kejzer

jm 38+3

6 indlæg i dette emne

trunten ligger stadig ikke nede i bækkenet, så skal stadig ligge mig ned hvis vandet går. Hun er vurderet til ca 31-3200 gram. Hun må virkelig gerne komme snart nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan jeg godt forstå.. Hvad så hvis vandet ikke går, men hvis fødslen starter med veer? Hvordan skal du så forholde dig?

Da jeg var 36+5 blev hun vurderet til 3400 - jeg er 37+3 i dag, og vil også snart gerne føde! :bd til os begge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg ikke foretage mig noget. Det er noget med at hvis hun ikke er nede i bækkenet og vandet går, så kan navlesnoren "snyde foran" og give komplikationer, men det er åbenbart også forskelligt fra sygehus til sygehus om man skal ligge ned eller ej. Så lyder hun da dejlig stor kan godt forstå du gerne vil føde nu,.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan var det også med Nick.. Han lagde sig aldrig ned, blev tjekket et par dage før med sammen besked og ringe efter falck... men fødslen startede med veer, vandet gik aldrig... JEg lå derhjemme og ventede på vandet gik, men da det sidst var for smertefuldt tog vi derop og der var jeg jo også 7 cm åben..

Håber for dig du snart føder Men mon ikke hun laver samme sene ankomst som storesøster ;) Vi glæder os hvertfald til at møde hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan var det også med Nick.. Han lagde sig aldrig ned, blev tjekket et par dage før med sammen besked og ringe efter falck... men fødslen startede med veer, vandet gik aldrig... JEg lå derhjemme og ventede på vandet gik, men da det sidst var for smertefuldt tog vi derop og der var jeg jo også 7 cm åben..

Håber for dig du snart føder Men mon ikke hun laver samme sene ankomst som storesøster ;) Vi glæder os hvertfald til at møde hende :)

Jo jeg regner hvert fald ikke med at føde før tid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver så spændende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER