Bamse&Kylling

Legetøj til 10+ mdr.

22 indlæg i dette emne

Anabella er ved et køre lidt i ring med sit legetøj herhjemme og mangler noget udfordring/underholdning!

Så ja, hvad er jeres erfaringer til legetøj, der er et hit ved 10 mdr og op ca.. Hun er lidt over 9 mdr nu, men det må jo gerne holde lidt tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anabella er ved et køre lidt i ring med sit legetøj herhjemme og mangler noget udfordring/underholdning!

Så ja, hvad er jeres erfaringer til legetøj, der er et hit ved 10 mdr og op ca.. Hun er lidt over 9 mdr nu, men det må jo gerne holde lidt tid ;)

Altså Mie elsker bolde i alle størrelser, købte en badebold til 10 kr i Kvickly - den er et hit. LEGO duplo begynder også at kunne bruges

Hun elsker biler (det er nok ikke så normalt for en pige, men hun bruger sin store lastbil som gåvogn (tror du har set videoen))

Alt der er nyt og kan udforskes

legemad med velcro er hun så småt ved at kunne få noget ud af.

Play2learn svampehuset med lyde. Little people er i samme genre med små figurer og lyde og ting man kan dimse med og jo ældre de bliver jo mere får de ud af det.

Putkasse har vi ikke rigtig men står som en prioritet hvis jeg finder en billig en.

Store kasser fyldt med legetøj kan hun bruge laaaang tid på at udforske.

Søstrene grene kufferter er også sjove, især hvis jeg putter legetøj ind i og ikke spænder den. Det kan være rigtig svært at få legetøjet ud for hver gang hun slipper låget lukker den igen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-Hmm med udgangspunkt i Mads' yndlingsting p.t...

- Alverdens scootere/motorcykler... selvom Mads ikke kan finde ud af at køre på dem endnu, bruger han oceaner af tid på at sidde og lege med hjulene :D

- Gåvogn

- Stableklodser/stableringe!! Uh de hitter. Især dem med hul i og ISÆR dem fra IKEA. Dem bruger vi også som badelegetøj :D

- Noget med knapper, der siger lyde/spiller musik, når man trykker

- Pegebøger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja er glad for sin danse/syngehund fra Fisher Price :)

Fisher Price bondegård

Dyreklaver

Fisher Price tog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida er helt vild med alle slags bolde.

Stabletårn/ringe - især det fra IKEA

Alt der larmer når hun trykker/putter noget i det.

Hendes gåvogn(Brio dukkevogn)

Dubloklodser - eller rettere sagt hendes dublomænd.. ;)

Bamser

Alt det er muligt at rejse sig op af (især vores bobles elefant)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja bolde!

Og musikpingvinen fra Bellino :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bolde i forskellige afskygninger

Puttekasse - nøj hun kan bruge lang tid på at sidde og få klodserne i de rigtige huller

Gåvogn/stole

Stabletårn

iPad ;)

Play2learn ting hvor man putter bolde i et hul, så den spiller mens bolden triller ned af rampen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i gode!! :yay

Farligt, når jeg skal ind til byen i dag - gad vide, hvad jeg kommer hjem med :D

Og vores bobles elefant er kommet med posten her til morgen, den glæder jeg mig til at få igang.

iPad og iPhone er også et hit - hun ka bruge lang tid på at trykke på hjemknappen og så låse op, så ka jeg låse den igen og sådan fortsætter det. Hun ka slet ik sidde med det selv, så ringer hun til alle mulige og sletter mine apps - det er sket, ja ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia er glad for app'en Soundtouch, som kan indstilles så hun ikke går ud af den. Der er billeder af dyr, maskiner, biler, musikinstrumenter og når man trykker på dem siger de den tilhørende lyd. Sådan har Silke Elia lært at sige 'muh' til en ko :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det biler der er et stort hit. Desuden har vi en plastic sandkasse stående indenfor og fyldt den med plasticbolde, det er også sjovt. Men ellers også bøger og meget gerne med lyde eller effekter man kan føle på. Ellers bare legetøj med lyd eller musik. Han kan sidde helt for sig selv og lege, tænde for noget musik og man kan se han sidder og rokker til musikken. Det er så hyggeligt. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia er glad for app'en Soundtouch, som kan indstilles så hun ikke går ud af den. Der er billeder af dyr, maskiner, biler, musikinstrumenter og når man trykker på dem siger de den tilhørende lyd. Sådan har Silke Elia lært at sige 'muh' til en ko :)

Aaah, DEN må jeg hente! Dem jeg har nu går hun bare ud af hele tiden, så det er lidt besværligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er en alm. Badebold et kæmpe hit. Og så hjulene på legetøjsbiler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia er glad for app'en Soundtouch, som kan indstilles så hun ikke går ud af den. Der er billeder af dyr, maskiner, biler, musikinstrumenter og når man trykker på dem siger de den tilhørende lyd. Sådan har Silke Elia lært at sige 'muh' til en ko :)

Hvor er den indstilling?

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den indstilling?

Vh Lene

Øhh giver lige svar tilbage i aften, det er min mand der har styr på den slags ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh giver lige svar tilbage i aften, det er min mand der har styr på den slags ;)

Tak herhjemme fatter vi begge minus af den slags :-p men nu har vi da fået en ipad, så mon ikke vi kan komme efer det.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh giver lige svar tilbage i aften, det er min mand der har styr på den slags ;)

Har du fået forklaret hvor indstillingen er ?? Ida går nemlig ud af den hele tiden.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået forklaret hvor indstillingen er ?? Ida går nemlig ud af den hele tiden.. ;)

Jeg spurgte i Fona for nylig, og man ka ik låse hjemknappen og den trykker Anabella på HELE tiden! Så hun ka ik rigtig spille..

Men skærmen i sig selv kan måske låses?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spurgte i Fona for nylig, og man ka ik låse hjemknappen og den trykker Anabella på HELE tiden! Så hun ka ik rigtig spille..

Men skærmen i sig selv kan måske låses?

Ved det ikke ;) Så bare Louise havde skrevet at man kunne gøre så de ikke kan gå ud af det.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov havde helt glemt det.

Slå multitasking fra (at skærmen bliver låst og de ikke kan slide den til siden m.m)

sPK0yNC.png

Låse hjemknappen (når man slår det til skal man trykke 3 gange i træk på knappen og skrive en kode for at komme ud af et program)

QGQxTP4.png

Vi har pt kun brug for den første løsning :)

Spørg hvis I ikke forstår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov havde helt glemt det.

Slå multitasking fra (at skærmen bliver låst og de ikke kan slide den til siden m.m)

sPK0yNC.png

Låse hjemknappen (når man slår det til skal man trykke 3 gange i træk på knappen og skrive en kode for at komme ud af et program)

QGQxTP4.png

Vi har pt kun brug for den første løsning :)

Spørg hvis I ikke forstår.

Genialt!! Tak! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Genialt!! Tak! :)

Så lidt. Det er nemlig skide genialt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lidt. Det er nemlig skide genialt.

Ja det er godt nok genialt :D Det skal gøres med det samme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER