PP74

Over termin....

16 indlæg i dette emne

Ja ja ja jeg ved godt at det er helt normalt at gå over tid, og at man skal nyde roen osv osv.....men det er eddermame underligt at gå over tid når nu ALLE, incl mig selv forventede/frygtede en for tidlig fødsel..... (Min nr. 2 kom 6 uger før tid)

Men her sidder jeg så...og forsøger at væbne mig med tålmodighed, synes bare det er svært. Sover dårligt, er oppe 1000 gange på en nat, spiser, går på toilet, ser tv..... Jeg var ved jordemor igår, alt var fint, og blop er efterhånden ret fin og stor...de har ellers længe tippet at hun var ret lille. Og jeg er KLAR :) HELT klar :) :) Hun kommer, når hun kommer, det ved jeg godt, men er der ikke andre der er gået over tid og som har gode råd ideer til tankeadspredelse og humørkvikkere? :) I need it! ;)

Og pøj pøj til jer alle sammen, håber I nyder det på slutningen, og får en skøn fødselsoplevelse :)

(Og at vi ikke bliver ramt af hedebølge i lille dk ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også på overtid.. - kan tilslutte mig den dårlige tålmodighed..

Jeg har indlogeret mig på sofaen med rejseholdet..

Håber snart de kommer og at alt går godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik 2 dage over termin og jeg tilbragte dagene med at lægge på sofaen og se tv.

Ved godt det ikke lyder særlig optimistisk, men synes ikke jeg havde den store energi til at lave de store projekter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang gik jeg 9 dage over... men allerede nu har utålmodigheden indfundet sig her for længst! Så har desværre ikke nogen gyldne råd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh, din stakkel.. Jeg er lige kommet i 37+0 og har også en forestilling om, at jeg føder før termin, men nu må vi se.

Jeg synes nemlig det er hårdt.. Er også oppe flere gange om natten og har ondt..

Sender en masse :bd :bd bd med håb og snarlig fødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på overtid.. - kan tilslutte mig den dårlige tålmodighed..

Jeg har indlogeret mig på sofaen med rejseholdet..

Håber snart de kommer og at alt går godt ;)

Ih ja...det håber jeg også! Stadig ikke noget nyt hos dig heller? Jeg har nu officielt forvandlet mig til et skrækindgydende hormonmonster!!! Tuder og kan ikke finde ro....har hævede fødder og hænder....og er meget sur! Stakkels mine omgivelser!!!!

Sender vestøv i massevis i din retning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh, din stakkel.. Jeg er lige kommet i 37+0 og har også en forestilling om, at jeg føder før termin, men nu må vi se.

Jeg synes nemlig det er hårdt.. Er også oppe flere gange om natten og har ondt..

Sender en masse :bd :bd bd med håb og snarlig fødsel :)

Right back at you og tak! Håber det snart virker....bliver jo ikke ligefrem mere udhvilet til en hård fødsel af det her! Pøj pøj til dig også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih ja...det håber jeg også! Stadig ikke noget nyt hos dig heller? Jeg har nu officielt forvandlet mig til et skrækindgydende hormonmonster!!! Tuder og kan ikke finde ro....har hævede fødder og hænder....og er meget sur! Stakkels mine omgivelser!!!!

Sender vestøv i massevis i din retning :)

Heller intet nyt her..

Jeg prøver at fokusere på at jeg formentlig bliver sat igang på lørdag.. - hvis jeg tænker på at jeger 5dage over tid, hyler jeg, skælder ud og er total urimelig..

Jeg har rigtig mange plukveer, ondt i lænden, mens smerter, vand i kroppen

osv osv osv.. - er som du røv træt af det hele..

Masser veestøv i dit retning også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller intet nyt her..

Jeg prøver at fokusere på at jeg formentlig bliver sat igang på lørdag.. - hvis jeg tænker på at jeger 5dage over tid, hyler jeg, skælder ud og er total urimelig..

Jeg har rigtig mange plukveer, ondt i lænden, mens smerter, vand i kroppen

osv osv osv.. - er som du røv træt af det hele..

Masser veestøv i dit retning også :)

Ja det har jeg også tænkt...men det hjælper ikke påske laaaaaange nætter! Har lige fundet en jordemor/akupunktør i Randers, som har tilbudt mig en tid imorgen, men desværre falder det sammen med min jordemor tid....og min kæreste er IKKE vild med ideen.... Hmmm WHAT to do?!

Har været i svømmehallen i dag, det kan virkelig anbefales! :) pøj pøj og titusind tons vestøv til dig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har jeg også tænkt...men det hjælper ikke påske laaaaaange nætter! Har lige fundet en jordemor/akupunktør i Randers, som har tilbudt mig en tid imorgen, men desværre falder det sammen med min jordemor tid....og min kæreste er IKKE vild med ideen.... Hmmm WHAT to do?!

Har været i svømmehallen i dag, det kan virkelig anbefales! :) pøj pøj og titusind tons vestøv til dig! :)

Jeg skal forhåbentligt ha lavet hindeløsning i morgen, håber virkelig det kan sætte skub i det..

- jeg har gået til graviditetssvømning siden uge 20, dog er der ferie nu. men min træner har tilbidt at mødes med mig i svømmehallen på torsdag, hvis der ikke er sket noget før..

Masser gode veer til os, gerne hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med hindeløsning? Har det sat gang i noget? :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal forhåbentligt ha lavet hindeløsning i morgen, håber virkelig det kan sætte skub i det..

- jeg har gået til graviditetssvømning siden uge 20, dog er der ferie nu. men min træner har tilbidt at mødes med mig i svømmehallen på torsdag, hvis der ikke er sket noget før..

Masser gode veer til os, gerne hurtigt :)

Hvordan gik det med dig hos jordemor igår? Jeg var også ved jordemor, en utroligt god oplevelse! Hun fik mig talt lidt til ro!!! Så i nat har jeg faktisk sovet, stadig med afbrydelser men ikke med den der fornemmelse af at hele kroppen er i alarmberedskab

Blev ikke tilbudt hindeløsning, spurgte heller ikke til det d steg har en ide om at jeg helst vil have at min krop selv går igang, det har den gjort de andre og jeg har haft virkelig gode fødselsoplevelser

Håber det gik godt for dig, og måske du lige nu ligger med veer! Spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med dig hos jordemor igår? Jeg var også ved jordemor, en utroligt god oplevelse! Hun fik mig talt lidt til ro!!! Så i nat har jeg faktisk sovet, stadig med afbrydelser men ikke med den der fornemmelse af at hele kroppen er i alarmberedskab ��

Blev ikke tilbudt hindeløsning, spurgte heller ikke til det d steg har en ide om at jeg helst vil have at min krop selv går igang, det har den gjort de andre og jeg har haft virkelig gode fødselsoplevelser ��

Håber det gik godt for dig, og måske du lige nu ligger med veer! Spændende ��������

Hindeløsningen var med succes - jeg fødte i går kl 17.02..

- det er den mest naturlige måde at skubbe det igang, man hjælper bare kroppen lidt på vej..

Hvordan går det med dig, masser vestøv til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hindeløsningen var med succes - jeg fødte i går kl 17.02..

- det er den mest naturlige måde at skubbe det igang, man hjælper bare kroppen lidt på vej..

Hvordan går det med dig, masser vestøv til dig :)

FANTASTISK :) STORT tillykke med ham ( var lige inde og se det var en dreng, og en Valdemar - smukt :) )

Jeg ved ikke om de praktiserer hindeløsning i Århus, skal til scanning imorgen. Jeg skal ringe til Skejby i dag og får en tid til imorgen.... Men der står ikke noget om hindeløsning.. :( så jeg krydser fingre for at der bare snart sker noget! Det eneste der er sket her er en tegnblødning....

Nyd din søn :) glæder mig til at det bliver min tur!

STORT tillykke igen :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Valdemar!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke med ham :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER