tsecret

Tynd mave - bekymret?

6 indlæg i dette emne

Jeg har de sidste to nætter døjet med tynd mave/diarre. Der har intet været om dagen.

Nu kan jeg læse det kan være kroppens måde at gøre klar til fødsel på, men der er jeg jo slet ikke! Bør jeg være bekymret? Andre tegn hvor jeg bør kontakte nogen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke at du skal være bekymret pga. diarre alene. :kram2

Men hvis du samtidig døjer meget med plukveer og/eller en tyngen nedadtil. Så skal du nok være ekstra opmærksom.

Hvis toiletbesøgene fortsætter, kunne det godt være at du lige skulle give lægen et kald. Om ikke andet, så bare for at blive beroliget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med MaBA. :)

Jeg får også nogle gange tynd mave, og det kan der være mange årsager til. Min mave reagerer fx i forhold til varmen, og ganske ulogisk, så får jeg diare hvis jeg har drukket for lidt i løbet af dagen, eller kroppen på anden måde er blevet stresset.

Og så kan det være hormonerne der driller tarmen, baby som trykker på den eller evt. en skjult forstoppelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, jeg har hverken plukveer eller tyngen nedad, så tænker også mest det har været noget andet.

Håber jeg går fri i nat, ellers nævner jeg det nok lige for lægen på onsdag. Tror mest bare jeg er lidt overfølsom overfor mad, jeg fik jo madforgiftning tre gange mens vi var i behandling, så dette er nok bare en meget mild form for det tror jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med de andre og har selv dage, hvor jeg har løs mave, især efter et par dage hvor jeg ikke rigtigt er kommet af med så meget <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med de andre og har selv dage, hvor jeg har løs mave, især efter et par dage hvor jeg ikke rigtigt er kommet af med så meget <_<

Hvis det er noget du døjer med ofte, så kunne det være du skal overveje om du evt, har en skjult forstoppelse, og at du måske skal have noget afførende for at få løsnet op for det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER