Krebsen

Hvilke symptomer har i?

16 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg er 4+4 i dag og har flg symptomer:

Øget tissetrang (bliver det mon ved?)

Spændte bryster

Første symptom kom først 4+1 - inden da kunne jeg slet ikke mærke noget :)

Hvad har i oplevet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej hej. Jeg er også tissetrængende. Men det er ikke så slemt mere, som for bare en uge siden. Der var jeg oppe mindst 2 gange om natten. Nu kan jeg efterhånden sove 6 timer uden at skulle op og tisse, så her er det blevet bedre :)

Jeg har også frygteligt spændte bryster, er gået fint fra c til e skål.

Jeg er konstant tørstig og sulten, men uden rigtig at kunne spise noget..

Trætheden er heller ikke så slem længere. Men men, kvalmen er ved at gøre sit indtog :( Håber ikke det udvikler sig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her står den på spændte bryster som det primære - og konstant lækkersulten.. Ikke den bedste start ;)

Jeg har dog (7-9-13) ingen kvalme, hvilket jeg ellers døjede en del med i første graviditet.

Jeg bliver også allerede meget oppustet om aftenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde øget tissetrang i uge 4 og 5, ellers en pokkers masse kvalme og ømme bryster. Jeg har også oplevet en hel uge uden symptomer, men da savnede jeg næsten kvalmen :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har meget følsomme :hophop og et meget oppustet og mest om aftenen. Måske en anelse mere træt end normalt og har lyst til fisk :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har rigtig meget kvalme samt opkast :( Ellers er jeg enormt træt hele tiden :prik Brystvorterne var meget ømme i starten, nu er det mere brysterne der spænder, men det er ikke hele tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i dag 8+2: kvalmen kom i uge 5 og har kørt på for fuldt drøn siden da. Glæder mig meget til om en måneds tid når den forhåbentlig forsvinder igen (jo, den gør! :) ). Ellers synes jeg mine bukser strammer om eftermiddagen og aftenen. Har tabt de 3 kilo jeg tog på i starten, men det må have omrokeret sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.. SPØRGSMÅL!!

Jeg har kun haft lidt kvalme og det er et par uger siden og ikke slemt.. MEN!! Her de sidste ca 5 dage har jeg haft det virkelig skidt! Vil høre, om der er andre der har haft noget lignende. Er i tvivl om, hvorvidt det er pga graviditet.

Jeg har som udgangspunkt haft det ok, men ca 4-5 gange om dagen, har jeg fået meget voldsomme svedture, så slemt, at jeg har måtte smide alt tøjet og har været driv våd over det hele, incl gennemblødt hår. Så klamt. Samtidig har jeg haft en voldsom kvalme og opkast.. Det vare ca 30 min og så går det væk igen, bortset fra at kvalmen bliver hængende, men ikke slemt.. Det er kun her de sidste dage jeg har haft det skidt på den måde, ellers har jeg virkelig haft det nemt. Jeg går ind i uge 12 imorgen, så synes det er meget mystisk, at få den slags så sent.. Men måske det bare er en underlig form for maveonde? Nogen der har prøvet noget lignende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.. SPØRGSMÅL!!

Jeg har kun haft lidt kvalme og det er et par uger siden og ikke slemt.. MEN!! Her de sidste ca 5 dage har jeg haft det virkelig skidt! Vil høre, om der er andre der har haft noget lignende. Er i tvivl om, hvorvidt det er pga graviditet.

Jeg har som udgangspunkt haft det ok, men ca 4-5 gange om dagen, har jeg fået meget voldsomme svedture, så slemt, at jeg har måtte smide alt tøjet og har været driv våd over det hele, incl gennemblødt hår. Så klamt. Samtidig har jeg haft en voldsom kvalme og opkast.. Det vare ca 30 min og så går det væk igen, bortset fra at kvalmen bliver hængende, men ikke slemt.. Det er kun her de sidste dage jeg har haft det skidt på den måde, ellers har jeg virkelig haft det nemt. Jeg går ind i uge 12 imorgen, så synes det er meget mystisk, at få den slags så sent.. Men måske det bare er en underlig form for maveonde? Nogen der har prøvet noget lignende?

Puh, det lyder ikke rart. Jeg har ikke prøvet noget lignende, men ville nok give lægen et ring. Håber du snart får det bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, det lyder ikke rart. Jeg har ikke prøvet noget lignende, men ville nok give lægen et ring. Håber du snart får det bedre!

I min første graviditet led jeg meget af kvalme og kastede også op et par gange om dagen. Det varede et par måneder. Jeg har aldrig oplevet det så slemt, som du beskriver og vil umiddelbart også gætte på noget maveonde men ingen graviditeter er ens, så jeg ville nok ringe til lægen. God bedring! :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min første graviditet led jeg meget af kvalme og kastede også op et par gange om dagen. Det varede et par måneder. Jeg har aldrig oplevet det så slemt, som du beskriver og vil umiddelbart også gætte på noget maveonde men ingen graviditeter er ens, så jeg ville nok ringe til lægen. God bedring! :stork

Tak piger :)

Udviklede sig til en go gang dårlig mave.. Så det er heldigvis overstået nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har i det nu?:)

Jeg er i 12. uge nu og fik at vide af min læge at hvis jeg ikke havde haft kvalme osv i starten kom det nok ikke, da det for de fleste går væk ved uge 12.

Meeeen jeg synes pludselig nu at jeg får morgenkvalme (kastede op igår), er rigtig meget svimmel og ja øv - håber da ikke det kommer nu og bliver.

Men hvordan har i det og hvor store er maverne blevet ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været mere eller mindre plaget af kvalme lige fra starten. Jeg er ikke helt så træt længere, men jeg sover stadig gerne fra 21-6 :) Kvalmen, tjaaa... Jeg kan holde den i skal med noget mad, så jeg spiser mere eller mindre hele tiden.. Men at jeg ligefrem kan sige at jeg går rundt og har det godt, det er vist løgn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i 14+6 idag og alt kvalme er væk :) men er stadig træt ... Mest midt på dagen :)

Og er begyndt at kunne mærke at det niver lidt i maven forskellige steder ... Mordemodere siger det bare er de bånd der strækker sig , så intet farligt :)

God søndag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes for første gang i dag også jeg kunne mærke det nive nederst i min mave. Ikke en speciel rar følelse, men dejligt at vide det er normalt :)

Jeg glæder mig bare sådan til NF på onsdag så det hele bliver mere virkeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæd dig til NF :) det er sjovt at se , og endelig er det offentligt, og mine forældre blev glade

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER