Mette

Nat-amninger... Baaaah

28 indlæg i dette emne

Var der ikke engang sådan en tråd for os nat-ammende mødre :D ? Det er da simpelthen SÅ kedeligt. Prøver ikke at sidde med mobil når jeg ammer men her om natten har hun lukkede øjne og så ser hun det ikke ;)

Jeg er efterhånden så mobil at jeg klarer de 1-2 natminger alene mens manden sover, og Gud hvor er det da bare kedeligt haha. Vigga havde en meeeeeget lang historie hun ville fortælle i nat, hun pludrede løs til mig i 70 minutter før hun endelig sov. Da hun endelig sov gylpede hun så lidt ned af kinden men ku ikke nænne at vække hende for at fjerne det så hun sov oven i det 1,5 time :o tarvelige mig :P

Blir søvnen normal igen når tigeren er væk? Før sov hun hele natten med kun en amning, nu er hun oppe flere gange. Hun er heldigvis SÅ sød om natten (7-9-13) og græder ikke det mindste, hun smiler og pludrer og vi hygger en masse - selvom jeg er træt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må man være med hvis man flaskeammer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja det er vel mindst lige så kedeligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes heldigvis det var en ret kort periode hvor det tog så lang tid om natten. Vi kom forholdsvis hurtigt ned på at natamningerne tager 5-10 minutter og han sover faktisk imens (og det gør jeg også).

Men jeg vil anbefale dig ikke at hygge med hende der om natten, du skal være kedelig og ikke svare på hendes pludren, hun skal lære at nat er til at sove i.

Men jeg kunne selv godt have brugt tråden i nat. Jeg stod hængende ind over barnevognskassen (vi er på camping), kl 03:20 og da jeg troede han endelig sov og gik tilbage i sengen måtte jeg igen rejse mig og hjælpe ham igen. Gab!!! Så savner man altså dobbeltsengen med vuggen stående lige ved siden af, så kan jeg nemlig ligge og holde på ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg prøver også at være kedelig og hun ligger bare nede i vuggen og pludrer for sig selv, for hvis mor ikke gider snakke så snakker jeg bare med mig selv... Men hun er sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok kedeligt, ja... Jeg blev ogsaa saa sur paa M, fordi han sov, at jeg endte med at rykke ind i andet rum siddende i ammestolen. :lolhit

Noah har heldigvis bare spist og har sovet med det samme, jeg lagde ham. Udover lige at skifte ble mellem amning fra to bryster, saa har vi haft lys slukket og der har aldrig vaeret underholdning paa om natten. Keeeeedelige mor, men saadan er det. Nat er nat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skumkedeligt!:-) og jeg natammer i soveværelset, hvor vi har mobilforbud - gab...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der bliver ikke tændt lys her heller ofte har hun ikke skidt så heller ikke skiftet ble... Meeeen hun er altid god for en lille historie alligevel. Dog faldt hun i søvn ved brystet efter anden amning så jeg bare lige kunne smide hende i vuggen, fantastisk når det sker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg natammer stadig, men heldigvis tager det kun 5-8 minutter, for hun er efterhånden blevet så bevidst at hun vågner hvis skærmen på mobilen lyser hmf... Godt hun sover igen med det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre reagerer Vigga heldigvis ikke på lyset fra telefonen. Tilgengæld er hun rigtig mor-syg her til aften og har ligget på mig og sovet 2 timer nu og vil IKKE flyttes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God tråd, så kan jeg rigtigt have noget at læse om natten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck, hvor er jeg træt... Har dog fået 3 timers søvn, men gad da godt, at babyer også kunne sove 8 timer i træk ;)

Natamning er kedeligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja natamning er skod. Måtte vække vigga efter 4,5 time fordi mit venstre bryst bare sprøjtede. Først stillede jeg mig ud over køkkenvasken men til sidst måtte jeg vække hende så hun kunne hjælpe mig, crap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja natamning er skod. Måtte vække vigga efter 4,5 time fordi mit venstre bryst bare sprøjtede. Først stillede jeg mig ud over køkkenvasken men til sidst måtte jeg vække hende så hun kunne hjælpe mig, crap

Ahh noooo.. Kender jeg godt.. Har også sprøjtet Vega i hovedet nogle gange :D

Lige nu har jeg været oppe i 70 min, og håber snart hun sover, men hun virker lysvågen (selvom hun har fået masser af mad!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh noooo.. Kender jeg godt.. Har også sprøjtet Vega i hovedet nogle gange :D

Lige nu har jeg været oppe i 70 min, og håber snart hun sover, men hun virker lysvågen (selvom hun har fået masser af mad!)

Vi sætter os i sofaen og lægger O mellem vores ben og vugger hende hvis hun er for vågen, det hjælper lynhurtig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her falder vigga heldigvis ofte i søvn ved brystet eller efter 10 minutter i vuggen i mørke - men gør hun ikke er der ikke meget at gøre andet end at give hende sutten. Vil dog helst ikke have hun sover med den så lister den ud i løbet af natten hvis hun ikke selv har sluppet den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil prøve jeres råd, så hun ikke altid falder i søvn ved brystet (det er lidt hårdt!) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha min nat-amning går helt i kage, vigga griner simpelthen så meget hun ikk kan koncentrere sig og så griner jeg også og så kigger hun på mig og griner endnu mere! Haha det er virkelig så sødt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha min nat-amning går helt i kage, vigga griner simpelthen så meget hun ikk kan koncentrere sig og så griner jeg også og så kigger hun på mig og griner endnu mere! Haha det er virkelig så sødt

Nååå! Men det er ikke den dårligste måde at få ødelagt en amning på :loveshower

Nogle gange om natten når jeg lægger James igen hvis han er blevet skiftet er han så glad at han snakker og smiler løs, så kan jeg jo ikke lade være med at smile igen men så sover han jo ikke! Den frækkert! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det er da fantastisk med babyer, der griner. :D

Vega fik bad i går aftes og blev ammet, og nu har hun sovet fra 23.30-4.30 :loveshower

Så Vega har meget glade forælde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha hvor er det dejligt med veltilpasse smilende babyer :) og hvor er Vega bare dygtig! Det er så skønt når man får en god nattesøvn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih fordi jeg ammer kun en gang om natten og kun fra et bryst af gangen så er min ene pat gigantisk om morgenen og vigga ligger nu bare og stirrer på den. Næ.. Nu faldt hun i søvn :o hun orker slet ikke at gå i krig med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Det er da også noget af en udfordring for lille Vigga :D

Jeg har fået 5+2 timers søvn :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Det er da også noget af en udfordring for lille Vigga :D

Jeg har fået 5+2 timers søvn :yay :glad

Lækkert!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER