ildtiger

Stilhed før....... bebserne kommer

5 indlæg i dette emne

Hvordan går det med jer alle sammen ?????

Her har jeg ca 24 dage til termin :o og glæder mig rigtigt meget til bebse kommer :kuller så jeg kan få stillet min nusse, kysse og putte træng som jeg har glædet mig til og haft siden jeg fandt ud af at bebse blev derinde :wub men nyder min lille puffer samt varmen :D så længe hovedet er i skygge klare jeg den overraskende godt ;) har snart taget 13/14 kg på og håber ikke det bliver meget mere :( er også officelt gået på barsel jubiiiiiiiiii :glad men har det nu endelig godt med at være gravid lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Generelt har jeg det godt. Er på ferie fra jobbet nu, og går på barsel på mandag :yay Jeg er dog rigtig glad for at jeg har holdt fri siden slut juni, for bliver rigtig øm i bækkenet hvis jeg laver for meget. Den siste uge på job overlevede jeg også kun, fordi jeg vidste det snart var slut, havde jeg haft 3 uger mere tror jeg ikke jeg kunne klare det fuld tid - så havde det være noget hjemmearbejde og færre timer...

Baby bokser lystigt rundt i maven, og jeg glæder mig til han kommer ud så vi kan hilse på ham.

Vægten er omkring +6,5 kg, hvilket næsten er ok. Min læge siger max 7 kg, men det tror jeg ikke helt jeg kommer til at holde mig under :sandie

Jeg har masser af halsbrand, og Balancid er min bedste ven mange gange.

Babysam ringede i går og sagde at barnevognen var kommet, så den skal vi hente om et par uger. derudover mangler vi kun at flytte en kommode ud fra soveværelset og samle vuggen, og så er vi stort set klar! Mangler en uro til over puslebordet og et termometer, men det er vidst også det... :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det fint i varmen, men ryggen gør så ondt, at jeg mest ligger ned. 3 uger til termin nu, så jeg tæller ned.

Vi glæder os alle fem til lillebror kommer. Tror jeg har det meste klar. Skal lige have skaffet nogle gigantiske Tema, så jeg er klar til floden, som i DEN grad overraskede mig efter første fødsel.

Mht uro over puslebordet, så kan jeg kun anbefale at vente med det og i stedet have så meget øjenkontakt med baby som muligt den første tid.

Pyha, hvor dagene går langsomt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der 4 uger til termin, og jeg glææææder mig til at møde lille Elliot :loveshower

Jeg har købt alle babyting, men mangler at samle tremmesengen..

Ellers går jeg bare og pakker alt i flyttekasser, da vi jo er ved at renovere hus, og står til at skulle flytte på terminsdatoen - var der nogen der sagde STRESS :rolleyes Krydser fingre for han ikke kommer før tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der 4 uger til termin, og jeg glææææder mig til at møde lille Elliot :loveshower

Jeg har købt alle babyting, men mangler at samle tremmesengen..

Ellers går jeg bare og pakker alt i flyttekasser, da vi jo er ved at renovere hus, og står til at skulle flytte på terminsdatoen - var der nogen der sagde STRESS :rolleyes Krydser fingre for han ikke kommer før tid ;)

Stress den tror jeg på flytte på terminsdatoen puha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER