvivl om det var mig der var pivet og dum :unsure

Mit arbejde så mærkelig på mig da jeg allerede bad om ventetøj

og sagde at der gik da måneder inden jeg fik brug for det.

Dejligt at vide at man bare er helt normal :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skiftede til ventebukser allerede i uge 7, da jeg var så oppustet, og ikke kunne klare noget stramte. Er i dag 19+5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg var omkring 12 uger henne, da jeg investerede i et "Belly belt" der kan forlænge buksernes talje. Det brugte jeg en del, nok indtil jeg var omkring 20 uger henne, så hoppede jeg i ventebukserne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har først i forgangne uge - uge 23 - måtte sige farvel til mit normale tøj (bortset fra meget stramme nederdele - de røg omkring uge 17-18).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig i mine ganske almindeoige shorts og bulser. Er i uge 18. Jeg plejer ikke at skifte til ventebukser før uge 25 ca

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sindsygt oppustet, så jeg har skiftet de strammeste bukser ud og lagt dem nederst i skabet... Men det er jeg vant til at skulle hver måned, for bliver altid meget oppustet op til menstruation (har faktisk præsteret at tage op imod 2-3 kilo PÅ op til menses), så har i mange år haft "Kjole"periode, hvor jeg dropper cowboybukser og tager leggins og kjole på i stedet... Så heldigvis har jeg også skabet FYLDT med den slags tøj, så regner ikke med at jeg skal ud og købe nyt før det bliver vinter og jeg får brug for noget lidt varmere end bare lige en luftig kjole med god plads ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerede i uge 7-8 stk. Jeg havde ekstrem meget kvalme, så intet måtte stramme om maven! Jeg er ret sikker på jeg er gravid igen, og allerede nu i uge 4 må jeg knappe bukserne op når jeg sidder længe ned på jobbet.

Hvad arbejder du med, siden du får tøj på jobbet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bukser har strammet længe ;) men i går tog jeg ud og købte ventebukser, og jeg er 10+2 i dag (første barn). Er ikke hoppet i bukserne endnu, men det varer nok ikke længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i mit alm tøj. Er i uge 15

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i ventebukser og stoerre trusser allerde uge 8-10 stykker, mener jeg. Puuh, jeg kunne ikke have noget, der strammede og hofterne/maven maa alligevel have udvidet sig lidt paa det tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerede i uge 7-8 stk. Jeg havde ekstrem meget kvalme, så intet måtte stramme om maven! Jeg er ret sikker på jeg er gravid igen, og allerede nu i uge 4 må jeg knappe bukserne op når jeg sidder længe ned på jobbet.

Hvad arbejder du med, siden du får tøj på jobbet?

Jeg arbejder i køkken.

Så arbejdstøj skal der til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Luka skiftede jeg fra mine normale bukser omkring uge 20 men med Kian var det godt nok tidligt....kan ikke huske helt noejagtigt men det var ihvertfald inden 12. uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER