Guest Gremina

Ville i tage på skadestuen?

13 indlæg i dette emne

Jeg fik min finger i klemme i går aftes, og her til morgen er den meget øm og hævet, faktisk dobbelt så stor som min anden pegefinger.

Nå men ville i tage på skadestuen eller se tiden an?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik min finger i klemme i går aftes, og her til morgen er den meget øm og hævet, faktisk dobbelt så stor som min anden pegefinger.

Nå men ville i tage på skadestuen eller se tiden an?

Ring og spørg vagtlægen :)

Men av av håber snart den er fin igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er egen læge, men det kan ikke skade at ringe og spørge :) God bedring med fingeren :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er egen læge, men det kan ikke skade at ringe og spørge :) God bedring med fingeren :kram

Til Mandag er bare længe at gå med en finger jeg næsten ikke kan bruge.

Men kunne være at man skulle ringe til akut telefonen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du bevæge den, hvis du kan det er den forstuet. Og så behøver man ikke læge.

Kan du ikke ville jeg ringer, har du haft noget koldt på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du bevæge den, hvis du kan det er den forstuet. Og så behøver man ikke læge.

Kan du ikke ville jeg ringer, har du haft noget koldt på

Jeg kan bevægelsen den meget lidt, men gør ondt, jeg kan ikke trække ned i et dørhåndtag feks.

Jeg er jo en gammel kvajpande, så nej har ikke haft noget koldt på, det var sent i går aftes det skete, så jeg gik bare i seng og tænkte at det nok var bedre i morgen.

Og det er bare så typisk at så noget sker når jeg er alene med mine piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage på skadestuen. Dels fordi det er weekend og den er meget hævet. Dels fordi så får du taget røntgen i dag og så får du afklaring i dag, om den er brækket eller ej. Selvom man kan bevæge den lidt, er det ikke ens betydende med, at der ikke er noget brækket....afsted med dig inden der kommer for mange patienter! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage på skadestuen. Dels fordi det er weekend og den er meget hævet. Dels fordi så får du taget røntgen i dag og så får du afklaring i dag, om den er brækket eller ej. Selvom man kan bevæge den lidt, er det ikke ens betydende med, at der ikke er noget brækket....afsted med dig inden der kommer for mange patienter! ;)

Man kan ikke længere "bare" tage på skadestuen, i hvert fald ikke i det nordjyske :) Der skal man kontaktet Vagtlægen, så tilser han een også henviser han videre til skadestuen, hvis han skønner det nødvendigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan ikke længere "bare" tage på skadestuen, i hvert fald ikke i det nordjyske :) Der skal man kontaktet Vagtlægen, så tilser han een også henviser han videre til skadestuen, hvis han skønner det nødvendigt :)

Ok. Jeg har ikke så meget skadestueerfaring mere - men jeg havde til gengæld klippekort til skadestuen, da jeg var barn :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I nogle regioner har skadestuen et nr man kan ringe til og de vurderer så om det kræver et besøg på skadestuen eller vagtlægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skadestuen er til akutte besøg, og dit er ikke akut siden det skete igår, jeg ville tage til vagtlægen, hvis han så vurderede at det skulle på skadestuen jamen så ville jeg tager derhen (:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det??

Tak fordi du spørger :)

Den er øm, men knapt så hævet mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER