Unknown

Slettes

247 indlæg i dette emne

Dag 13 / natten

Man kan næsten stille klokken efter hende om natten. Hun vågner og vil have vand et par gange indtil 23:30 hvor Henrik tog hende ind. Hun var igen meget urolig men denne gang kun 1 time. 3:30 fik hun tør ble og vand. 5:55 var hun frisk. Meeeen prøvede alligevel at lægge hende og vende mig om. Og hun faldt sq i søvn og sov til 7:30 :-) jeg kunne ikk sove så fik mig et dejligt langt bad med hårkur og cremer skønt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 14 / putning

Startede 19:36 i dag da hun skal tidligt op i dp i morgen. Hun havde flere perioder hvor hun brokkede sig, men ikke noget jeg behøvede at gå ind til. 19:15 havde hun dog brug for mig så gik ind. 19:30 sov hun næsten, men hun kiggede lige ud af revnen ved døren ( havde ikk fået lukket den til ) der spottede hun lige far som smilte til hende. Ih.... Så var hun frisk igen. Han fik besked på at gå fra stuen og nøj hun blev ked der. 19:50 fik jeg nusset hende i søvn.

Ville jo helst hun sov uden min hånd, men nogle aftener kan jeg bare høre det er no go. Hun har brug for fysisk kontakt til at finde ro :-)

I morgen starter hun i dp efter 3 ugers ferie. Er lidt spændt på hvad det gør ved putningen :-) nu må vi se :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og er igang med genputning. Lille stakkel. Hun et total som ved den sidste tiger. Som om hun er sikker på jeg aldrig kommer tilbage. Desuden kan jeg mærke hjørnetand nr 3 presse. Håber den kommer hurtigt igennem.

Men det her putteprojekt har givet mig et andet syn. Kan nemmere læse når hun provokere og tester grænser og hvornår hun har brug for mig.

For en uge siden kunne jeg slet ikk forstå i kunne sige i vidste hvornår jeres børn var klar til i gik ud af værelset. Men nu forstår jeg :)

Desuden blir jeg heller ikke så provokeret af at sidde og trøste som nu. For kan mærke hun har brug for mig og det ikke bare er pjat.

Selvom kampen er længere og sejere end først antaget og jeg frygter denne tiger for hun græder mere og mere om natten. Så er jeg stolt over at være gået igang. Og er stolt hver dag hun falder i søvn i sengen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og er igang med genputning. Lille stakkel. Hun et total som ved den sidste tiger. Som om hun er sikker på jeg aldrig kommer tilbage. Desuden kan jeg mærke hjørnetand nr 3 presse. Håber den kommer hurtigt igennem.

Men det her putteprojekt har givet mig et andet syn. Kan nemmere læse når hun provokere og tester grænser og hvornår hun har brug for mig.

For en uge siden kunne jeg slet ikk forstå i kunne sige i vidste hvornår jeres børn var klar til i gik ud af værelset. Men nu forstår jeg :)

Desuden blir jeg heller ikke så provokeret af at sidde og trøste som nu. For kan mærke hun har brug for mig og det ikke bare er pjat.

Selvom kampen er længere og sejere end først antaget og jeg frygter denne tiger for hun græder mere og mere om natten. Så er jeg stolt over at være gået igang. Og er stolt hver dag hun falder i søvn i sengen :-)

:super :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal være stolt! Så godt, at du er det!

Og virkelig gode fremskridt, at du kan mærke, når hun har brug for dig og hvornår det er "pjat", det er en dejlig evne!

Du kan være SÅ stolt og I skal nok komme igennem tiger, tænder og diverse og en skønne dag kører putningen og nætterne! Måske det tager tid, men hver ting til sin tid - Zoey og hendes udvikling (mentalt og følelsesmæssigt) skal følge med i det, ellers dur det alligevel ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 14 / natten.

Hun var vågen ved midnat hvor Henrik fik hende genputtet. Kl 3 kom hun ind til os. Og var urolig til kl 4. 6:07 vågnede hun. Kunne nok godt have genputtet men vi skulle op 6:20 så det kunne ikk betale sig :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 15 / putningen

1. Dag i dagpleje. Dp havde fødselsdag så har hygget derhenne med kagemand og hygge. Vi vat først hjemme 17:30.

Blev dog færdige og klar til putning 18:45 og hmm hun har endnu ikk sagt noget og var lige inde og tjekke. Hun har drukket 160ml vand og ligger ellers og snorker :-) :-) :-) :-)

Sååå hvad tog putningen i dag ? 0 min??? :-) :-) :-)

Er forberedt på en genputning da hun har haft behov for det de andre "nemme" aftener.

Men bare det hun faldt i søvn helt selv. Det er så stort!!!! FUCK JA!!!!!!!!!

Som kami anbefaler nulstiller jeg så forventer ikke en bedre nat eller nem putning i morgen af den grund. Men det her er bare så vildt og viser så meget det er rigtigt det jeg gør og vi er på vej i den rigtige retning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FANTASTISK, GITTE! :yay :toot I fortjener sgu, at det går den vej :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt!!! Så sejt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega fedt!! Seje Zoey, og mor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 15 / natten

Der blev ingen genputning fra min side. Efter 30min hørte jeg hende græde men hun faldt selv til ro. Kl 23 var Henrik derinde hvor hun stod og viftede med en Tom vandflaske :-P han skiftede hende og hun fik den nye flaske. Så hun har endelig selv fundet ud af at finde flasken i sengen :) :) :)

Kl 5 vågnede jeg og blev helt bekymret for om hun var ok. Men 5:50 begyndte hun at græde. Henrik gik derind og hun havde lige lavet i bleen så måske det var det der vækkede hende. Da han tog hende op på puslebordet begyndte hun at snakke løs. Vi tog hende så ind til os og så tegnefilm 10min inden vi alle stod op, såååå

11 timers søvn kun afbrudt af en flaskeopfyldning kl 23. Mors dygtige pige <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FANTASTISK, GITTE! :yay :toot I fortjener sgu, at det går den vej :glad :loveshower

Ej hvor fedt!!! Så sejt!

:yay :glad :yay

Mega fedt!! Seje Zoey, og mor ;)

Mange tak søde piger :-) og natten var jo den perfekte afslutning på en god putning og endnu mere blod på tanden til det her projekt nok skal lykkes pg vi en dag får lov at få fred om aftenen og sove om natten:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurraaaaa :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Hvor er det dejligt for jer alle tre altså!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii dejligt med en god nat :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Multiquote" :-)

Ja det var så vildt. Var ret vildt at prøve :-) forventer ikke det er sådan fra nu af, men bare fedt at det KAN være sådan. Så er der jo super meget håb :-) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 16 / putning

Pyha i dag har været hektisk pga far arbejde over så jeg stod med maden selv og utålmodig Zoey. Det resulterede i en del sammenbrud fra hendes side så frygtede putningen.

Startede 18:35 efter 5 min blev hun ked så jeg gik ind. Hun ville op så satte mig ved siden af. Hun drak en masse vand 0,5L og 19:05 lagde hun sig til at sove.

Havde ellers forberedt mig på en lang putning for hendes gråd virkede sådan, men hun havde åbenbart bare lige brug for jeg var der :-)

Så dagens putning var en super putning på 30min :) selvom vi forsøger at spise kl 17 er det svært at få hende klar til putning 18:30 for hun leger bare så godt. Men faktum er at der er langt flere succesfulde putninger når hun bliver puttet 18:30-19:00 ikke senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder til det fremad herinde for jer Gitte. Det er da rigtig dejligt! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay hvor er det fedt med fremgangen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 16 / natten

Er i klar ?? :-)

Hun sagde ikke et pip hele aftenen. Kl 3:30 græder hun. Får ny ble og refill på vand. Kl 6:35 ( 15 min efter vækkeuret ringede ) græd hun. Hun var lidt mut over at vågne derinde og kunne ikk helt finde ud af det, men nu hun helt okay igen. Så 2 succesfulde aftner/nætter i streg. Så vildt :-) :-) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan Gitte!!!!! :respekt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver bedre og bedre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER