MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Hmm, Erica havde høj feber torsdag (blev ringet hjem fra bh onsdag eftermiddag) og var tydelig dvask, lå på sofaen hele dagen og sov 3 timers eftermiddagslur. Fredag blev hun også hjemme, feberen kom og gik, men om eftermiddagen og aftenen var hun ren energibombe, hun sov ikke lur. I dag var hun også frisk fra morgenstunden og vi valgte derfor at tage til fastelavnsfest om formiddagen. Da vi kom hjem så hun fjernsyn et par timer og nu sover hun igen.

Det ville være lidt nemmere, hvis hun bare enten var syg eller ej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, jeg har hele dagen snakket med Marius om, om han kunne tænke sig, at Julius og jeg kommer ned og ser han slår katten af tønden nede i børnehaven. Og det ville han gerne. Og nu er han puttet med feber... Håber han sover det væk. Så kan han komme med hjem igen efter de har slået katten af tønden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mon andre med børn omkring de 3 år, hvis unger har sådan nogle flip, hvor I helt kommer til at frygte at i bare har gjort alt galt? Eller er det kun mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mon andre med børn omkring de 3 år, hvis unger har sådan nogle flip, hvor I helt kommer til at frygte at i bare har gjort alt galt? Eller er det kun mig?

Nej, bortset fra hun er 3 1/2 :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mon andre med børn omkring de 3 år, hvis unger har sådan nogle flip, hvor I helt kommer til at frygte at i bare har gjort alt galt? Eller er det kun mig?

Nej det er ikke kun dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, bortset fra hun er 3 1/2 :P

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mon andre med børn omkring de 3 år, hvis unger har sådan nogle flip, hvor I helt kommer til at frygte at i bare har gjort alt galt? Eller er det kun mig?

Der har vi vist alle været :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt at jeg ikke er den eneste!

Hold nu op hvor er der meget kaos inde i sådan et lille hoved en gang i mellem :O

William havde et par nedsmeltninger i går (det er ikke sjovt at være helt udkørt af sygdom, samtidigt med at man godt vil lege - og når så legetøjet driller så er fanden altså løs!), og han vil ikke trøstes og kramme, men hvis man lige går lidt væk så VIL han trøstes og krammes "raaaam", står han der og hyler! Lige indtil jeg går hen for at kramme ham, så bliver han endnu mere skrigende og råber "NEEEEEEEJ MOR". Han hylede vidst i over en halv time den ene gang, og der er vitterligt ikke noget som helst jeg kan gøre, der kan hjælpe ham. :( <_< :( <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt at jeg ikke er den eneste!

Hold nu op hvor er der meget kaos inde i sådan et lille hoved en gang i mellem :O

William havde et par nedsmeltninger i går (det er ikke sjovt at være helt udkørt af sygdom, samtidigt med at man godt vil lege - og når så legetøjet driller så er fanden altså løs!), og han vil ikke trøstes og kramme, men hvis man lige går lidt væk så VIL han trøstes og krammes "raaaam", står han der og hyler! Lige indtil jeg går hen for at kramme ham, så bliver han endnu mere skrigende og råber "NEEEEEEEJ MOR". Han hylede vidst i over en halv time den ene gang, og der er vitterligt ikke noget som helst jeg kan gøre, der kan hjælpe ham. :( <_< :( <_<

Sådan gør Karla også nogle gange. Det eneste, der virker her er at give hende lidt tid, og så spørge, om hun er klar til at snakke sammen nu. Det er hun som regel ret hurtigt, og så kan vi få snakket om, hvad der skete der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Mor, når du laver pøller på toilettet falder babyen så ud?"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Mor, når du laver pøller på toilettet falder babyen så ud?"

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan giver i flydende panodil? Erica har aldrig fået panodil før og da hun så skulle have noget i går aftes anede jeg faktisk ikke om det er bedst at blande op i noget eller ej? :unsure

Det lugter jo ret sødt = er med smag => skal bare blandes op med lidt vand?

 

Det er jo ret tyktflydende - drikker jeres børn det rent? :unsre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan giver i flydende panodil? Erica har aldrig fået panodil før og da hun så skulle have noget i går aftes anede jeg faktisk ikke om det er bedst at blande op i noget eller ej? :unsure

Det lugter jo ret sødt = er med smag => skal bare blandes op med lidt vand?

Det er jo ret tyktflydende - drikker jeres børn det rent? :unsre

Den gang Ida fik det. Det drak hun det rent.

Men ved ikke om det er forkert :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan giver i flydende panodil? Erica har aldrig fået panodil før og da hun så skulle have noget i går aftes anede jeg faktisk ikke om det er bedst at blande op i noget eller ej? :unsure

Det lugter jo ret sødt = er med smag => skal bare blandes op med lidt vand?

 

Det er jo ret tyktflydende - drikker jeres børn det rent? :unsre

de skal bare have det rent. 

Nu nægter min store så at indtage det i begge ender, men hun har godt nok også taget sin del i sit lille liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan giver i flydende panodil? Erica har aldrig fået panodil før og da hun så skulle have noget i går aftes anede jeg faktisk ikke om det er bedst at blande op i noget eller ej? :unsure

Det lugter jo ret sødt = er med smag => skal bare blandes op med lidt vand?

Det er jo ret tyktflydende - drikker jeres børn det rent? :unsre

Karla har altid fået det med en engangssprøjte og så noget at drikke bagefter. Det har aldrig været noget problem at få det i hendr, tværtimod vil hun gerne have mere af de klistrede snask :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores den store hader det flydende panodil, så vi har måtte ty til knust panodil i æble juice, når det har været nødvendigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi giver stikpillerne. Simon kan slet ikke have det der klistrede st as,som vi ellers giver med engangssprøjte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi giver stikpillerne. Simon kan slet ikke have det der klistrede st as,som vi ellers giver med engangssprøjte.

:ditto til stikpille, men det var vidst sidste gang nu. For W er blevet helt ked af at skulle pusles :( og da jeg sagde til ham "jamen du skal jo ikke have nogen pille" så blev han helt lettet. Det har åbenbart været mere ubehageligt for ham end han har givet udtryk for :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto til stikpille, men det var vidst sidste gang nu. For W er blevet helt ked af at skulle pusles :( og da jeg sagde til ham "jamen du skal jo ikke have nogen pille" så blev han helt lettet. Det har åbenbart været mere ubehageligt for ham end han har givet udtryk for :(

Vi har akut måtte anskaffe øretermometer - junior gik fra nul til hundrede med ét slag på at hade rektaltermometeret - så jeg har også været ude efter flydende Panodil i tilfælde af, at han bliver syg og også protesterer mod stikpillerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lucas har altid fået det flydende panodil rent og tager det med glæde når det er nødvendigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt at jeg ikke er den eneste!

Hold nu op hvor er der meget kaos inde i sådan et lille hoved en gang i mellem :O

William havde et par nedsmeltninger i går (det er ikke sjovt at være helt udkørt af sygdom, samtidigt med at man godt vil lege - og når så legetøjet driller så er fanden altså løs!), og han vil ikke trøstes og kramme, men hvis man lige går lidt væk så VIL han trøstes og krammes "raaaam", står han der og hyler! Lige indtil jeg går hen for at kramme ham, så bliver han endnu mere skrigende og råber "NEEEEEEEJ MOR". Han hylede vidst i over en halv time den ene gang, og der er vitterligt ikke noget som helst jeg kan gøre, der kan hjælpe ham. :( <_< :( <_<

Jeg plejer at sende en tanke til Pandamoren, der plejede at skrive om, 'når de små fluer flyver sammen i hovedet' ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen for input til Panodil. I går aftes prøvede vi at blande det op i lidt vand - men det er ikke opløselig, så det bliver kun en opslemning. Dog vil Erica hellere have det sådan end rent, så det fortsætter vi med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen for input til Panodil. I går aftes prøvede vi at blande det op i lidt vand - men det er ikke opløselig, så det bliver kun en opslemning. Dog vil Erica hellere have det sådan end rent, så det fortsætter vi med.

Så kender man kemikeren :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kender man kemikeren :D

Ha ha jeg tænkte, at der var gået noget galt med stavekontrol :D :lolhit

Vi har blandet det med juice eller vand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kender man kemikeren :D

Det kan jeg vist ikke løbe fra ;)

Tak for et godt grin :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.