Posted August 29, 2014 Et lille billede :) Hvor er han sej! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2014 Hvor er hun god Dicte :yay Og uden uheld ;) Kan godt forstå du kommer herind, følte mig også helt forkert i tumlingesmalltalk til sidst. Og her er også hyggeligt :glad Ja det er hyggeligt herinde :) syntes pludselig alle dem jeg har fulgt herinde var væk, men det er jo klart når børnene bliver ældre :p Hvordan går det hjemme hos jer? Du har vel snart ikke en baby mere? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2014 The more, the marrier :) Så kommer der også endnu mere gang i tråden/gruppen :wee Årh, trold er sødt - det har min far kaldt mig :kuller Så er kælenavnet til lillesøster jo klaret ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2014 Et lille billede :) Er den i 3D? :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2014 Jeg vil også være med her! Anna skal passes af min mor herhjemme, fra i morgen middag og til søndag middag. Og min mor har planer om at tage hende med på travbanen, da hendes storebror holde travtrænerjubilæum i morgen. Jeg er godt nok spændt! Men jeg glæææder mig til bryllupsfest i min blå kjole med min søde mand og masser af bobler! :glad :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2014 Jeg vil også være med her! Anna skal passes af min mor herhjemme, fra i morgen middag og til søndag middag. Og min mor har planer om at tage hende med på travbanen, da hendes storebror holde travtrænerjubilæum i morgen. Jeg er godt nok spændt! Men jeg glæææder mig til bryllupsfest i min blå kjole med min søde mand og masser af bobler! :glad :loveshower Jaaa du vil :kiss Håber I får en dejlig dag/aften i morgen :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2014 Jeg vil også være med her! Anna skal passes af min mor herhjemme, fra i morgen middag og til søndag middag. Og min mor har planer om at tage hende med på travbanen, da hendes storebror holde travtrænerjubilæum i morgen. Jeg er godt nok spændt! Men jeg glæææder mig til bryllupsfest i min blå kjole med min søde mand og masser af bobler! :glad :loveshower Rigtig godt bryllup søde! :yay :loveshower :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2014 Ja det er hyggeligt herinde :) syntes pludselig alle dem jeg har fulgt herinde var væk, men det er jo klart når børnene bliver ældre :p Hvordan går det hjemme hos jer? Du har vel snart ikke en baby mere? Hvor er du sød du spørger :kram2 Nej, nu har jeg en stor dreng og en tumling Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2014 Jeg vil også være med her! Anna skal passes af min mor herhjemme, fra i morgen middag og til søndag middag. Og min mor har planer om at tage hende med på travbanen, da hendes storebror holde travtrænerjubilæum i morgen. Jeg er godt nok spændt! Men jeg glæææder mig til bryllupsfest i min blå kjole med min søde mand og masser af bobler! :glad :loveshower Velkommen til :glad Eeej, så skal du ud og være lækker i din kjole :yay Rigtig god fornøjelse :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2014 Jeg vil også være med her! Anna skal passes af min mor herhjemme, fra i morgen middag og til søndag middag. Og min mor har planer om at tage hende med på travbanen, da hendes storebror holde travtrænerjubilæum i morgen. Jeg er godt nok spændt! Men jeg glæææder mig til bryllupsfest i min blå kjole med min søde mand og masser af bobler! :glad :loveshower Rigtig god fest :) Det er altså skønt at komme 'rigtigt' til festen uden børn! Mine 2 svigerinder skal giftes næste sommer, så vil jeg også have sådan en flot kjole :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2014 Dicte blinker rigtig meget med øjenene idag. Det kommer i perioder, men lægen siger vi ikke skal være bekymret for det er normalt omkring 3 års alderen. Har i oplevet det? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2014 Dicte blinker rigtig meget med øjenene idag. Det kommer i perioder, men lægen siger vi ikke skal være bekymret for det er normalt omkring 3 års alderen. Har i oplevet det? Nej, det har jeg ikke oplevet. Hvad mener lægen det kan skyldes? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2014 Nej, det har jeg ikke oplevet. Hvad mener lægen det kan skyldes? :ditto Virker det som om hun har svært ved at se ting? Eller kan det være noget allergi? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2014 Hun gør det ofres hvis hun koncentrerer sig om noget. Fx idag hvor det var meget vigtigt at fortælle mormor at vi havde set en snegl. Hun virker til at se helt fint, og lægen sagde det bare er fin justering af syns nerverne? Jeg syntes alligevel det er lidt underligt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2014 Hun gør det ofres hvis hun koncentrerer sig om noget. Fx idag hvor det var meget vigtigt at fortælle mormor at vi havde set en snegl. Hun virker til at se helt fint, og lægen sagde det bare er fin justering af syns nerverne? Jeg syntes alligevel det er lidt underligt. Det har jeg ikke hørt om før. Men hvis lægen siger det er det vel rigtigt :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2014 Felix synes filmen i går var uhyggelig og han havde svært ved brillerne. Men efter at have sovet på det virker det som om, at det har været en god oplevelse at være i biografen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2014 Hun gør det ofres hvis hun koncentrerer sig om noget. Fx idag hvor det var meget vigtigt at fortælle mormor at vi havde set en snegl. Hun virker til at se helt fint, og lægen sagde det bare er fin justering af syns nerverne? Jeg syntes alligevel det er lidt underligt. Jeg har hellere ikke hørt om det før. Prøv evt at tage fat i en øjenlæge eller optiker og hør hvad de siger. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2014 Felix synes filmen i går var uhyggelig og han havde svært ved brillerne. Men efter at have sovet på det virker det som om, at det har været en god oplevelse at være i biografen :) Jeg kan godt forstå han havde svært ved brillerne, det har jeg også altid ;) men godt han alligevel havde haft en god oplevelse :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2014 Ronja har været hos farmor hele dagen og det lyder til de har hygget. Jeg har i hvert fald fået en træt men glad Ronja hjem. Hun havde sprunget luren over så hun sover nok snart. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2014 Dejligt når Ronja starter dagen med at kysse Liv, give hende et kram og sige "du min bedste ven du min bedste ven du min bedste ven" for så at kysse og kramme hende igen :loveshower :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2014 Dejligt når Ronja starter dagen med at kysse Liv, give hende et kram og sige "du min bedste ven du min bedste ven du min bedste ven" for så at kysse og kramme hende igen :loveshower :biglove Årh, så føler man virkelig man har gjort det rigtige :loveshower Leo og Mia er også rigtig begyndt at lege. F.eks nyder de at løbe sammen, så løber Leo på "fuldemandsmåden" (som en et-årig :p) og hvis Mia begynder at kravle, gør Leo det samme. Hele tiden stor-griner de begge :kuller Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2014 Årh, så føler man virkelig man har gjort det rigtige :loveshower Leo og Mia er også rigtig begyndt at lege. F.eks nyder de at løbe sammen, så løber Leo på "fuldemandsmåden" (som en et-årig :p) og hvis Mia begynder at kravle, gør Leo det samme. Hele tiden stor-griner de begge :kuller Åhhh hvor skønt :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2014 Jeg vil også være med her! Anna skal passes af min mor herhjemme, fra i morgen middag og til søndag middag. Og min mor har planer om at tage hende med på travbanen, da hendes storebror holde travtrænerjubilæum i morgen. Jeg er godt nok spændt! Men jeg glæææder mig til bryllupsfest i min blå kjole med min søde mand og masser af bobler! :glad :loveshower Velkommen :kiss Håber I havde et skønt bryllup og Anna hyggede med mormor :) Share this post Link to post Share on other sites