Nitzen1987

Testhold uge 5

20 indlæg i dette emne

Nu må det være min tur til at stå for et testhold :) Så opretter her testhold for uge 5. Kom frisk :)

Gravid :gravid

Menstruation: :numse

Negativ test - ingen menstruation: :unsure

Mandag d. 31. januar

Nitzen1987 :numse

Tirsdag d. 1. februar

Onsdag d. 2. februar

Torsdag d. 3. februar

Fredag d. 4. februar

Lørdag d. 5. februar

LouiseD :numse

Søndag d. 6. februar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det ærgeligt, at vi ikke kan komme på testhold sammen! <_< Jeg kommer vist (om alt går vel) til at skulle teste i uge 6...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det ærgeligt, at vi ikke kan komme på testhold sammen! <_< Jeg kommer vist (om alt går vel) til at skulle teste i uge 6...

Ja øv <_< det var eller så hyggeligt, men så må vi jo bare satse på at komme i samme terminsgruppe - det er jo endnu bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må det være min tur til at stå for et testhold :) Så opretter her testhold for uge 5. Kom frisk :)

Gravid :gravid

Menstruation: :numse

Negativ test - ingen menstruation: :unsure

Mandag d. 31. januar

Nitzen1987

Tirsdag d. 1. februar

Onsdag d. 2. februar

Torsdag d. 3. februar

Fredag d. 4. februar

Lørdag d. 5. februar

Søndag d. 6. februar

nu kan det godt ske jeg spørg lidt dumt, men er jo ret ny inden for det her :blush men hvad mener i når i skriver testhold... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu kan det godt ske jeg spørg lidt dumt, men er jo ret ny inden for det her :blush men hvad mener i når i skriver testhold... :)

Jamen velkommen til :balloons der findes ingen dumme spørgsmål ;)

Testhold er for de der tager en graviditetstest omkring det tidspunkt, hvor de forventer (udebleven) menstruation :) Fx startede min sidste menstruation d. 2/1 og så regner jeg 4 uger frem (28 dage) og så har jeg så lagt en ekstra dag til, så kunne i pricippet godt teste d. 30/1...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen velkommen til :balloons der findes ingen dumme spørgsmål ;)

Testhold er for de der tager en graviditetstest omkring det tidspunkt, hvor de forventer (udebleven) menstruation :) Fx startede min sidste menstruation d. 2/1 og så regner jeg 4 uger frem (28 dage) og så har jeg så lagt en ekstra dag til, så kunne i pricippet godt teste d. 30/1...

okay tak :)

så jeg med... man lære noget nyt hele tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey.

Det kan måske godt tænkes at jeg skal med på testholdet :)

Men det er ikke lige helt klart for mig endnu da jeg først får en dato for insemination på torsdag, men håber og tror at jeg skal med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey.

Det kan måske godt tænkes at jeg skal med på testholdet :)

Men det er ikke lige helt klart for mig endnu da jeg først får en dato for insemination på torsdag, men håber og tror at jeg skal med.

Jamen jeg håber da at du når at komme med her, så jeg ikke er mutters alene :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der virkelig slet ikke nogen der skal teste i uge 5????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo slet ikke sjovt at være HELT ALENE på et testhold :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det er da rigtig træls!!! Håber der snart kommer nogen flere herind!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der virkelig slet ikke nogen der skal teste i uge 5????

Jo, det skal jeg, men sig det ikke til nogle - det er tys tys... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig på banen til test lørdag d. 5. :P

Så kan du åbnet ballet og jeg, næsten, lukke det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig på banen til test lørdag d. 5. :P

Så kan du åbnet ballet og jeg, næsten, lukke det :goodluck

Så er du på - dejligt, at jeg ikke er helt alene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens er desværre dukket op for fuld udblæsning :( det fandt jeg ud af i går aftes, men synes godt nok, at den har været længe undervejs, når jeg nu startede med mens smerter allerede tidligt torsdag aften....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens er desværre dukket op for fuld udblæsning :( det fandt jeg ud af i går aftes, men synes godt nok, at den har været længe undervejs, når jeg nu startede med mens smerter allerede tidligt torsdag aften....

:gal Det kan det mens da ikke være bekendt :(

Op med humøret Anita, det skal nok komme :kram2 Det virker til, at din krop er lidt rundt på gulvet :prik Den skal nok finde ind i en rytme, det er jeg helt sikker på :kram

Jeg ender nu nok med samme udfald - men håber :bd Min cyklus har været noget svingende, så jeg venter spændt på, om det bliver 28 dage denne gang eller 34 som forrige gang :blink

:goodluck :bd :goodluck :bd :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal Det kan det mens da ikke være bekendt :(

Op med humøret Anita, det skal nok komme :kram2 Det virker til, at din krop er lidt rundt på gulvet :prik Den skal nok finde ind i en rytme, det er jeg helt sikker på :kram

Jeg ender nu nok med samme udfald - men håber :bd Min cyklus har været noget svingende, så jeg venter spændt på, om det bliver 28 dage denne gang eller 34 som forrige gang :blink

Jeg håber virkelig at den er der for dig Louise :bd :bd :bd spændende at e hvad der sker om en uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal :boo så har min mens også meldt sin ankomst :gal :boo

Hvor er jeg bare skuffet - men har nu hele tiden haft fornemmelsen af, at den ikke var der denne gang heller.

Min cyklus har været på 26 dage, og ikke 28 som forventet, synes godt nok kroppen er en svær størrelse at blive klog på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal :boo så har min mens også meldt sin ankomst :gal :boo

Hvor er jeg bare skuffet - men har nu hele tiden haft fornemmelsen af, at den ikke var der denne gang heller.

Min cyklus har været på 26 dage, og ikke 28 som forventet, synes godt nok kroppen er en svær størrelse at blive klog på :(

Åh nej Louise :kram

Ved præcis, hvordan du har det :( Vi må håbe at heldet er med os begge i denne cyklus... :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej Louise :kram

Ved præcis, hvordan du har det :( Vi må håbe at heldet er med os begge i denne cyklus... :bd

Det er noget tis :boo

Men vi må i gang igen - også håber jeg også, at vi begge har heldet med os i denne cyklus, så vi kan få en novemberbaby :gravid :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER