Posted July 15, 2013 Jeg har August hjemme i den her uge. Jeg høre at ham er på wc for at tisse og han hverken ruller ud eller slukker vandet. Jeg går på badeværelset og kan se vasken er oversvømmet ligesom noget af gulvet. Han kigger på mig og siger straks Øhhh inden du bliver sur vil jeg gerne invitere dig med i skoven. Jeg kigger lidt forundret på ham. Ja siger ham gulvet og bademåtten er engen og tæppet toilettet er et hul og vasken med vandet er en sø. Øh ok og hvad mere spørger jeg ham om Jo altså jeg skulle tisse og det gjorde jeg i hullet ; WC) og man kan jo ikke trække ud i et hul vel. Vandet i håndvasken er jo en sø og jeg ville ikke vaske fingre i det beskidte vand. Så derfor tog jeg bare sprittet. Vandet på gulvet er jo bare søen som spreder sig udover engen. Fantasi det har drengen dælme Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2013 :lol det er utroligt hvad de kan finde på af historier de børn :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2013 Haha, hans fantasi fejler da ingenting :lolhit Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2013 Ha ha, han lyder bare skoen, selvom du fik lidt ekstra at se til :lolhit Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2013 Haha, hvor er han herlig! :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2013 Sikke dog en herlig gut :D :lolhit Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2013 Logik! At du ikke med det samme kunne se det ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2013 Han er så sej :D Det havde næsten været hurtigere bare at gøre det, end af finde på alt det :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2013 Sikke en fantasi :) men det giver jo mening :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 23, 2013 Ha ha ha :) Jeg elsker børns umiddelbare og besynderlige fantasi :) Share this post Link to post Share on other sites