GrønFrø

Hvilken barnevognssele?

6 indlæg i dette emne

Jeg har kigget på babydan 3 selen med lynlås og på odders fit sele. Hvilken skal jeg vælge? Måske en helt tredje?

Vores barnevogn er en odder zip og selen skal helst kunne bruges i en voksipose.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kigget på babydan 3 selen med lynlås og på odders fit sele. Hvilken skal jeg vælge? Måske en helt tredje?

Vores barnevogn er en odder zip og selen skal helst kunne bruges i en voksipose.

Vi havde en Babydan og en Thorn kliksele. Var klart gladest for Thorns. Brugte den i Odderbarnevogn, Emmaljunga klapvogn og City Elite klapvogn- og i voksipose uden problemer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en baby Dan 2 vest. Den har vi været rigtig glade for.

Tror ikke du finder en sele, der ikke passer tilvoksi pose :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en Babydan og en Thorn kliksele. Var klart gladest for Thorns. Brugte den i Odderbarnevogn, Emmaljunga klapvogn og City Elite klapvogn- og i voksipose uden problemer :)

Jeg synes ikke, jeg kan finde en kilesele fra thorn. Jeg kan finde en, der hedder snup let. Nogen der kender den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for vores Odder sele!

Har dog intet at sammenligne den med, men den er virkelig lækker kvalitetsmæssigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for vores Odder sele!

Har dog intet at sammenligne den med, men den er virkelig lækker kvalitetsmæssigt!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER