Unknown

Slettes

247 indlæg i dette emne

Dag 7 fortsat

Jeg holdt fast :) forsøgte med jævne mellemrum at "putte" hende ( ja der er ikke meget at putte i denne varme) 20:20 lykkedes det. Hun havde lige min hånd på maven. Men havde tydeligvis behov for den i dag. Så putningen tog 1 time og 5 min. Hvoraf jeg egentlig kun sad derinde 40min. Håber vi får endnu en god nat. Men tør ikke tro for meget. Sys de tænder arbejder imod mig. Men oh Well hun har nu i 7 dage falder i søvn selv i sengen. DET er fremskridt. Troede næsten hun sov med det samme i dag for hun var helt stille i 15 min inden hun kaldte. Det i sig selv er også fremskridt :) jeg er klar på endnu en dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber ikke du må sidde for længe :kram2

Held og lykke :goodluck

Mange tak :) 40 min sad jeg. Så det kan jeg bestemt ikke klage over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en tanke.

Alle siger de magiske 14 dage når man ændre vaner. Men er der nogle der ved om dette også gælder sensitive børn ??

Min mand tog en snak med mig i går om jeg ikk skal have de 14 dage i hovedet men nok nærmere 4 uger og så blive positivt overrasket istedet for skuffet. Alt tager jo gerne længere tid med Zoey. Hun er feks aldrig blevet passet. Vil ikk holdes af andre. Er lige begyndt at acceptere far selvom mor er der. Og panikker ikk når mor går hvis bare far er der :) det var lige en tanke. Jeg har også mod på 4 uger egentlig og kan godt følge ham at med de 14 dage i tankerne giver jeg måske op hvis det ikk køre inden da. Pga forventningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at der er lidt fremskridt og du fik lidt søvn igår :yay håber at denne nat bliver lige så god!

Jeg synes det lyder rigtig fornuftigt, det Henrik siger. De 14 dage er jo med et gennemsnitligt barn, så du kan sikkert forvente længere tid med Zoey. Og som han siger kan det jo være du så bliver positivt overrasket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay hvor dejligt at i er tilbage på sporet :wee

Jeg ved ikke hvordan det er med sensitive børn, men det lyder fornuftigt det Henrik siger. Hellere blive positivt overrasket i stedet for at mistet modet halvvejs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder da ikke saa vaerst endda :)

Stakkels Zoey med de taender. Jeg har en gel, som hedder Bonjela og en pulver med homoeopati, som hedder Tincture of Matricaria. Min soester koebte det i en UK biks online... Det kan jo vaere, det kan hjaelpe jer.

Jeg har ikke brugt den gel endnu og har ikke laest indholdsfortegnelsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 7 - natten

Lidt en anderledes nat. Hun græd igen kort efter men fandt selv ro. Så græd hun 00:00, 00:30,1:00 og 4:20 Henrik har taget hende i nat. Og fået hende til ro i sengen. Ved faktisk ikk hvad han har gjort. Men hun ligger i sin egen seng :) til midnat fik en vist en ny ble sagde han. Og ellers har han bare givet hende vand.

Men det må da betyde hun er tryg ved sin seng. Tror måske de 3 opvågninger ved midnat er fordi han ikk kom afta med på sutten :)

Hun sover endnu inde ved sig selv. Men vågner nok snart op for hendes værelse ligger op til køkkenet og Henrik skal snart have morgenmad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at der er lidt fremskridt og du fik lidt søvn igår :yay håber at denne nat bliver lige så god!

Jeg synes det lyder rigtig fornuftigt, det Henrik siger. De 14 dage er jo med et gennemsnitligt barn, så du kan sikkert forvente længere tid med Zoey. Og som han siger kan det jo være du så bliver positivt overrasket :)

tror nogle gange jeg skal banke mig i hovedet og indse Zoey ikk er helt som andre børn og jeg skal have tålmodighed :)

:yay hvor dejligt at i er tilbage på sporet :wee

Jeg ved ikke hvordan det er med sensitive børn, men det lyder fornuftigt det Henrik siger. Hellere blive positivt overrasket i stedet for at mistet modet halvvejs :)

Nemlig. hellere bliver overrasket til den gode side. Hvem hader ikke at blive skuffet :)

Lyder da ikke saa vaerst endda :)

Stakkels Zoey med de taender. Jeg har en gel, som hedder Bonjela og en pulver med homøopati, som hedder Tincture of Matricaria. Min soester koebte det i en UK biks online... Det kan jo vaere, det kan hjaelpe jer.

Jeg har ikke brugt den gel endnu og har ikke laest indholdsfortegnelsen.

Hvad er Homøopati ? hehe jeg er total uviden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at hun sov videre i egen seng :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at hun sov videre i egen seng :yay

Ja det er godt nok sjældent vi oplever det. Og meget sjældent far får lov at genputte. Normalt går den lige 1 gang hvis vi er heldig og ellers vil hun have mor. Hurra for fremskridt :) :)

Er mega glad for vi tog kampen :)

Zoey sov til 7:40. Hun fik ren ble og kom ud og vinkede farvel til far. Så ind på sofaen og putte ved mor i 15 min :) skønt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er godt nok sjældent vi oplever det. Og meget sjældent far får lov at genputte. Normalt går den lige 1 gang hvis vi er heldig og ellers vil hun have mor. Hurra for fremskridt :) :)

Er mega glad for vi tog kampen :)

Zoey sov til 7:40. Hun fik ren ble og kom ud og vinkede farvel til far. Så ind på sofaen og putte ved mor i 15 min :) skønt. :)

Skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt hun sov i sin egen seng Gitte :) :yay

De gange vi har haft "soveprojekter", har jeg faktisk ikke tænkt i tidshorisont, men bare taget det dag for dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 8 -

Putningen startede 19:10 og er langt fra enden. Hun tester alle grænser og har stort set skreget siden puttestart. Hun provokere mig så meget at det det til at blive sindsyg over. Kaster alt ud af sengen. Hiver hele sengerand af osv. Hun er så træt så træt og har været det siden puttestart: når dagen har været LORT gider man bestemt ikke bruge aftenen på at høre hende skrige også. Lige nu ville jeg virkelig ønske et normalt barn: og ved godt det er ondt at sige. Men forstår hende ikk. Ved ikk hvad hun vil. Og hvorfor hun bruger hver dag på at teste mig og se om hun kan drive mig Til vanvid. Håber satme det er den sidste tiger der er startet tidligt. For blir det værre end det her er jeg lige til den lukkede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram :kram :kram Du er så sej, at du stadig kæmper!! :respekt Lyder virkelig til at putningen er ekstra hård i aften :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20:40 - halvanden time senere sover hun. Jeg måtte tage over og ligge hende ned med hånden på maven. Hun kunne slet ikk finde ro. Men nu sover hun.

Hun har ferie ( har haft 2 uger og denne med ) sidste uge og denne uge har Henrik ikk ferie. Og han er presset på arbejde så jeg er stort set alene med hende. Det, varmen, tænder, ingen middagslur/korte middagslure giver bare ekstrem pyller Zoey der får mindst et anfald i timen og vil hænge på arm konstant. Det giver træt og opgivende mor.

Tror ikk jeg skriver mere i denne tråd i aften. Har brug for at tænke på andet end Zoey ( håber ikk hun vågner ) i er fantastiske tøser. Mange tak for alt jeres støtte. Håber på jeg kan komme med en god Update i morgen. Sov godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke bidrage med andet end store :kram og masser af :respekt og hep

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også ind imellem ønsket mig et 'normalt' barn. Det skal du ikke slå dig selv i hovedet med!

Jeg håber på en god nat til Jer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 8 - natten

Zoey sov indtil 00:30 - hun vågnede og Henrik gik derind. Han fik hende til ro. Men da han gik begyndte hun at græde igen. Så han tog hende md ind. Jeg gav hende en ren ble og efter lidt vand sov hun igen. Så vågnede hun vist 2 gange mellem 2&4 ( det er lidt uklart når hun er inde ved os for nøjes vågner ikke helt op) og sov til 6:30. Hun satte sig straks op da Henriks vækkeur ringede og var i hopla. Så det hed Disney Junior i sengen :)

Det er positivt der går 3-4 timer fra putning til opvågning. For før gik der på en god nat 2 timer, men oftest kun 1. Og hvis Henrik gik ind blev hun helt hysterisk, nu acceptere hun fuldt ud han kommer ind og natten og kan sågar nogle gange genputte. Det er jo super.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 9 - putning.

I går snakkede vi om at Zoey i dag skulle puttes 18:30 fordi jeg synes hun virker overtræt igen i går, og det var derfor det gik galt. Desuden har vi før haft succes med tidlig putning. Problemet med Zoey er hun kan holde sig igang uden man ser hun er træt. Så man nænner næsten ikke at afbryde hendes god leg her om aftenen, men det skal vi bare.

Når men putningen startede kl 19:00 ( ja vi nåede det ikke lige til 18:30, men ikk så sent som de andre dage ) vi køre putteritual. Hun bliver lagt i sengen med flaske med vand og sut i hånden. Mor siger godnat og går ud og "larmer" egentlig dejligt. For jeg kan lige nå at ordne køkkenet og stuen og skal ikk være stille :-P

Kl 19:07 bliver hun ked. Jeg går ind, lægger hende ned giver hende flasken, mens jeg går ud og kommer afta med på sutten. Går tilbage, giver hende sutten i hånden og nusser hende på maven. 19:10 giver hun mig flasken og tager sutten. 19:11 SOVER HUN!!!!!!!!

Er det ikke vildt ??? Er helt oppe og kære og total spændt på natten. Havde forberedt ørepropper, vand, opladet mobil og det hele. Og så er hun væk på no time :)

Og hvad skal jeg nu lave. Det er godt nok længe siden jeg har siddet på sofan om aftenen. Plejer at gå direkte fra lang putning til min egen seng.

Jeg tænker helt sikkert det var super at putte lidt tidligere. Og så har hun nok lige brug for min hånd nu, men det skal hun da også have lov til. For 10 dage siden sov hun kun i mine arme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay hvor er det fedt. Jeg håber natten kommer til at gå godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaah Gitte :yay

Det er bare den fedeste følelse :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig skulle den dog kun vare 3 kvarter. Kl 20. Grææææd hun og far kunne intet gøre. Hørte hun kastede op så skyndte mig ind. Han greb det heldigvis så ingen rengøring. Men nøj hun søger mig. Hun ligger i sengen med lukkede øjne og løfter så hovedet og kigger på mig. Tænker hun vågnede af et grimt mareridt. Hvis hun ikk lader mig forlade værelset tager jeg hende ind i vores seng. Det er trods alt bedre end tage hende op i mine arme. Ser det heller ikk som en tabt kamp, for hun er jo faldet i søvn i egen seng til aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 9 - natten

Det tog mig 30 min før jeg fik lov at forlade værelset efter hendes mareridt. Så jeg var ude 20:30

Kl 23:30 kom Henrik ind med hende med dommen om sengen var gennemblødt :-P indtil kl 2 var hun vågen ca 3 gange og drak halvanden flaske vand ( vi har det meeeega varmt i lejligheden ) tror nok hun har været vågen et kort øjeblik ved 3:30 tiden.

5:55 sad hun op og snakkede. Jeg lagde hende. Tilbød vand og hun fik sutten. Det virkede åbenbart for hun er først ved at vågne nu :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh ha nogle nætter. Synes det er sejt du tager kampen op. Jeg hjælper stadig Silke Elia i søvn. Nogle dage kan jeg være heldig af nå det rigtige tidspunkt og det så bare tager 5 min og i går tog der fx en time. Og alligevel med utallige opvågninger, amninger/tørst og stå tidligt op. Og så sover hun bare så urolig.

Jeg glæder mig faktisk til det bliver vinter hvor der er MØRKT og KØLIGT!

Håber det snarligt lykkedes at få lært Zoey at falde i søvn selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER