Guest

smid ud eller gemme?

16 indlæg i dette emne

jeg er i gang med en større oprydning, og er nu stødt på min temmelige store Take That samling fra midt 90´erne. Den består af mapper med udklip mest af Mark Owen, over 500 plakater, videobånd, bøger, pudebetræk osv osv.

Nu er jeg lidt i syv sind. skal jeg smide det ud, eller gemme noget eller alt?

Jeg har sat bøgerne på en hylde i kælderen i den del, som ikke er istandsat, resten ligger i en sort sæk, men skal sækken på loftet eller i containeren?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det var mig, ville jeg smide det meste ud, såsom plakater, pudebetræk. Hvis du har en VHS-maskine, så måske beholde nogle af videobåndene.

Hvor mange mapper har du med dem? Og i så fald måske sorter i dem og så beholde en mappe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke sælge sådan noget? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke sælge sådan noget? :)

tror nu ikke der er penge i det mere, det skulle jeg havde gjort i 90´erne, men jo der er for rigtig mange penge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan da prøve at sælge det og hvis det ikke lykkedes kan du jo tage valget ud fra det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes samlere til alt :) så prøv at sælg det og hvis det ikke er solgt efter f.eks. en måned, så smid det på genbrug? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det ikke er noget du dyrker mere og ikke har savnet din samling så ud med det. Det fylder bare. Tror heller ikke det er noget værd men ellers kan du da forære det væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har en 3-4 mapper, hvoraf den ene er med billeder af dem. Så er der jo de 500 plakater, og jeg tror der er 20 købeplakater. 10 købe vhs, og 20 hvor jeg selv har optaget både musikvideoer, interviews og andet med dem.

Lad os bare sige, at jeg var meget stor fan og brugte rigtig mange penge på dem i 90´erne. Der er mange forskellige bøger, hæfter fra da jeg var medlem af den officielle fanklub, og så selvfølgelig programmerne fra koncerterne, som jeg var til. 1 i valby i 94, en fra Kiel fra 95, og to fra London

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stod i et lignene dilemma - havde en samling Bacstreet Boys plakater, mapper og udklip.

Jeg Valgte at beholde en mappe, jeg sorterede simpelthen i lortet, alt det på tysk røg direkte ud, resten prioriterede jeg. Endte med kun at beholde 10 plastiklommer og et videobånd (og selvfølgelig CDerne). Den mappe står nu sammen med mine scrapbooks og minde mapper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes jeg har hørt om folk der nærmest har slidt deres TT-VHS bånd op, så dem tror jeg faktisk godt du kan sælge. Måske på Take That Danmarks facebook-side?

Udklip og plakater tror jeg ikke er noget værd mere.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok du har så HELT sikkert mere end jeg havde :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok du har så HELT sikkert mere end jeg havde :P

jamen jeg havde også meget. Jeg sorterende i det, den gang jeg stoppede som fan. :)

Men et slag på tasken, så endte jeg jo nok med at bruge omkring 15000- 20000 kr på at være Take That fan :) - ja det er mange penge, og var det bestemt også i midt 90´erne, men jeg havde det så fedt med det :) Hele min verden bestod af Take That den gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde Brita går vildt meget op i Take That og jeg ved hun tit køber samlinger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde Brita går vildt meget op i Take That og jeg ved hun tit køber samlinger

spørg hende om hun er interesseret i nogle bøger og en mappe med mest mark owen udklip, samt en masse af de der købe plakater, for så er det hendes, det andet er røget ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det er Take That så er det forbudt at smide det ud!!!!!! ;)

Er selv gammel fan. Og har selv haft dilemmaet. Mener jeg beholdt en t-shirt og et par bøger + dvd'er. dvd'erne står skam i reolen med de andre, men resten er vist på loftet.....hvis det ikke er smidt ud ved en fejl under en flytning :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det er Take That så er det forbudt at smide det ud!!!!!! ;)

Er selv gammel fan. Og har selv haft dilemmaet. Mener jeg beholdt en t-shirt og et par bøger + dvd'er. dvd'erne står skam i reolen med de andre, men resten er vist på loftet.....hvis det ikke er smidt ud ved en fejl under en flytning :rolleyes

vhs og de mange plakater og samlingen er røget ud, mens jeg har gemt bøgerne og cdérne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER