Unknown

Slettes

247 indlæg i dette emne

Dag 6 -

Startede 19:07 -taktik gå ud når hun legede men komme ind og sidde hvis hun blev dybt ulykkelig. Hun legede 10 min og blev derefter ulykkelig. Kunne slet ikk få ro på hende så satte mig ved siden af sengen. Så har hun grædt 15 min. Leget igen. Jeg gik ud igen. 2 min efter var hun dybt ulykkelig igen. Så jeg måtte sætte mig ved hende. Og nu leger hun igen :-/

Sys godt nok det begynder at blive svært :-/ kan slet ikk se hvad jeg skal gøre for at der kommer mere fremskridt. Jo hun falder i søvn i sengen. Og vil også sige nætterne er blevet bedre.

Men gider ikk det tager flere timer at putte. Og vil ikk lade hende græde sig selv i søvn. I og med hun er sensitiv tror jeg det gør mere skade end gavn. Ak. Og barnet er jo så træt så træt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror helt sikkert det handler om tryghed. Kan du ikke bruge et suttehoved med mindre hul i, så hun over den samme tid får mindre vand ind? :chin:

Dejligt, at hun begynder med længere stræk - det går den rigtige vej! :kiss

Det er nyfødt jeg bruger. Tør slet ikk tænke på hvor meget hun ville drikke med alm suttehovede. :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist allerede nyfoedt suttehovede... maerkleigt med saa ekstremt meget vand. Hvor meget drikke hun om dagen?

Men heja for laengere straek! :yay

Korrekt :) jamen sys hun drikker meget alm om dagen. Fint til måltider og af drikkedunk imellem måltiderne. Hun spiser meget frugt med meget væske i. Men hun er jo også meget aktiv så fair nok hun er tørstig. Men så tørstig kan man da ikk blive af at rode rundt om natten :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1:30 tog det i dag ( håber jeg... Jeg har end i ikke forladt værelset) men bruger lige denne tråd til at råbe RØV!!!!! Ville ønske jeg var sikker på mit barn ikke havde ondt og derfor kunne være helt sikker på jeg har gang i det rette. Men når hun står og gnaver i sengen, grædende peger på afta med hver 10. Minut. Og konstant har en hånd inde i munden. Hun får panodil til at sove på. Hun får et eller andet gel på sutten før sengetid ( skulle virke i 6 timer ) og afta med under putningen. Jeg kan jo ikk gøre mere men hun har jo tydeligvis ondt :( :( :(

Jeg ved godt det ikke skader at hun lære at falde i søvn i egen seng. Men skal det tage flere timer med masser af vand og alt for meget afta med indtil hun har alle sine tænder ??? RØV!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og off topic men fik i dag brev fra sygehuset som bekræftede at Zoey havde blærebetændelse for 3 uger siden. Jeg havde mistanken og fik den bekræftet da jeg testede hende. Sygehuset mente dog ikke det var slemt nok til behandling. Så efter 6 timet på sygehus kom vi hjem uden noget. Jeg ringede så senere og fakede feber for at få noget penicilin. Så hun blev kureret. Men for fanden. Hvorfor tror de aldrig på min datter har ondt så hun kan hjælpes. Føler jeg VED hun har ondt, men det blir skubbet hen af sygeplejesker og læger. Både blærebetændelse og hendes tænder. Ved godt tænder er noget alle får. Men hun har jo MEGET ondt. Det kan jeg jo se og mærke på hende. Øv øv øv !!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvad du skal stille op med smerterne, andet end med kolde sutter og en kold bidering :)

Men det med vandet, har du overvejet at give lidt yougurt inden sengetid? Det har virket ved Maliva, da hun havde ømme gummer og konstant ville drikke eller ammes.

Så var jeg også sikker på hun kom mæt i seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og off topic men fik i dag brev fra sygehuset som bekræftede at Zoey havde blærebetændelse for 3 uger siden. Jeg havde mistanken og fik den bekræftet da jeg testede hende. Sygehuset mente dog ikke det var slemt nok til behandling. Så efter 6 timet på sygehus kom vi hjem uden noget. Jeg ringede så senere og fakede feber for at få noget penicilin. Så hun blev kureret. Men for fanden. Hvorfor tror de aldrig på min datter har ondt så hun kan hjælpes. Føler jeg VED hun har ondt, men det blir skubbet hen af sygeplejesker og læger. Både blærebetændelse og hendes tænder. Ved godt tænder er noget alle får. Men hun har jo MEGET ondt. Det kan jeg jo se og mærke på hende. Øv øv øv !!!!

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså, søde Gitte. Hvor ville jeg ønske jeg kunne hjælpe dig og lille Zoey :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvad du skal stille op med smerterne, andet end med kolde sutter og en kold bidering :)

Men det med vandet, har du overvejet at give lidt yougurt inden sengetid? Det har virket ved Maliva, da hun havde ømme gummer og konstant ville drikke eller ammes.

Så var jeg også sikker på hun kom mæt i seng :)

Arh ja det var det jeg skulle i babysam flere sutter ( har kun 2 ) og bidering. Det må jeg lige huske. Hun får yoghurt og en banan fra køleskab før putning :) og mange tak for kram og råd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså, søde Gitte. Hvor ville jeg ønske jeg kunne hjælpe dig og lille Zoey :kiss

Det gør du skam bare ved at skrive :) mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dag 6 - natten

Og lige som man råber røv sker der noget godt. Zoey vågnede 15 min efter jeg var gået pg græd:( Henrik gik ind og fik hun til ro. Kl 22 gik jeg i seng. Vågner ved hun græder kl 4:30!!!!! Inde ved sig selv!!!!! Pigebarnet har sovet fra 20:30-4:30!!!!!! Håber virkelig det er pga fremskridt i putning og ikke bare et tilfælde. Nå men den stopper ikk her. Henrik kommer med hende og konstatere hun bestemt trænger til at blive skiftet. For det løber ned af ham :-P så hun er ikk engang vågnet selvom hun er tisset igennem. Ret vildt. Hun vil gerne dagen starter 4:30, men får hende til at sove kl 5. Og nu er kl 8:34 og jeg ligger stille og roligt og vågner med sovende Zoey ved den ene side og sovende Henrik ved den anden. Er det ikk fantastisk. Så hun har sovet 12 timer med 1(2) opvågninger. Hvor fedt er det lige. Håber det er fordi vi er på rette spor :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl er nu 9 og hun er lige vågnet i stort smil <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurraaaaaaa! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiiiii :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det går fremad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅDAN!!! :yay Det er sgu da fantastisk :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :yay hæng i! Der kommer jo resultater!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wup wup :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt Gitte!!! :yay du er bare sej! Bare bliv ved, det bliver bedre og bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! Skønt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurraaaaaaa! :glad

Jubiiiiii :loveshower :loveshower :loveshower

Dejligt det går fremad :yay

SÅDAN!!! :yay Det er sgu da fantastisk :super

:yay :yay hæng i! Der kommer jo resultater!

Wup wup :yay

Hvor er det fedt Gitte!!! :yay du er bare sej! Bare bliv ved, det bliver bedre og bedre :kram2

Yay! Skønt..

Mange tak piger. Ja man skal åbenbart råbe røv og så får man lidt resultat. fik ihvertfald fornyet energi af alt den søvn jeg har fået. Hun var liiiidt svær at putte til middagslur. men sover nu ( vil ikke ind i den overtræthedscirkel)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare om at vaere vedholdende - jeg vil nemlig heller ikke ind i overtraet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 7

Putningen startede kl 19:15. Jeg gik og puslede i stuen og Zoey var stille indtil 19:30 hvor den tomme flaske blev kastet på gulvet og hun kaldte. Jeg fyldte vand og gik igen. Ca 19:40 ville hun dog have mig og græd ulykkeligt når jeg gik. Så nu sidder jeg ved siden af ulykkelig Zoey der har mega ondt i hjørnetand nr 2 ( som er lige under overfladen) hun græder og bider i sin finger. Desuden spytter hun. Altså skubber nærmest spyttet frem mellem læberne. Lille stakkel. Men det gør jo ikk mindre ondt ved jeg tager hende op. Så holder fast og sidder ved siden af så længe hun har brug for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber ikke du må sidde for længe :kram2

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER