Nitzen1987

1-års status

4 indlæg i dette emne

Så skulle alle vores "babyer" gerne være fyldt 1 år og er dermed blevet på tumlinger :) Så det kunne måske være på sin plads med en opdatering fra os, der er tilbage herinde :) Håber at I vil være med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo næsten en måned siden, at Maja fyldte 1 år.

1 årsundersøgelsen viste at Maja veher 9,6 kg og måler 76 cm

Maja er en pige med krudt i måsen :) hun er overalt og har for travlt til at gå, da det går hurtigere at kravle :) manden siger dog, at han har set hende tage sine første skridt og jeg har set hende stå selv i ganske kort tid :)

Maja snakker på livet løs hun kan bl.a. sige: hvad er det, mad, bad, bolle, mor, far, jordbær så hun harfuld fart frem på sin sproglige udvikling :)

Indsætter lige et billede senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil. gerne vaere med, men nu skal jeg lige hvile mig :zzz :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid har rundet 13 måneder og er en skøn pige med krudt bagi.

Hun er utroligt smilende og næsten altid glad. Hun fortæller og fortæller. Hun siger ord som :hej hej - Mam Mam - kiks - tis - dada - bad - vov vov - miau - uuuh (ugle) - der - det.

Hun er en bisse og nyder at lave ballade. Hun klatre op på alt hun kan komme til.

Hun startede med at gå 2 dage før hendes 1 års fødselsdag. Hun har taget et skridt her og der. Men den juni gik hun rigtigt.

Hun kravler næsten aldrig mere. Så mærkeligt. Store pige

Når hun skal have sine bukser af stående, løfter hun selv benet og foden. Så sødt. Store pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER