Misse23

Reaktioner efter ppille stop.

6 indlæg i dette emne

Hej søde damer :-)

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke reaktioner i har oplevet efter p pille stop? :-)

Jeg selv oplever daglig migræne, luft i maven, smerter/jag/stød i underlivet.. jeg forbinder hvertfald de ting med p pille stoppet..

Vh misse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha har lige været den første mdr igennem efter p-pille stop.- Hvilken omvæltning. (Så super emne )

Der er ingen tvivl om at hormonerne virkelig har styret mig de sidste 2 uger ( op til mens) har været meget grådlabil- og syntes verden har været noget imod mig uden nogen forklarlig grund.

Sad for et par dage siden og tårnene trillede ned af kinderne. Min mand spørger meget overrasket, hvad jeg er så ked af. Jeg hulker der ved jeg slet ikke. Måske var det en kombination af at jeg havde fået mens = ingen graviditet og alle hormonerne.

Har haft stikken / smerter i underlivet, føltes næsten som mens smerter.

Den først mens har været meget mild. 3 dage men blødning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med verden er imod en, sådan har jeg faktisk også...

Var på besøg hos min mor i weekenden og hun sagde noget til mig, og blev først mega sur og derefter stor tudede jeg, og ellers har mit temperment været voldsomt... synes faktisk det er meget skræmmende, hvad de piller har gjort...

Men glæder mig til at følge dig også, når du også lige har smidt pillerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var selv meget påvirket, da jeg droppede mine piller. Min krop var MEGET hormonpåvirket. Jeg havde meget ondt i maven og underliv hele den første cyklus, blev oppustet, fik halsbrand, ømme bryster, havde 4-5 dage, hvor jeg var MEGET moody og trist/nærtagende, og der var vist også noget stærk hovedpine. Jeg var til sidst næsten sikker på, at jeg var gravid, men der kom ikke to streger ud af det :blush Næste cyklus var lidt mindre voldsom og herefter har min krop vist fundet sig selv, selvom jeg stadigvæk tit har niv og jag i underlivet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha hvor jeg husker det - jeg var i det dårligste og mest triste humør... Og havde hverdag lyst til at tage den lille hvide pille igen og droppe alt om børn... Heldigvis er det ikke så slemt længere...

Smerter havde jeg også noget af, men det er meget normalt når jeg har menustration.... Men puha, det med humøret var godt nok en prøvelse for mig selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormoner der kører rundt i kroppen ( især den første måned efter p pille stop) , mens lignende smerter, ømme bryster, kvalme, svimmel , hovedpine - havde det rigtig slemt den første måned. De sidste par cyklusser har dog været bedre, og føles som om min krop er ved at finde sig selv igen. Kan dog stadig blive lidt hormonel nogen gange og blive irriteret/ked af det over de mindste ting... og får stadig nogen små jag i underlivet - men hvis bare der kommer en baby ud af det en dag kan jeg sagtens leve med alle tingene :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER