PP74

Sættes igang i dag....41+5

17 indlæg i dette emne

Pyh.....nu er det slet ikke spor sjovt længere.... Om en halv time skal jeg ringe til Skejby, hvor jeg så får tid til igangsættelse senere i dag... Har sovet af h...til og er faktisk lidt sur på min krop!!!! Hvorfor sætter den ikke bare igang af sig selv, som den har gjort de to andre gange??!?

I lørdags var vi på Skejby HELE dagen, de kunne ikke beslutte sig for om jeg skulle sættes igang med det samme eller ej, vi måtte lave indtil flere "mentale omsadlinger" i løbet af dagen. Ret opslidende!

Livmoderhalsen var "slettes" men jeg havde stortset ikke åbnet mig.... Så var de bekymret for hende og ville sætte mig igang, men ny ctg viste at hun var presset og igangsættelse kunne stresse hende yderligere. Nogle timer senere fik vi nye meddelelser... Ctg fint og hun skulle ikke tvinges ud. Nu skulle jeg bare få veer af mig selv.... Så vi tog hjem og fik sovet...

Var derude igen igår, til ctg.

Lilleprutten havde det godt, så heller ingen igangsættelse. Dejligt at hun har det godt, men dybt frustrerende med de udeblivende veer!

Igangsættelse har hele tiden været min frygt....så trænger til gode fortællinger herom! Og gode råd!

Anyone!??? Jeg aner ikke hvad jeg skal forvente! Får jeg hende at se i dag? Pyh....det er mandag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen gode råd, bare rigtig meget held og lykke herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke med igangsætningen.. - jeg håber din krop reagerer godt på det og selv tager over..

- det eneste råd jeg kan komme med, er nok at prøve at slappe af i det, så du ikke fysisk eller mentalt stritter imod. - jeg kan virkelig godt forstå, du synes det er træls..

Det skal bare klares og lige om lidt er hun hos dig..

Masser tanker og kram her fra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du er godt i gang med at føde og det går rigtig godt :goodluck Hvis du stadig har brug for en god historie kan du evt læse min fødselsberetning her:

Jeg var 4. gangs fødende og blev sat i gang på skejby for 11 mdr siden og jeg syns det var en rigtig god oplevelse og en fantastisk fødsel jeg fik.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du får en rigtig god fødsel :bd :loveshower :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtigt meget held og lykke - glæder mig til at høre mere om hvordan det er gået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber rigtig meget for dig at der snart sker noget (hvis der ikke allerede er sket noget) og held og lykke med fødslen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber alt er gået/gik godt og glæder mig til at høre mere :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen gode råd, bare rigtig meget held og lykke herfra :)
Rigtig meget held og lykke med igangsætningen.. - jeg håber din krop reagerer godt på det og selv tager over..

- det eneste råd jeg kan komme med, er nok at prøve at slappe af i det, så du ikke fysisk eller mentalt stritter imod. - jeg kan virkelig godt forstå, du synes det er træls..

Det skal bare klares og lige om lidt er hun hos dig..

Masser tanker og kram her fra.

Håber du er godt i gang med at føde og det går rigtig godt :goodluck Hvis du stadig har brug for en god historie kan du evt læse min fødselsberetning her:

Jeg var 4. gangs fødende og blev sat i gang på skejby for 11 mdr siden og jeg syns det var en rigtig god oplevelse og en fantastisk fødsel jeg fik.

:balloons

Håber du får en rigtig god fødsel :bd :loveshower :yay :glad
Rigtigt meget held og lykke - glæder mig til at høre mere om hvordan det er gået.
håber rigtig meget for dig at der snart sker noget (hvis der ikke allerede er sket noget) og held og lykke med fødslen :loveshower
Håber alt er gået/gik godt og glæder mig til at høre mere :) :)

Tusind tak for jeres svar og pøjpøj'er :) jeg var SÅ meget i panik!

Men nu er hun ude og alt er lykke og idyl <3

Det var en meget, i mine øjne, hård omgang! Veerne bed hårdere end nogensinde før, og da vi komme til presseperioden døde de næsten ud...så hun kom ud på en god del viljestyrke, stædighed og ægte girlpower ;) betaler prisen i disse dage...blodskudte øjne og kan knapt gå! Men hun er naturligvis det hele værd <3 <3 jeg er ør af lykke!!!!! :)

Hun har ikke fået et navn endnu, det er svært synes jeg/vi.... Så indtil videre er hun prinsessen ;)

Vægt og længde: 3480g og 50 cm

Amning er hun super god til, så indtil videre kører det bare. Hendes to ældre søskende på 11 og 13 er også smaskforelskede i hende. Og faderen er helt forblændet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med hende :)

Håber du snart er ovenpå igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov! Glemte sted, dato og tid ;) ammehjerne! ;)

Skejby, d.16/7 kl 00:16. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke med jeres prinsesse! Hvor er du sej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lillesøster :loveshower Dejligt at hun endelig fandt vej ud til jer

Jeg syns også veerne var vildere og mere smertefulde 3. og 4. gang. Håber snart du er ovenpå igen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med "Prinsessen" :) Må man se billede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med vidunderet :)

- lyder som en hård omgang, men hvor er du sej :)

Og skønt at i har det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! Dejligt det gik godt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige hjemkommet fra ferie, skynder mig herind og tjekker.... og hvad skuer mit øje... iiiihhhh, endelig har hun fundet vejen ud :)

Så lykkedes det alligevel for os begge at gennemleve en skrækkelig angstpræget graviditet, og ende ud med en smuk lille prinsesse :wub :wub

Stort tillykke... og jeg skamroser gerne et par babybilleder :7himmel Sender dig pb når vi lige har fået pakket ud og her er lidt overskud herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER