AnnikaF

Navne

12 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Vi har en navnetråd i novembergruppen, som jeg jo også lidt høre til i - og det er bare så hyggeligt med navneovervejelser, så sådan en skal vi da også have :)

Har I gjort jer nogle overvejelser? Eller endda taget beslutninger?

Vi besluttede os ret hurtigt for drengenavnene og har også i nogle uger været enige om pigenavnene.

Anton og Oscar

Oscar og Karen (her er jeg så mere til Antog og Karen, så det snakker vi stadig lidt om, men Karen er "mit" navn, så måske er det egentlig rimeligt nok)

Karen og Esther

Vi overvejede også kraftigt Dicte, Ingrid og et hav af andre pigenavne (Alberte, Ellen og Karen-Ingrid for at nævne nogle stykker). Jeg er stadig lidt ærgerlig over vi ikke får en Dicte, men på den anden side set, så elsker jeg de to andre navne, så det er svært at skille sig af med nogen af dem.

Esther er Martins farmor og Karen min farmor, det navn har jeg altid villet have, så det er godt vi er enige så langt ;) Anton har altid været min fars farvoritnavn, men selvom han fik fire unger, var det kun en af vores maaange kaniner, der fik lov at hedde det. Så han er MEGET glad for at vi har valgt det, jeg har tit tænkt det er et skønt navn, så det lå ret lige for. Oscar er Martins valg, ikke et navn vi egentlig har en historie til, nevøernes bedste ven hedder det, så vi har tit hørt det og er bare ret vilde med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores er en Maimari eller Theodor :) Det har vi vidst før vi blev gift!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er en Maimari eller Theodor :) Det har vi vidst før vi blev gift!

Maimari har jeg aldrig hørt før, hvor har I det fra? Theodor er jeg helt vild med, det er altså et skønt navn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så kedelig at jeg ikke vil afslører det herinde før MD og ude blandt familie og venner til dåben :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så kedelig at jeg ikke vil afslører det herinde før MD og ude blandt familie og venner til dåben :P

Så bliver der lyttet godt efter nede i kirken ;) Egentlig en hyggelig tradition, jeg er bare så glad for vores navne, at jeg slet ikke kunne holde min mund :)

Martin ville forøvrigt gerne have haft en Edith og en Knud - men det er altså for synd med Knud, Edith er egentlig ret okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maimari har jeg aldrig hørt før, hvor har I det fra? Theodor er jeg helt vild med, det er altså et skønt navn :)

Det har jeg selv sammensat. "Mai" efter mit Maj. Mari efter bedstemødrene som hedder Mary og Else-Marie. Så vi skal have godkendt navnet, men det burde ikke blive noget problem :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ved jo at vi skal have en dreng.

Så vi snakkede, Villads, Willum, August, Julian.

Det bliver W eller Villads.

Hvis han havde været en pige snakkede vi, Marika eller Molly.

Men Astrid og W / Villads det klinger godt (synes vi ;-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg selv sammensat. "Mai" efter mit Maj. Mari efter bedstemødrene som hedder Mary og Else-Marie. Så vi skal have godkendt navnet, men det burde ikke blive noget problem :-)

Ej hvor godt, jeg synes det er så hyggeligt med lidt historie i navnet :)

Ville I vide kønnet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ved jo at vi skal have en dreng.

Så vi snakkede, Villads, Willum, August, Julian.

Det bliver W eller Villads.

Hvis han havde været en pige snakkede vi, Marika eller Molly.

Men Astrid og W / Villads det klinger godt (synes vi ;-))

Villads er også bare et virkelig godt navn! Desværre er Martin ikke fan, ellers havde vi valgt det! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er på hvis det bliver en dreng.. William... og en pige så bliver det Melissa... Vi ved besked d 5 august om hvilket køn det bliver :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er på hvis det bliver en dreng.. William... og en pige så bliver det Melissa... Vi ved besked d 5 august om hvilket køn det bliver :baby2

Spændende med den 5. august. Tror næsten jeg må være den eneste i december, som ikke vil vide kønnene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så kedelig at jeg ikke vil afslører det herinde før MD og ude blandt familie og venner til dåben :P

Så er det ved at være tid til navneafsløring ;) Er lidt nysgerrig jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER