MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Skal vi ikke også have sådan en, os med lidt større børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

August er i BH for første gang siden han blev syg.

Det er feriepasning og der er ikke ret mange børn.

Han kom hjem og var malet som en grøn Ninja Turtel. Have lavet perler, bagt sno brød og spillet kort.

Fedt med fedt på at have sådan nogle overskuds pædagoger.

Ps den grønne maling har vi så over ALT, han sad i bad 30 minutter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det også i en ny bh med nye børn.

August elsker det og syntes det er mega sjovt.

Men vi holder først ferie om 2 uger og hvis jeg skulle have han hjemme i hele perioden var det 6 uger uden legekammetater og det magter jeg ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med ferieoverskud hos pædagogerne! :yay

Sidder og ser Find Nemo med Elina, efter vi lige har været i Den blå planet - total hygge! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var den blå plante en succes, vi overvejer at tage derhen når vi holder ferie

Hvor gammel er din datter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé :)

Sebastian er tilbage i børnehaven efter en uges ferie. Hold da magle hvor er han træt, der sker mange ting i børnehaven og det er jo dejligt :)

Fra på onsdag har han 4 uger ferie, jeg har 1 uge med ham og Cassandra alene og derefter har hans far 3 ugers ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé :)

Sebastian er tilbage i børnehaven efter en uges ferie. Hold da magle hvor er han træt, der sker mange ting i børnehaven og det er jo dejligt :)

Fra på onsdag har han 4 uger ferie, jeg har 1 uge med ham og Cassandra alene og derefter har hans far 3 ugers ferie :)

Lyder dejlig skal i på ferie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder dejlig skal i på ferie

Vi har lige været en forlænget weekend i Paris.

Vi skal til Danmark 1 uges tid, vi skal til barnedåb og til Sebastians bedste ven ( som også er min gode venindes søn)'s 6 års fødselsdag. Hvor meget ferie der bliver over det ved jeg ikke helt, det er altid lidt stresset og anstrengede at komme til DK, der er heldigvis mangde der gerne vil se os :).

Resten af ferien bliver brugt her i Bayern og lære stedet at kende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen vi får Maja hjem indtil mandag eftermiddag. Bliver dejligt at se hende igen :yay

Skønt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været en forlænget weekend i Paris.

Vi skal til Danmark 1 uges tid, vi skal til barnedåb og til Sebastians bedste ven ( som også er min gode venindes søn)'s 6 års fødselsdag. Hvor meget ferie der bliver over det ved jeg ikke helt, det er altid lidt stresset og anstrengede at komme til DK, der er heldigvis mangde der gerne vil se os :).

Resten af ferien bliver brugt her i Bayern og lære stedet at kende :)

Det lyder da fedt nok, lidt stressende <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen vi får Maja hjem indtil mandag eftermiddag. Bliver dejligt at se hende igen :yay

Skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaarrgghh August vil igen have langt fodboldhår.

Det passer bare ikke skide godt, forholdvis tyndt blond med fise røde skær i halv langt.

Argh men tror jeg fortæller han at Ninjaerne er sejere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var den blå plante en succes, vi overvejer at tage derhen når vi holder ferie

Hvor gammel er din datter

Der var rigtig godt! Selvom der var lidt mange mennesker til sidst. Men sådan er det jo, når man er så dum at tage derhen i industriferien. ;)

Jeg synes, det er et rigtig godt sted, og Elina (der er tre - hun havde fødselsdag i slutningen af maj :) ) er vildt fascineret af de forskellige akvarier. Men tag derud, så i er der, når de åbner, senere kommer der gerne rigtig mange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen vi får Maja hjem indtil mandag eftermiddag. Bliver dejligt at se hende igen :yay

Hvor dejligt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaarrgghh August vil igen have langt fodboldhår.

Det passer bare ikke skide godt, forholdvis tyndt blond med fise røde skær i halv langt.

Argh men tror jeg fortæller han at Ninjaerne er sejere

Hvis nu han alligevel får sin vilje, så sørg for at få taget masser af billeder! De skal nok blive et hit til hans konfirmation.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, den toilettræning......

Nu er vi gået tilbage til, at Elina må få en ble på, når hun beder om det. Hun har selv valgt, at hun vil have bleen af og kan sagtens holde sig og ved, hvornår hun skal tisse, men hun er bare slet ikke tryg nok ved det toilet - trods sæde, skammel og bøger.

Nå, men det lykkes vel på et tidspunkt!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bevar håbet!!!

Maja kunne også sagtens, men ville bare hverken sige til eller selv gå på toilet. Men pludselig en dag efter megen forsøg på motivation, sagde hun pludselig at hun ikke ville have ble på om dagen mere. Og hun havde kun daglige uheld i en uge, og samlet set på snart 3 mdr har hun haft måske 10 uheld. 14 dage senere efter vi havde købt 'magiske lagner' (læs: vådliggerlagner) ville hun gerne prøve at sove uden ble, og der har hun haft måske 5 uheld...

Vi roste hende bare til skyerne og hun fik en belønning for at gå ud at tisse først i form af noget så upædagogisk som en lakrids og senere et klistermærke, som blev til et High five...

Hun var altså 3 år og 9 mdr da det pludselig gav mening for hende.

Godt at høre - så er der jo håb forude. :)

Elina er en ret forsigtig pige, der ikke kan lide at være usikker, så det undrer mig egentlig ikke, at det ikke kommer med det samme. Men ih, hvor er det træls, når hun på den ene side stolt proklamerer, at hun er en stor pige og ikke bruger ble, og på den anden side går helt i baglås, når vi prøver at få hende op på toilettet! ;)

Vingummierne er skam købt og ligger klar! :D Jeg er nemlig sådan en talepædagog, der i høj grad går ind for bolsjepolitik. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede nærmest ikke det ville lykkedes, at få Sebastian op og i børnehave idag. Efter at være blevet skældt ud ½ time (altså jeg blev skældt ud af ham ;) ) hvor jeg havde forsøgt at vække ham, stod han endelig op. så længe plejer han også at være om det, men dog uden skælden ud. Der var heldigvis ingen problemer derefter og han kom glad i børnehave :)

Jeg tror dog det er godt det er weekend når han kommer hjem, for han trænger vist til at sove længe imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede nærmest ikke det ville lykkedes, at få Sebastian op og i børnehave idag. Efter at være blevet skældt ud ½ time (altså jeg blev skældt ud af ham ;) ) hvor jeg havde forsøgt at vække ham, stod han endelig op. så længe plejer han også at være om det, men dog uden skælden ud. Der var heldigvis ingen problemer derefter og han kom glad i børnehave :)

Jeg tror dog det er godt det er weekend når han kommer hjem, for han trænger vist til at sove længe imorgen.

Er han kommet hjem?

Og er han stadig træt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på August kommer hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er han kommet hjem?

Og er han stadig træt

Han er hjemme og ja han er stadig træt, men heldigvis i ok humør.

Vi var forbi en legeplads på vej hjem og fik bagefter en is på den lokale iscafé. Det nød han i stor stil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Succes!! Vi tog ud og købte en potte til Elina i fredags, fordi hun var så utryg ved at skulle tisse på toilettet - og den har bare gjort tricket! 0 uheld siden fredag aften! :glad

I dag tissede hun endda på en kammerats toilet, da vi var derude. :D

Så mangler vi bare, at hun tør lave stort på den, i stedet for at bede om en ble, men det skal nok komme. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Sebastian kun 2 dage tilbage i børnehaven, så er det ferie i 4 uger :glad Når han vender tilbage til børnehaven til September, så er han forskolebarn. Vildt underligt at tænke på, at han er såååå stor og han så småt begynder i skole. Jeg er ikke helt klar over hvor mange timer han får på skolen, ved kun han får 1 time ekstra da han som udenlænding skal have 1 times ekstra tysk undervisning. Så min lille dreng starter snart i hvad der svarer til børnehaveklasse :loveshower

Han har for øvrigt fundet ud af, hvad han vil være når han bliver voksen. Han skal være fliselægger :) Han har allerede fundet ud af hvor mange penge han vil tage for det og øver sig herhjemme på nogle ødelagte fliser i haven. Så godt han har planer for livet og ikke mindst en forretningplan ;)

Derudover er han bare super sød overfor sin lillesøster, hun fik kæmpe kys og kram imorges og besked om, at han glæder sig til hun for alvor begynder at tale.

Overfor mig fortæller han hele tiden hvor højt han elsker mig :loveshower Han render hele tiden rundt og siger "mor jeg elsker dig så højt, at jeg slet ikke kan lade være med at kysse og kramme dig hele tiden " :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåååårrhhh hvor er han skøn og super med forretningsplanen.

Det er en herre som vil frem i livet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

August vil være

Ninja

Power Ranger ( de fanger jo alle de onde )

Astronaut ( så kan han besøge Astrid, når han savner hende)

Læge ( de børn med halve hjerner kan blive raske )

Oh hvis det ikke lykkes vil han have vores IT firma og være ITmand som far.

Super IT og firmaet er nødløsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.