Susse

Skal slettes

74 indlæg i dette emne

Havde slet ikke set denne besked :)

Kan godt forstå dig, vil også helst bare have det sidder på maven, mine sider er blevet større og det bekræfter min kæreste mig også i :)

Har du taget meget på da ? :)

Nej har ikke taget vildt meget på... 4 kg ca.. :) så det syntes jeg er fint! Vejede dog lidt for meget i forvejen så lægen syntes helst ikke jeg skal over 8 kg, men det er mest fordi det jo skal svedes af igen bagefter ;) hihi...

Vil igang med at svømme igen efter eksamen i næste uge.. kan ikke holde til lange gåture osv.. men ellers hænger jeg mig ikke voldsomt i det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh hvor er den dog også godt på vej, en dejlig babyhule :D men det gået hurtigt her de seneste uger må jeg sige :D

Der sker jo noget hele tiden med mavsen ;) når mine veninder ser mig en gang i ugen kommentere de altid at den vokser heeeelt vildt!? tror bare ikke selv jeg kan se det fordi jeg kigger på den hele tiden ;) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå i helst vil have det sidder på maven, meeeen det er nu ikke kun en fordel, mit sidder kun på maven og det kan godt ses efterfølgende, men ja det er da også meget rart ikke at blive stor overalt... Det er jo også en fordel med vintertermin, der er mindre risiko for vand i kroppen. Det døjede jeg slet ikke med sidst hvor termin også var i januar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå i helst vil have det sidder på maven, meeeen det er nu ikke kun en fordel, mit sidder kun på maven og det kan godt ses efterfølgende, men ja det er da også meget rart ikke at blive stor overalt... Det er jo også en fordel med vintertermin, der er mindre risiko for vand i kroppen. Det døjede jeg slet ikke med sidst hvor termin også var i januar :)

Ja det er jo det gode ved at være gravid i vinter månederne ;)

Jeg har lidt væske i benene.. og de begynder så småt at ligne stolper ... tsk tsk.. det er dog ikke så slemt endnu, ligger med dem hævet om aftenen inden jeg skal sove :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har ikke taget vildt meget på... 4 kg ca.. :) så det syntes jeg er fint! Vejede dog lidt for meget i forvejen så lægen syntes helst ikke jeg skal over 8 kg, men det er mest fordi det jo skal svedes af igen bagefter ;) hihi...

Vil igang med at svømme igen efter eksamen i næste uge.. kan ikke holde til lange gåture osv.. men ellers hænger jeg mig ikke voldsomt i det :P

Så ligger vi meget ens har taget tre på, 8 i alt men tabte jo 5 i starten af graviditeten :p

Min læge sagde også at gå ikke var det bedste under en graviditet og cykle og øvelser var bedst. Men er ikke til de to hjul der :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

ntEG71E.jpeg

Ja jeg er sq stor og mægtig efterhånden ;) Behøver jeg sige at man får mange kommentarer med sådan en fodbold :D

Sikke en stor og fin mave du har fået dig :)

Nej der er da ikke noget at sige til at den bliver kommenteret hihi...

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den søde fotograf vi havde til vores bryllup for 1,5 år siden gav mig en gravid fotografering gratis :D

Vi har haft en del med hende at gøre siden dengang og kender hende derfor efterhånden godt :)

Jeg har kun fået dette ene billede indtil videre... Jeg var noget skeptisk over at det skulle være uden dørs i December måned! Men onsdag var der faktisk godt vejr.. vi var på volden i Frecericia og nede på stranden :)

Var også lidt bleg da hun kom slæbende med det "out-fit" jeg skulle have på hihi... men syntes det er blevet okay...

Billederne blev taget 32+2 ...

post-5687-0-37932200-1386324229_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå de blev så usandsynligt lille det billede?!...

Må se om jeg kan lægge et bedre ind når jeg modtager dem :)

Det her tog jeg om morgenen inden jeg skulle af sted... 32+2... og se lige bort fra det rodede soveværelse :D

post-5687-0-55732100-1386324313_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå de blev så usandsynligt lille det billede?!...

Må se om jeg kan lægge et bedre ind når jeg modtager dem :)

Det her tog jeg om morgenen inden jeg skulle af sted... 32+2... og se lige bort fra det rodede soveværelse :D

Ih en fin rund mave. Hvor sidder den bare pænt :) Den anden kan jeg ikke se på mobil, glæder mig til at se resultatet af den kolde fornøjelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih en fin rund mave. Hvor sidder den bare pænt :) Den anden kan jeg ikke se på mobil, glæder mig til at se resultatet af den kolde fornøjelse

Mange tak :)

Ja det sidder primært lige på mavsen :) ... har dog fået ret så meget væske i fødderne.. i sær om aftenen! Så har stort set ingen sko tilbage som jeg kan holde ud at have på :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :)

Ja det sidder primært lige på mavsen :) ... har dog fået ret så meget væske i fødderne.. i sær om aftenen! Så har stort set ingen sko tilbage som jeg kan holde ud at have på :P

øv med væske i fødderne, men hva de kilo forsvinder heldigvis hurtigt... Men kan godt se at det er problematisk især her om vinteren når man skal have sko på... Jeg er heldigvis ikke ramt af væske og blev det heller ikke sidst, så håber da jeg slipper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv med væske i fødderne, men hva de kilo forsvinder heldigvis hurtigt... Men kan godt se at det er problematisk især her om vinteren når man skal have sko på... Jeg er heldigvis ikke ramt af væske og blev det heller ikke sidst, så håber da jeg slipper :)

Ja det begynder at blive lidt kritisk med fodtøjet ;)

Har ikke rigtig lyst til at gå ud og investere i nye vinterstøvler i en str større.. de vil jo bare blive udvidet og derfor ikke særligt anvendelige bagefter når jeg for alvor skal bruge dem!!

Min mand har heldigvis ikke såååå store fødder, så jeg låner hans sko/støvler af og til hvis ikke jeg skal se pæn ud :P hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mFtVUvz.jpeg

Find baby ;) Og nej jeg ligger ikke skråt, hun har det bare med at ligge i venstre side og her var hun vidst igang med at skubbe imod rygraden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mFtVUvz.jpeg

Find baby ;) Og nej jeg ligger ikke skråt, hun har det bare med at ligge i venstre side og her var hun vidst igang med at skubbe imod rygraden ;)

Haha .... hold da op hvor hun gør opmærksom på sig selv ;) hihi...

Min basse gør også maven skæv når han møffer men ikke SÅ skæv ... :D hvor er det sjovt :P

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det vist tid til en opdatering på denne front...

Mavsen idag 36+4... Syntes slet ikke rigtig at den vokser lige for tiden :( men den er også sunket lidt ned, så måske det er derfor den føles anderledes... :)

Har erhvervet mig 2 strækmærker på den nederste del af maven (heldigvis er de tynde) hehe... så der er chance for at de bliver pæne bagefter... indtil videre i hvert fald :)

Men der er jo også 3 uger og 2 dage til termin så babyhulen kan jo nå at vokse endnu :)

post-5687-0-86962000-1388768201_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det vist tid til en opdatering på denne front...

Mavsen idag 36+4... Syntes slet ikke rigtig at den vokser lige for tiden :( men den er også sunket lidt ned, så måske det er derfor den føles anderledes... :)

Har erhvervet mig 2 strækmærker på den nederste del af maven (heldigvis er de tynde) hehe... så der er chance for at de bliver pæne bagefter... indtil videre i hvert fald :)

Men der er jo også 3 uger og 2 dage til termin så babyhulen kan jo nå at vokse endnu :)

synes at det er en flot mave du har dig :) og ja det sker meget i ryk, og synes ikke jeg vokser så meget til sidst heller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NtrYvym.jpeg

Maven 39+6

Godt hun snart skal ud ;)

Det sjove er at hvis man ser mig bagfra kan man intet se, ret vildt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NtrYvym.jpeg

Maven 39+6

Godt hun snart skal ud ;)

Det sjove er at hvis man ser mig bagfra kan man intet se, ret vildt :)

Det er godt nok en fin stor mave du har :)

Min kan heller ikke ses bagfra ;) men mine væskefyldte stolper får mig til at ligne en der burde lave et nytårsfortsæt omkring vægttab ;) hihi.. glæder mig dælme til at han kommer ud! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes at det er en flot mave du har dig :) og ja det sker meget i ryk, og synes ikke jeg vokser så meget til sidst heller :)

Næh det står lidt stille... :) Min mave tog lige et kæmpe ryk!... hvilket også har resulteret i en god portion strækmærker!! :( (de er heldigvis ikke så dybe og forholdsvis lyse i farven, så det skal nok blive pænt igen) hehe..

Men både min mand og mig har opdaget at maven er blevet mindre og virkelig er faldet ned her de sidste par dage!?... lille manden stod godt fast sidst da jeg var til JM.. men den er godt nok synket siden...

Det er dejligt når det kommer til at trække vejret.. men jeg har fået frygteligt ondt i ryggen grundet vægten, der nu nærmest hænger foran på maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh det står lidt stille... :) Min mave tog lige et kæmpe ryk!... hvilket også har resulteret i en god portion strækmærker!! :( (de er heldigvis ikke så dybe og forholdsvis lyse i farven, så det skal nok blive pænt igen) hehe..

Men både min mand og mig har opdaget at maven er blevet mindre og virkelig er faldet ned her de sidste par dage!?... lille manden stod godt fast sidst da jeg var til JM.. men den er godt nok synket siden...

Det er dejligt når det kommer til at trække vejret.. men jeg har fået frygteligt ondt i ryggen grundet vægten, der nu nærmest hænger foran på maven...

Øv med strækmærkerne, men ja de bliver heldigvis pænere igen. Jeg fik nogle få rundt om navlen i sidste graviditet men i denne har de bare spredt sig med lynets hast, så tvivler på at jeg nogensinde kommer i en bikini igen.. trælst.. men man kan jo hverken gøre fra eller til :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med strækmærkerne, men ja de bliver heldigvis pænere igen. Jeg fik nogle få rundt om navlen i sidste graviditet men i denne har de bare spredt sig med lynets hast, så tvivler på at jeg nogensinde kommer i en bikini igen.. trælst.. men man kan jo hverken gøre fra eller til :(

Næh der er ikke meget at gøre i kampen mod strækmærkerne... :( desværre...

Jeg håber bare ikke de bliver dybe og mørke!! ind til videre er de heldigvis lyse :)

Jeg har også fået et ordentligt et hen over navlen, grundet navlepircinger ... :) sådan er det...

Håber da jeg kommer i en bikini igen ;) men det afhænger også lidt af mængden af løs hud og vægttab efterfølgende :D hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja efter Silje har jeg været noget rynket om navlen hvor der var dybe men lyse strækmærker.. Så er spændt på resultatet nu... Det tog faktisk også maven 1 år at finde sig selv, det er ikke sådan når man bliver så stor :O

Nå ellers må jeg få en af de smarte badedragte hvor der kun lige er stof et tyndt stykke over navlen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja efter Silje har jeg været noget rynket om navlen hvor der var dybe men lyse strækmærker.. Så er spændt på resultatet nu... Det tog faktisk også maven 1 år at finde sig selv, det er ikke sådan når man bliver så stor :O

Nå ellers må jeg få en af de smarte badedragte hvor der kun lige er stof et tyndt stykke over navlen ;)

Haha.. ja man kan da heldigvis få nogle smarte badedragter nu til dags ;) hehe...

det er altid spændene at se hvordan kroppen ter sig bagefter... jeg har ingen stress! men satser på at jeg er klar til at starte op med lidt løb igen når foråret kommer! :) men nu må vi se om der går totalt ammehjerne i den efter fødslen eller om jeg kan finde overskuddet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER