Guest M's mor

Udslæt - men hvilket

5 indlæg i dette emne

Madison har fået noget udslæt og det ligner ikke hendes børneeksem. Men derfor kan det jo selvfølgelig godt være det. D vil jeg ikke afvise.

Men det startede ved ryg/siden, nu er det kommet på maven, på brystet og hals, samt på kinder og hage. Hun virker ikke generet af det.

Det er meget små knopper og er ikke hævet.

Det skal siges hun i går havde 38,8 og i dag 36,4. Men er meget pylret i dag og vil ikke sove. Vi skal til ørelægen om en time med hende.

Nogen af jer der har en ide om hvad det kan være?

post-1293-0-48541700-1373365413_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ligner en smule det Milas har. Hans er på skuldrene og kinderne. Har lavet et indlæg om det, men ingen vidste hvad det kunne være :) Prøv at tjekke mine billeder ud. Det kan være du også synes det ligner?? Edit: så lige at der var kommet nogle svar alligevel på mit indlæg. De siger alle varmeknopper :) Hvad sagde lægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne også ligne det drengene lige har haft..... Feber i én dag, og så udslæt som ikke generer, men som er overalt. Små bitte røde knopper i hobetal..... Lægen sagde det bare var en virus, og ikke noget der krævede behandling. Det gik også væk af sig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se evt. billederne af Charlie HER

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madisons er ikke så slemt som charlies, men hun havde feber mandag. Og hun ligger med halsbetændelse så kan jo sagtens være grundet det at hun har det. Men nu var vi ved øre næse hals lægen så jeg spurgte ikke ind til hvorfor hun havde dem.

Men ser lige tiden an for tænker at der er en sammenhæng mellem feber og halsbetændelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER