Unknown

Slettes

247 indlæg i dette emne

Lyder til det fremad herinde for jer Gitte. Det er da rigtig dejligt! :super

Det er sååå skønt :)

:yay hvor er det fedt med fremgangen :glad

:yay

Sådan Gitte!!!!! :respekt :yay

:) Hvordan går det med jeres putning ?

Hvor er det fedt :yay

Det bliver bedre og bedre :glad

Det er bare så fedt :) og kan mærke jeg har fået meget større selvtillid med putning. er slet ikke i tvivl som jeg var for 14 dage siden. nu tænker jeg ikke over "planen" for aftenens putning.

Kunne ikke have gjort det uden jer tøser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fedt og godt! Jubii ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så fedt :) og kan mærke jeg har fået meget større selvtillid med putning. er slet ikke i tvivl som jeg var for 14 dage siden. nu tænker jeg ikke over "planen" for aftenens putning.

Kunne ikke have gjort det uden jer tøser :)

Og lige præcis den ro din nye selvtillid giver, kan hun mærke med det samme! Win win :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh fantastisk update :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre!! :yay :)

Så fedt og godt! Jubii ❤

Og lige præcis den ro din nye selvtillid giver, kan hun mærke med det samme! Win win :)

Åh fantastisk update :yay

:yay :yay :yay :yay

Er godt nok svært at nulstille til i aften, men det SKAL jeg:-) Nu ved jeg da det KAN lykkes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 17 / putning

Startede 18:35. Efter 10 min havde hun brig for mig. Indtil kl 19 gik det som i går. Jeg skulle blive men ikke meget voldsom gråd - indtil - hun ser far inde på sofaen. Hun panikker, forsøger at få hånden igennem revnen ved døren, skriger op og blir dybt ulykkelig. Jeg kalder og siger han skal komme og sige godnat og så gå. Det koster os lige 20 min han havde siddet der. Hun var så ked og ville bare op og lege med far :-(

Men nu 19:20 sover hun med hjælp fra min hånd. Så 3 kvarter og knap 150ml vand. Egentlig ret fint.

Men

Blir nogle gange sur på mig selv fordi jeg inderst inde ikk tror på hun er sensitiv og derfor forventer hun kan håndtere mere end hun kan. Hun kunne ikk håndtere far var der uden han måtte tage hende op. Det burde jeg have forudset. Øv altså. Far er yndlingspersonen for tiden og jeg nyder det. Men så burde jeg også have forudset han skal være ude af syne når man skal sove. Han er jo det bedste legetøj der findes :-)

Nå men 3 kvarter og ikk ret meget vand er stadigvæk en super putning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 17 / natten

Ikk så neget at skrive. 2:30 græd hun. Henrik gik ind men han nåede ikk tilbage til vores soveværelse før hun græd igen. Så han tog hende ind. Her lagde hun hun sig straks til at sove og vi vækkede hende 6:30 :-)

Endnu en dejlig nat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 18 / putning

Bliver ved at opdatere lidt endnu. Både til andre der overvejer at tage kampen op, men også til mig selv :-)

Startede 18:35 hun kaldte ret hurtigt og stod med dynen og ville op. Jeg sagde hende og tilbød vand mens jeg nussede hendes mave. Så slubrede hun hele flaske og rejste sig op og brokkede sig. Lagde hende et par gange og kl 19:00 med lidt hjælp fra min hånd sov hun :)

Utrolig som det går den rigtige retning i ryk. Sys det var mange aftener hvor det tog ca halvanden time. Nu taget det ca 30min. Spændende om det bare er godnat om 14 dage. Nu må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag18 / natten

23:30 græd hun ( gad vide hvorfor hun altid vågner der ) Henrik kunne ikke få ro på hende så tog hende ind. Hun bællede 1 hel flaske vand og kartede så rundt. Igen kunne hun slet ikke finde ro. Og sov 5 min for at græde igen. Intet hjalp :-S efter 2 hele flasker vand og kl er 1:30 ( og mor her bandede godt og grundigt ) siger Henrik afta med. Jeg putter det på hendes sut og vupti sover hun. ARGH hvorfor gjorde jeg ikke det til at starte med. Og nu jeg skriver dette passer 23:30 jo egentlig med hendes Pandodil stopper med at virke der.

Nå men hjørnetand nr 3 er også på bristepunktet. Der er nu kommet en lille blæne ved den. Så håber godt nok snart den kommer. På 4 uger har hun fået (næsten ) 3 hjørnetænder. Nøj hun er plaget den lille stakkel :(

Hov back to topic. Hun sov så til 5:30 hvor hun havde tisset igennem. Så bleskift og lige sove en time mere.

Tror faktisk hun sov igennem hvis det ikke var for tiger og tænder :) der er lys :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 19 / putning

Pyha den 3 hjørnetand og varmen er en dum combi. Startede 18:37 - hun blev ret hurtigt rigtig ked af det og stod virkelig ulykkelig med snot og det hele, hun ville ikke have sut eller vand og skubbere mig væk hvis jeg rørte hende. Sad ved siden af og duppede hende med en kølig klud. Det hjalp lidt, men slet ikke nok. Hun tog hanken af sutten i munden, bed sammen og hev den ud igen. Den tand er så dum :( det tog 1 time og hun er lige faldet i søvn. Så nu ligger hun og hulker i søvne. Lille mus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 19 / natten

23:30 vågnede hun ( Surprice ) men var helt ulykkelig. Henrik kom ind med hende og hun ville slet ikke være ved mig. Kravlede rundt i sengen og græd. Nøjagtig som da hun havde møb. Hun sover fint i bv så mistænker ikk det, men tror simpelthen tanden er rigtig ond ved hende. Hun kastede sig rundt og sov ikke rigtig før 1:30. Hun lå ikke ved siden af mig som hun plejer ( en puf ved siden af sengen ) men imellem os og vi ville ikke flytte hende. Så ikk meget søvn til os. 6:30 var hun frisk.

Forstår ikke hvorfor tænderne gør mere ondt på hende om natten end dagen :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 20 / putning

Startede 18:30 hun startede straks med at græde rigtig ulykkelig gråd som dag 1. Satte mig ved siden af og forsøgte at trøste. Efter 10min var hun så ked at hun kastede op. Fik grebet det med en stofble så vi slap for videre postyr. Trøstede og tilbød vand. 18:45 virkede gråden til at lette lidt. Prøvede at ligge hende og tilbød vand og sut med afta med. Hun drak vand af nogle omgange og 18:55 sov hun

Ved ikke hvad jeg skal analysere den tiltagende gråd som. Men ja tiger og tænder kan jo godt være de skyldige. Havde selvfølgelig håbet på det hele bare kørte nu, men kan se på nætterne at hun sover bedre når hun falder i søvn i sengen selv. Indtil videre er vores satsning at hun sover godt til jul hehe.

Det var jo december hele det her søvnhalløj startede ( sjovt nok i forbindelse med 1. Tand ) så julen var ekstrem hård. Derfor vi går og håber på søvnen er forbedret i år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 21

Vi var hjemme ved et vennepar og grille. Så kørte Zoeys putterutine ved dem så hun hurtigt kunne komme indsneg herhjemme. Hun blev vasket fik nattøj på og spiste banan i bilen på vej hjem. Vi var hjemme 19:30 hun var ked under putningen men efter 30 min sov hun.

Vi var spændte på om hun vågnede senere for så var det jo sikkert det var tænderne der drillet og hun normalt vågner 23:30 fordi Pandodil stopper med at virke der. Og ganske rigtig for i nat var kl 1 da hun vågnede. Det bliver jo helt nemt når hun har fået alle sine tænder. Kl 1 sov hun videre ved os og græd kun et par gange hvor hun selv tog vand og sov videre, kl 7 vågnede hun og var udhvilet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 22

Nøj den sidste tiger driller. Kan mærke der sker en masse i hendes hovede. I dag blev hun puttet 18:30 efter 15 min kaldte hun. Jeg lagde hende og hun virkede til at falde i søvn. Rejste mig så for at fylde vandflasken og hun blev ked. Satte mig så ind til hende. Hun lå ned og kiggede. Så begyndte hun at få i bro og tromme på maven mens øjnene stort set var lukket. Så lå hun igen bare og kiggede. Imens drak hun 600ml. Det var som om hun lige skulle fordøje en masse i hendes hovede hun lige skulle fordøje med mor ved siden af. Hvilket er helt ok med mig. 19:30 sov hun

Tror det næste lange tid bliver som den sidste uges tid. Og stoppet derfor med daglige opdateringer her :)

Jeg vil stadigvæk opdatere i ny og næ hvis der kommer nogle afvigelser. Er rigtig glad for jeg tog kampen op og tror på vi en dag kan ligge hende og hun så sover igennem. Denne dag er ikke i dag eller i morgen, men den kommer :)

1. Gevinst er vi har fået aftenerne tilbage, før vågnede hun efter 30 min og jeg endte med at ligge med hende i soveværelset. Nu kan jeg ligge på sofaen og slappe af. Sååå skønt.

Håber jeg har inspireret andre til at tage kampen op, for den er bestemt værd at kæmpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, at du er ved godt mod og at det ikke er fordi Zoey reelt set ikke KAN finde ud af at sove, men at det højst sandsynligt er de l***te tænder!

Jeg glæder mig til den opdatering, hvor du ka lægge hende og gå ind i stuen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 22

Nøj den sidste tiger driller. Kan mærke der sker en masse i hendes hovede. I dag blev hun puttet 18:30 efter 15 min kaldte hun. Jeg lagde hende og hun virkede til at falde i søvn. Rejste mig så for at fylde vandflasken og hun blev ked. Satte mig så ind til hende. Hun lå ned og kiggede. Så begyndte hun at få i bro og tromme på maven mens øjnene stort set var lukket. Så lå hun igen bare og kiggede. Imens drak hun 600ml. Det var som om hun lige skulle fordøje en masse i hendes hovede hun lige skulle fordøje med mor ved siden af. Hvilket er helt ok med mig. 19:30 sov hun

Tror det næste lange tid bliver som den sidste uges tid. Og stoppet derfor med daglige opdateringer her :)

Jeg vil stadigvæk opdatere i ny og næ hvis der kommer nogle afvigelser. Er rigtig glad for jeg tog kampen op og tror på vi en dag kan ligge hende og hun så sover igennem. Denne dag er ikke i dag eller i morgen, men den kommer :)

1. Gevinst er vi har fået aftenerne tilbage, før vågnede hun efter 30 min og jeg endte med at ligge med hende i soveværelset. Nu kan jeg ligge på sofaen og slappe af. Sååå skønt.

Håber jeg har inspireret andre til at tage kampen op, for den er bestemt værd at kæmpe :)

Det er HELT sikkert værd at kæmpe for. Selvom det er hårdt i mens det står på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op - er glad for at høre du har fået noget aftentid tilbage! Det lyder som om det var tiltrængt. Jeg er sikker på at Zoey også sover bedre, når hun sover :)

Pøj pøj fremover

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at læse at kampen har givet gevinst og du har fået afterne tilbage. Jeg håber den positive udvikling fortsætter og hun med tiden vil sove længere stræk. Jeg har selv forhåbninger om, at det bliver bedre, når vi når efteråret/køligere måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne SaraLK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne SaraLK

nu har jeg læst de fleste sider..... Jeg ved ikke helt, hvilken metode jeg skal starte ud med, da hun jo nu, bliver dybt ulykkelig, hvis jeg går ud af rummet..,, den må jeg lige tygge på til i morgen, hvor det er min tur til at putte igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER