Hinge

Dele nyheden

6 indlæg i dette emne

Hej piger..

Hvornår fortæller i venner og familie, jeres hemmelighed?

Vi har selv kendt til graviditeten i over 3 uger og jeg har fortalt det til et par veninder, ellers er der ingen der ved det endnu..Vi synes efterhånden snart vi er klar til at glæde de kommende bedsteforældre med nyheden, men vil dælme være ked af at skuffe dem, ved evt sa.. Hvordan forholder i jer? Vi har stadig ca 4 uger til NF, synes det er lang tid, når vi allerede nu har træng til at fortælle det.. Hmm.. Er der nogen med en hyggelig idé til, hvordan man kan viderebringe nyheden på en sød og sjov måde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har talt om at vente så længe som muligt - men regner heller ikke med at det først bliver efter nf. Måske mellem uge 7-10 alt efter om der kommer en lejlighed til det. Har tænkt på at give bedsteforældrene en lille gave af en art - ved ikke helt hvad endnu. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Jeg har også læst flere steder, at abort risikoen er meget lille efter man har set hjerte blink. Vi skal til familie tam tam midt i uge 11 og det plejer at blive lidt vildt, så nyheden skal nok deles inden.

Har også tænkt på købe sut/body eller sådan noget, med et lille kort ved. Min far får nok et "Morfar" krus i fødselsdagsgave d. 26 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en god ide - har læst en masse om små ting man kan købe og finde på, bl.a. Bogen "fortæl farmor", som jeg lige skal have undersøgt nærmere. Ellers en god ide med "verdens bedste..."-krus :)

Ellers har jeg også tænkt hvis vi kunne få et scanningsbillede, og så give dem en stak bryllupsbilleder og lægge det ind i midten af stakken ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde malede på en t-shirt med stofmaling til babyens storesøster. "Jeg skal være storesøster" stod der, og så tog de ellers bare et portræt af familien med telefonen og sendte en mms til alle vennerne. Ret opfindsomt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en body til storesøster, hvor der står hun skal være storesøster :wub Hun havde den på i weekenden, da vi besøgte vores forældre. Det tog lidt tid, men de opdagede det og blev meget glade og overraskede :yay Det var en god måde at lade storesøster klare nyheden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER